Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00076856/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
- 2021/BZP 00125913/01 - Wynik z dnia 2021-07-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084134 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Uporządkowanie terenu z odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.2.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32
1.4.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.4.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.4.4.) Województwo: lubuskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084134
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00076856/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra. Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 97/7 obręb Lubiechów, gm. Małomice pow. żagański. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 260m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra. Zadanie częściowe 1: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 1 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 97/7 obręb Lubiechów, gm. Małomice pow. żagański. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 260m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia pozyskanego gruzu rozbiórkowego o wartości: 5 490,00 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra.
Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 15/35 obręb Lutol, gm. Lubsko, pow. żarski. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 245m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu z odpadów z nieruchomości będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Gorzowie Wielkopolskim i Filii Zielona Góra.
Zadanie częściowe 2: Przedmiotem zamówienia zadania częściowego 2 jest usunięcie, transport i utylizacja odpadów z działki nr 15/35 obręb Lutol, gm. Lubsko, pow. żarski. Zakres zadania: usunięcie odpadów AGD, komunalnych oraz gruzu porozbiórkowego, papy w ilości 245m³ oraz przewiezienie do uprawnionego miejsca odzysku lub unieszkodliwiania (składowania). Przedmiot zamówienia winien być wykonany z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zgodnie z Ustawą o odpadach. Osoby wykonujące usługę nie mogą wykonywać prac w warunkach zagrażających życiu lub zdrowiu. Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie świadczenia usługi. Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony i znakowany przed wejściem osób trzecich. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca. Podstawą wystawienia faktury przez Wykonawcę jest odebranie usługi przez Zamawiającego protokołem pozytywnym. Zamawiający dokona zapłaty za przedmiot zamówienia przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania faktury. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach usługi polegającej na uporządkowaniu terenu z odpadów z działki nr 3960/3 obręb Żagań – w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale 3 SWZ.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykupienia pozyskanego gruzu rozbiórkowego o wartości: 5 978,00 zł brutto w tym 23% podatku VAT.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-06-17 08:00
Po zmianie:
2021-06-22 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-06-17 10:00
Po zmianie:
2021-06-22 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-07-16
Po zmianie:
2021-07-21
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Remont bieżący nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych, mieszankami mineralno - asfaltowymi na terenie Powiatu Gorzowskiego"
- Utrzymanie chodników oraz nawierzchni niebitumicznych ulic miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2026
- Utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
- Zakup wraz z dostawą materiałów higienicznych (papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło do rąk) dla policjantów i pracowników Policji województwa lubuskiego
- Dostawa samochodów w ramach najmu długoterminowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
- Rozbudowa skateparku w Parku Kopernika realizowanego z ramach projektu "Budowa i rozbudowa miejsc rekreacji w Gorzowie Wlkp.- etap I"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.