Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00031776/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084203 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Zabrzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600173
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęść Boże 18
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322778606
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zabrze-zp@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea9dd027-9c36-11eb-945c-72824b6a02d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001975/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wydzielenie sekretariatu IV piętra w budynku Oddziału ZUS w Zabrzu przy ul. Szczęść Boże 18
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031776/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 480000/271/103/2021-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Wydzielenie sekretariatu IV piętra – O/ZUS w Zabrzu, ul. Szczęść Boże 18, w zakresie:
Robót rozbiórkowych:
• zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych;
• demontaż sufitu podwieszanego wraz z demontażem istniejących opraw
oświetleniowych (pom. projektowanego sekretariatu, korytarz oraz pom.
biurowe piętro poniżej);
• wykucie otworów w ścianach z cegieł dla otworów drzwiowych wraz z
nadprożami – 2 szt.;
• przebicie otworu w ścianie i stropie dla przejść z instalacjami wod.-kan.;
• demontaż wyposażenia istniejącego sekretariatu.
Robót wykończeniowych:
• montaż ścianki działowej aluminiowo-szklanej;
• montaż ściany działowej od strony korytarza – cegła klinkierowa;
• montaż sufitu z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie stalowym;
• montaż sufitu z kratownic z materiału z rozbiórki (korytarz);
• wykonanie posadzki żywicznej epoksydowej wraz z wylewką
samopoziomującą;
• ułożenie posadzki z wykładzin tekstylnych (korytarz);
• montaż stolarki drzwiowej;
• malowanie farbami wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem;
• osadzenie konstrukcji ścianek z pustaków szklanych – luxferów;
• montaż ścianki z pustaków szklanych – luxferów;
• przemieszczenie grzejników;
• montaż stałej zabudowy meblowej.
Prac instalacyjnych:
- wykonanie instalacji: wodno-kanalizacyjnej, wentylacyjnej, klimatyzacyjnej,
ogrzewania, elektrycznej,
- trasy kablowe, oświetlenie podstawowe, oświetlenie awaryjne,
- instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia (przeniesienie i
rozbudowa istniejących obwodów);
- instalacja gniazd wtyczkowych, wydzielonych (przeniesienie istniejących
obwodów);
- instalacja okablowania strukturalnego (przeniesienie istniejących gniazd
RJ45);
- ochrona przeciwprzepięciowa;
- ochrona przeciwporażeniowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148972,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA A.S. MICHAŁ ŚWIDEREK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312371235
7.3.3) Ulica: ul. Plebańska, nr 9/3
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-092021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej w ramach projektu pn. "Ochrona i zachowanie różnorodności biologicznej na terenie Miasta Zabrze"
- DOSTAWA POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO WYPEŁNIONYCH MATERIAŁEM ZMIENNOFAZOWYM (PCM) DO MAGAZYNU CIEPŁA
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO SPEKTROMETRU MAS ORAZ PODŁOŻA I INNE ODCZYNNIKI MIKROBIOLOGICZNE
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o. wraz z usługami dodatkowymi oraz monitorowanie sygnałów systemu alarmowego w okresie od VI do XII 2025 r.
- "Eksploatacja i konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Miasta Zabrze"
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.