eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomRoboty budowlane zwi±zane z powstrzymaniem dalszej degradacji ¶cian budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Pi³sudskiego



Og³oszenie z dnia 2021-06-16

Og³oszenie nr 2021/BZP 00084331 z dnia 2021-06-16

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane zwi±zane z powstrzymaniem dalszej degradacji ¶cian budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Pi³sudskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Józefa A. i Andrzeja S. Za³uskich w Radomiu

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejska Biblioteka Publiczna im. Józefa A. i Andrzeja S. Za³uskichw Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000592590

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pi³sudskiego 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@mbpradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mbpradom.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Samorz±dowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane zwi±zane z powstrzymaniem dalszej degradacji ¶cian budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Pi³sudskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5d3cd256-ce73-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00084331

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003690/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 przebudowa zewnêtrznej instalacji wodoci±gowej i sanitarnej ; izolacja pionowa ¶cian budynku; budowa drena¿u opaskowego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mbp_radom

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów zamówienia mo¿na uzyskaæ bezp³atnie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mbp_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem podanym powy¿ej

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowi±zek informacyjny zrealizowany w § 20 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MBP-V.26.2/II/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przy³±cza i instalacji wodoci±gowej, przebudowa i
rozdzia³ instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z budow± przy³±cza kanalizacji
ogólnosp³awnej, budowa drena¿u opaskowego, izolacja pionowa ¶cian fundamentowych
budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej przy ul. Pi³sudskiego w Radomiu (obiekt wpisany do
Rejestru Zabytków).
2.1. Zakres robót sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
a) Wykonanie zadania nr 1 obejmuj±cego m.in.:
- przebudowê sieci wodoci±gowej na odcinku od ul. Pi³sudskiego do budynku na d³ugo¶ci ok.
36,60 mb,
- przebudowê sieci wodoci±gowej na odcinku od ul. Pi³sudskiego do istniej±cego hydrantu na
d³ugo¶ci ok. 29,80 mb,
- przebudowê (rozdzia³) kanalizacji sanitarnej i deszczowej na odcinku od ul. Pi³sudskiego do
studni.tj: wybudowanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na ³±cznej d³ugo¶ci ok. 38,60 mb oraz
odcinka kanalizacji sanitarnej na d³ugo¶ci ok. 28,20 mb; wybudowanie odcinka sieci kanalizacji
deszczowej na d³ugo¶ci ok. 26,10 mb z dwoma kompletami studni rewizyjnych kanalizacji
deszczowej.
b) Wykonanie zadania nr 2 obejmuj±cego m.in.:
- wykonanie izolacji pionowej ¶cian zewnêtrznych budynku
- budowa drena¿u opaskowego
- przebudowa (rozdzia³) kanalizacji sanitarnej i deszczowej na pozosta³ym odcinku.
2.2. W/w zakres robót nale¿y wykonaæ zgodnie z warunkami SWZ, w szczególno¶ci zgodnie ze
stanowi±cymi za³±czniki do niej dokumentacj± projektow±, specyfikacj± techniczn± oraz
przedmiarem robót.
UWAGA: Je¿eli w SWZ lub w za³±cznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia
wskazana zosta³a nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie b±d¼ rozwi±zanie
wskazuj±ce na konkretnego producenta w stosunku do okre¶lonych materia³ów, urz±dzeñ, itp.
Zamawiaj±cy wymaga, aby traktowaæ takie wskazanie jako przyk³adowe i dopuszcza
zastosowanie przy realizacji zamówienia materia³ów, urz±dzeñ, rozwi±zañ itp. równowa¿nych o
parametrach nie gorszych ni¿ wskazane. Zamawiaj±cy anuluje wszelkie nazwy producenta itp.
je¿eli wystêpuj± w dokumentach zamówienia (nie s± one obowi±zuj±ce dla Wykonawcy).
2.3. Prace towarzysz±ce oraz roboty tymczasowe nie objête dokumentacj± projektow± i
przedmiarem robót konieczne do uwzglêdnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
2) ewentualne zajêcie pasa drogowego,3) zwi±zanych z realizacjê robót w pobli¿u urz±dzeñ wymagaj±cych stosownych decyzji;
4) Innych – niezbêdnych przy realizacji zadania
5) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów,
fragmentów terenu, nawierzchni chodników lub instalacji,
6) uporz±dkowanie terenu po budowie,
7) likwidacja placu budowy
8) wszelkie inne prace nie objête w SIWZ , a konieczne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±.
2.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiêkszenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustaw± PZP.
2.5. Zamawiaj±cy wymaga udzielenia gwarancji jako¶ci oraz rêkojmi na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat (Zamawiaj±cy wymaga by okresy gwarancji i rêkojmi by³y to¿same, tj. okres rêkojmi by³ zrównany z okresem udzielonej gwarancji).
3. Zamawiaj±cy wymaga, by osoby wykonuj±ce niesamodzielne czynno¶ci
