Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00053709/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084065 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96c2a46f-b30c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084065
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000701/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej (2021)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 115064,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej na terenie miasta Czechowice-Dziedzice” obejmuje koszenie traw na terenach zieleni miejskiej – tereny ogólnodostępne (parki, skwery, tereny zielone) zgodnie z krotnością koszenia oraz w określonych terminach; dwukrotna pielęgnacja (przycinanie, formowanie) krzewów i żywopłotów; bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej: bieżące oczyszczanie alejek, placów, nawierzchni utwardzonych poprzez: zbieranie wszelkich odpadów w tym również gałęzie, liście, pozostałości po papierosach, opakowania szklane, stłuczone opakowania szklane (zamiatanie) itp.: bieżące utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej polegających na zbieraniu wszelkich nieczystości: m.in.: odpadów komunalnych, kamieni, papierów, butelek, gałęzi, itp. od poniedziałku do soboty włącznie; bieżące utrzymanie czystości na terenie placów zabaw, terenów do uprawiania sportu (boiska, place, place zabaw, siłownie plenerowe, zjazd linowy, skate parki, górka saneczkowa) w następujących miejscach: park rekreacyjny przy ul. Baczyńskiego, park przy ul. Sienkiewicza, skwer pomiędzy ul. Kołłątaja a ul. Żeromskiego, plac zabaw na oś. Barabasza, plac zabaw na Placu Jana Pawła II, plac zabaw na oś. ul. Bestwińskiej, skwer przy ul. Górniczej, plac zabaw przy ul. Przebiśniegów poprzez: sprzątanie, zbieranie papierów, usuwanie stłuczonych opakowań szklanych zagrażających bezpieczeństwu, opakowań szklanych, usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi oraz innych odpadów znajdujących się na przedmiotowych terenach codziennie od poniedziałku do niedzieli włącznie do godz. 9.00.
Wykonawca zobowiązany jest również do zareagowania i usunięcia wszelkich zanieczyszczeń w trybie interwencyjnym („czas reakcji”) maksymalnie w ciągu 2 (dwóch) godzin od chwili zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego – zgodnie z kryterium.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- specyfikacja usługi – załącznik nr 7 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 8 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143695,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143695,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143695,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMPLEX-HOUSE Kamil Sztefko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372696072
7.3.3) Ulica: Bagrówka 24
7.3.4) Miejscowość: Kozy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143695,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Remont nawierzchni ulepszonych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice"
- "Sukcesywne dostawy żywności wraz z transportem na potrzeby Żłobka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" -z podziałem na części
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- "Budowa urządzeń placu zabaw w centrum sportowo-rekreacyjnym" w Bronowie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
- WYKONANIE NAWIERZCHNI ORAZ ELEMENTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY WRAZ Z WYKONANIEM NASADZEŃ i UTRZYMANIEM ROŚLINNOŚCI PRZY STACJI RATUNKOWEJ GOPR W KARŁOWIE
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.