Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00058664/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084267 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej
dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYRZECU PODLASKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000584484
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 2-4
1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzec Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spzozmc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozmc.pl/category/zamowienia-publiczne/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowejdla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-551b0f57-b885-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002285/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2021/TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Zamawiającego. Miejsce dostawy: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 2- 4.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie min. do: a)
demontażu i utylizacji starego agregatu SW 80 marki CooL, b) pisemnego opracowania projektu wykonawczego i dokumentacji konstrukcyjno-transportowej (montażowej) umożliwiającej
bezkolizyjne posadowienie agregatu w pomieszczeniu klimatyzatorowni znajdującej się na poddaszu na wysokości 12,50m w budynku Bloku Operacyjnego (dobór elementów konstrukcji
należy powierzyć projektantowi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi obowiązującymi w tym zakresie) - opracowanie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego, c) dostosowania
podłoża pod nowy agregat, wykonanie rynny do odprowadzenia skroplin,d) wykonania otworu w ścianie o dopuszczalnych wymiarach określonych w rozdz. III pkt. 3 OPZ,e) dostawy i posadowienia wewnątrz budynku nowego agregatu o wydajności mocy chłodniczej min. 105 kW, f) uszczelnienia i zamurowania otworu w ścianie, tynkowanie, ocieplenie ściany zewnętrznej,g) uporządkowania terenu po zakończeniu robót i przywrócenie do stanu pierwotnego terenów
sąsiednich, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt, odtworzenia, renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, dróg, nawierzchni lub instalacji oraz likwidacja zaplecza Wykonawcy,h) podłączenia nowego agregatu do istniejącej instalacji (elektrycznej, hydraulicznej, wody lodowej) i wykonania nowej instalacji wentylacyjnej (wyrzutni odprowadzającej ciepło ze skraplaczy wentylatorami promieniowymi na zewnątrz),i) wykonania wszelkich niezbędnych prac adaptacyjnych i budowlanych związanych z montażem nowego agregatu oraz opracowania niezbędnej
dokumentacji budowlanej i instalacyjnej projektu powykonawczego instalacji elektrycznej i sanitarnej,j) uruchomienia serwisowego nowo zainstalowanego agregatu wraz z ustawieniem wymaganej temperatury zasilania instalacji wody lodowej,k) wykonania prób szczelności, pomiarów elektrycznych natężenia hałasu nowo zainstalowanego agregatu, potwierdzone odpowiednim protokołem/sprawozdaniem, l) dokonania stosownych wpisów do paszportu urządzenia, m) opracowania instrukcji obsługi oraz dokumentów odbiorowych, przeprowadzenia szkolenia z podstaw obsługi nowego agregatu dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego, n) przeprowadzania w okresie trwania gwarancji badań szczelności zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; protokoły z badań należy przekazać do Działu Technicznego
SPZOZ,o) wykonywania w cenie oferty wymaganych przeglądów w okresie zaoferowanej gwarancji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych zgodnie z wymogami DTR urządzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196787,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196787,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196787,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „COOL” Daria Kalinowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132092502
7.3.3) Ulica: Lipowa 10
7.3.4) Miejscowość: Chotomów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-123
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "COOL" Daria Kalinowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196787,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
- Wykonanie instalacji klimatyzacji dla pomieszczeń Szpitala Klinicznego im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. K. Marcinkowskiego przy ul. Szpitalnej 27/33 w Poznaniu (ZP 13/25).
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Modernizacja budynku przy ul. Owsianej 4-6 - utworzenie centrum przeciwdziałania przemocy domowej - Etap II
- WYKONANIE KLIMATYZACJI W POMIESZCZENIACH I CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH NA POZIOMIE II -GO PIĘTRA HOSPICJUM POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO
- Miejski Dom Pomocy Społecznej w Rybniku, ul. Żużlowa 25 - budowa klimatyzacji, realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia klimatyzacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.