(tj. osoby nie bêd±ce kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji w ramach zamówienia robót: wodoci±gowych, kanalizacyjnych, oraz robót brukarskich by³y przez Wykonawcê -a tak¿e przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac by³by powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracê (na czas nieokre¶lony lub na czas okre¶lony).
Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez wykonawcê powy¿szych wymagañ, oraz sankcji z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶la projekt umowy (za³. do SWZ).
4. Opis przedmiotu zamówienia sporz±dzono z uwzglêdnieniem wymagañ w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników.
5. Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci (i nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych) z nastêpuj±cych powodów:
- podzielenie zamówienia na czê¶ci nie gwarantuje nale¿ytego wykonania robót budowlanych,
gdy¿ wykonanie ka¿dej czê¶ci zamówienia odrêbnie wymaga ingerencji w inne czê¶ci i elementy
wykonanego zamówienia, lub wstrzymywania wykonywania danej czê¶ci zamówienia w celu wykonania innej czê¶ci zamówienia (nieuzasadnionymi i nieekonomicznymi, a koniecznymi przerwami technologicznymi przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia),
- podzia³ zamówienia wi±za³by siê z konieczno¶ci± stworzenia wiêcej ni¿ jednego placu budowy w tym samym miejscu. Wykonywanie robót przez ró¿nych wykonawców w tym samym miejscu, doprowadzi w konsekwencji do braku mo¿liwo¶ci okre¶lenia wykonawcy odpowiedzialnego za wykonane prace, co w przypadku wyst±pienia wad uniemo¿liwia wskazanie firmy zobowi±zanej
do ich usuniêcia i ogranicza uprawnienia Zamawiaj±cego z tytu³u gwarancji oraz rêkojmi,
- prowadzenie robót na tym samym placu budowy przez kilku wykonawców równocze¶nie, nie pozwoli na prawid³owe oznakowanie i zabezpieczenie robót, a w konsekwencji mo¿e stanowiæ zagro¿enie dla bezpieczeñstwa i zdrowia pracowników.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert na zasadach okre¶lonych w § 15 SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten posiada na rachunku kwotê ¶rodków finansowych nie mniejsz± ni¿ 250.000,00 (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy) z³otych, lub ¿e posiada zdolno¶æ kredytow± na kwotê minimum 250.000,00 z³otych, lub ¿e ³±cznie z obydwu w/w ¼róde³ (posiada na rachunku i posiada zdolno¶æ kredytow±) dysponuje kwot± min. 250.000,00 z³otych.
2) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcê, ¿e ten:
a) w ostatnich 5 latach przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ min. 2 roboty budowlane obejmuj±ce budowê, modernizacje, remont sieci wodoci±gowych lub sieci kanalizacji sanitarnych lub kanalizacji
deszczowych o warto¶ci ka¿dej roboty nie mniejszej ni¿ 300 tysiêcy z³otych.
b) Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób. Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców dysponowania osobami które zapewni± kierowanie budow±, oraz robotami, tj. w szczególno¶ci kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci wodoci±gowych i kanalizacyjnych,- osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych.
UWAGA: dopuszcza siê potwierdzenie spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu zarówno przez wykazanie dysponowania osobami odrêbnie dysponuj±cymi wszystkimi w/w uprawnieniami, jak i przez wykazanie mniejszej liczby osób ³±cznie spe³niaj±cych powy¿sze wymogi.
UWAGA I: dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzglêdnieniem zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
UWAGA II: oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci je¶li zaanga¿owanie przez Wykonawcê zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsiêwziêcia gospodarcze mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – wykonawca nie jest jednak zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i
ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane
2) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, rodzaju, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz, których roboty budowlane zosta³y wykonane, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. a) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ;
2) Dowody okre¶laj±ce czy roboty budowlane o których mowa w ppkt 3, zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyny
niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia
publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzaj±cy spe³nienie warunku okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 2 lit. b) SWZ – wg wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ,
4) informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej Wykonawcy w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem – dokument wymagany w celu potwierdzenia warunku udzia³u w
postêpowaniu okre¶lonego w § 7 pkt 1 ppkt 2

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³owe wymogi w tym przedmiocie zawiera § 8 SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Uregulowania w przedmiocie zawiera § 12 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-01 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mbp_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-01 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-30

2021-06-16 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.