Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00045469/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084202 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej nr 109800D w Małej Wsi Dolnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sulików
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757787288
1.5.8.) Numer faksu: 757756922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.sulikow.pl/?id=2961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej nr 109800D w Małej Wsi Dolnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01fa380f-acac-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084202
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002121/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej nr 109800D w Małej Wsi Dolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045469/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zaprojektowano przebudowę drogi gminnej Nr 109800D uwzględniając następujące elementy znajdujące się w pasie drogowym: konstrukcję nawierzchni, podłoże gruntowe, podbudowy z kruszywa naturalnego, podbudowy z kruszywa łamanego, mijanka, beton asfaltowy, pobocza, teren zielony.
Do projektowania przyjęto następujące parametry wyjściowe dla drogi gminnej Nr 109800D:
- Klasa drogi‐ D,
- Prędkość projektowa VP = 30 km/h,
- Kategoria ruchu: KR1,
- Szerokość jezdni: 3,0 m; 3,5 m,
- Szerokość nawierzchni utwardzonych w pasie jezdni : ≥ 0,25 m; 0,75 m ,
- Pochylenia poprzeczne jezdni: jednostronne‐ 2%,
- Pochylenie poprzeczne poboczy: 2%, 4%.
Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową (przez którą należy rozumieć projekt budowlany, STWiORB, przedmiar robót), wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.
Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót zaistniała konieczność zmiany dokumentacji projektowej, książkę obiektu, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wykonania robót.
Wykonanie robót będzie uważać się za zakończone (odbiór końcowy), jeżeli zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę, inspektora nadzoru budowlanego.
Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie.
Użyte w dokumentacji projektowej nazwy materiałów i urządzeń nie obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w projekcie. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w projekcie budowlanym, pod warunkiem, że zaproponowany produkt posiadać będzie parametry
i spełniać standardy, co produkt podany przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać nazwę
i typ proponowanego produktu równoważnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240869,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272993,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240869,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH Franciszek Michalik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 616-156-83-12
7.3.3) Ulica: Akacjowa 14a/2
7.3.4) Miejscowość: Gryfów Śląski
7.3.5) Kod pocztowy: 59-620
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Franciszek Michalik
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Franciszek Michalik
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240869,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI SULIKÓW
- "Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Sulików w 2025 roku"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi SULIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.