Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00504598/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630703410
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kochanowskiego 2A
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-844
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 477712743
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@po.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f094e2a-7f82-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092992/58/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Policji położonych na terenie województwa wielkopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00504598
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.2380.93.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 424342,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie miasta Poznań oraz powiatu poznańskiego.Rodzaj i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 1 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 1 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 1 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 1”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 347940,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: chodzieskiego, czarnkowsko-trzcianeckiego, pilskiego, wągrowieckiego oraz złotowskiego.Rodzaj i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 2 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 2 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 2 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 2”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 27102,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: grodziskiego, międzychodzkiego, nowotomyskiego, szamotulskiego oraz wolsztyńskiego.Rodzaj i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 3 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 3 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 3 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 3”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 5107,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: jarocińskiego, kaliskiego, kępińskiego, krotoszyńskiego, ostrowskiego, ostrzeszowskiego oraz pleszewskiego.Rodzaj i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 4 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 4 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 4 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 4”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 23915,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: gnieźnieńskiego, słupeckiego, średzkiego oraz wrzesińskiego.Rodzaje i szacunkowe ilość wykonywanych usług dla części nr 5 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 5 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 5 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 5”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 5157,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: kolskiego, konińskiego oraz tureckiego.Rodzaje i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 6 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 6 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 6 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 6”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 4802,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji budynków oraz dezynfekcji i dezynsekcji pojazdów zlokalizowanych w obiektach Policji położonych na terenie powiatów: gostyńskiego, kościańskiego, leszczyńskiego, rawickiego oraz śremskiego.Rodzaje i szacunkowe ilości wykonywanych usług dla części nr 7 zostały określone w formularzu kalkulacji cenowej dla części nr 7 stanowiącym załączniku nr 4 do SWZ.
Szczegółowy wykaz obiektów Policji dla części nr 7 został określony w złączniku nr 1 do projektu umowy pn. „Wykaz obiektów Policji dla części nr 7”. Projekt umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 10317,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189149,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323982,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189149,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowy Zakład Dezynfekcji Dezynsekcji i Deratyzacji Ryszard Obst
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 630411250
7.3.3) Ulica: Chwaliszewo 75/5
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-104
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
RYSZARD OBST "USŁUGOWY ZAKŁAD DEZYNFEKCJI, DEZYNSEKCJI I DERATYZACJI"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189149,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 30 261,08 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części wynosi 43 726,50 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 13 465,42 zł (44,50%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17835,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43726,50 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 5 052,23 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części wynosi 11 445,15 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 6 392,92 zł (126,54%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3390,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11445,15 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 26 955,45 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części wynosi 39 015,60 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 12 060,15 zł (44,74%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39015,60 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 5 113,73 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części wynosi 11 026,95 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 5 913,22 zł (115,63%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3315,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11026,95 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 4 677,08 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części przez wynosi 10 141,35 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 5 464,27 zł (116,83%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3225,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10141,35 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na sfinansowanie zamówienia w tej części Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 10 230,53 zł. Cena najkorzystniejszej oferty złożonej do tej części wynosi 18 037,95 zł. Ze względu na to, że przekracza ona o 7 807,42 zł (76,31%) ww. kwotę, zamówienie w zakresie tej części zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18037,95 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji, dezynsekcji, dezynfekcji, dezodoryzacji, zamgławiania i usuwania gniazd owadów... Oznaczenie sprawy: DNZP.261.66.2024
- Kompleksowe utrzymanie czystości i higieny w obiekcie Krytej Pływalni w Kole
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.