Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043570/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084201 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja nowej ekspozycji stałej
"Zamek w Szydłowcu. Wokół mecenatu dawnych właścicieli"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Ludowych Instrumentów Muzyczych w Szydłowcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142697100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kąpielowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Szydłowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 617 17 89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeuminstrumentow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://muzeuminstrumentow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mlimszydlowiec.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja nowej ekspozycji stałej"Zamek w Szydłowcu. Wokół mecenatu dawnych właścicieli"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e6f63e-a8d4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084201
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00038076/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Realizacja nowej ekspozycji stałej "Zamek w Szydłowcu. Wokół mecenatu dawnych właścicieli"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-213-1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 807000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż pierwszego wyposażenia wystawy w ramach zadania pn. „Realizacja nowej ekspozycji stałej "Zamek w Szydłowcu. Wokół mecenatu dawnych właścicieli”.
Zakres zadania obejmuje realizację wystawy stałej w nowoczesnej aranżacji z zastosowaniem multimediów, w tym projekcji holograficznych, filmów edukacyjnych, lightbox’ów, monitorów dotykowych zgodnie z projektem wykonawczym nowej ekspozycji stałej „Zamek szydłowiecki. Wokół Mecenatu dawnych właścicieli” w Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych
w Szydłowcu, który stanowi Opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 5 do niniejszej SWZ.
Celem wystawy jest przedstawienie w multimedialnej i ikonograficznej oprawie aktywności rodów magnackich związanych z Szydłowcem w kształtowaniu siedziby i jej otoczenia. Wystawa zlokalizowana będzie w najstarszej części zamku, pochodzącej z lat 1470-1480,
w 3 komnatach o łącznej powierzchni ok. 83 m2, ozdobionych stropem belkowo-kasetonowym (częściowo rekonstruowanym).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39154000-6 - Sprzęt wystawowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39133000-3 - Zestawy wystawowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 795418,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2038390,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 795418,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Group AV Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361920517
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 88 lok. 315
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-992
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Produkcja, dostawa, montaż scenografii (m.in. : zabudowy, grafiki, gabloty, elementy ekspozycyjne)- 35%. Podwykonawca nieznany na etapie składania ofert;
Produkcja, dostawa, opracowanie treści multimedialnych - 15%. Podwykonawca nieznany na etapie składania ofert.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 795418,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-292021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZYDŁOWCA
więcej: przetargi w Szydłowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- wyposażenie lokali mieszkalnych
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.