eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceWydruk plakatów, plansz, baneru, mapy, zaproszeń, folderów, pozycji dziełowych na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084074 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wydruk plakatów, plansz, baneru, mapy, zaproszeń, folderów, pozycji dziełowych na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI KIELECKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659785

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-025

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41-344-92-97

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mwk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wydruk plakatów, plansz, baneru, mapy, zaproszeń, folderów, pozycji dziełowych na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d4114ffe-a73d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084074

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006802/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wydruk plakatów, plansz, baneru, mapy, zaproszeń, folderów, pozycji dziełowych na potrzeby Muzeum Wsi Kieleckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042395/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MWKDIZ.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 181194,55 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40463,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi druku wg projektów Zamawiajacego, realizowanej sukcesywnie, odpowiednio do bieżących potrzeb oraz zgodnie z zasadami sztuki drukarskiej i wiedzy technicznej, w zakresie przygotowania do druku i druku wraz dostawą do siedziby Zamawiającego, na adres: Muzeum Wsi Kieleckiej, ul. Jana Pawła II 6, 25-025 Kielce. Zamawiajacy przekaże Wykonawcy zlecennie wykonania usługi w formie pisemnej lub elektronicznie (pismo lub mail na adres mailowy Wykonawcy wskazany w ofercie) określając rodzaj i ilość zamawianych do wydruku materiałów.
2. Zamówienie obejmuje swym zakresem:
1) Plakat/plansze – 251 szt.
2) Plakat – 150 szt.
3) Plakat – 100 szt.
4) Plakat – 150 szt.
5) Plansza – 20 szt.
6) Plansza – 154 szt.
7) Plansza – 10 szt.
8) Plansza – 10 szt.
9) Plansza – 70 szt.
10) Plansza – 8 szt.
11) Kartka z wkładką – 350 szt.
12) Zaproszenie – 3 850 szt.
13) Zaproszenie – 600 szt.
14) Wydruk – Mapa Parku Etnograficznego w Tokarni – 25 000 szt.
15) Baner – 1 szt.
16) Folder – 100 szt.
17) Katalog – 1 000 szt.
18) Wydawnictwo – 300 szt.
Uwaga!
Oferta musi być złożona na cały zakres przedmiotowy.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy materiały tekstowe, projekty graficzne drogą elektroniczną.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52158,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52158,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52158,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Sobczyk Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8520509412

7.3.3) Ulica: al. Piastów 42

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-062

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52158,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.