Og³oszenie z dnia 2022-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00118641/01 - Wynik z dnia 2022-04-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont – niedokoñczonego bloku na dzia³ce nr 12/30 po by³ym PGR S³o-wenkowo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA S£AWOBORZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920759
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: S³awoborze
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-314
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943647559
1.5.8.) Numer faksu: 943647559
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slawoborze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: slawoborze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont – niedokoñczonego bloku na dzia³ce nr 12/30 po by³ym PGR S³o-wenkowo”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3ecef6b6-a373-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00084400
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
ug@slawoborze.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: htts://slawoborze.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich
u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z portalu.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: http://bip.slawoborze.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej „RODO” informujê, ¿e :
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy S³awoborze z siedzib± Urz±d Gminy S³awoborze, ul. Kolejowa 8, 78-314 S³awoborze. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Remont – niedokoñczonego bloku na dzia³ce nr 12/30 po by³ym PGR S³owenkowo”
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 78 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) dalej „ustawa Pzp”.
2. Pani/Pana dane bêd± przechowywane zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
3. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani±/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
5. Posiada Pani/Pan :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
6. Nie przys³uguje Pani/Panu :
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ postaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AT.V.271.2.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 692000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont murowanego budynku mieszkalnego Wielorodzinnego , dwukondygnacyjnego, podpiwniczonego i dachem jednospadowym o k±cie nachylenia po³aci 10.
Planuje siê przeprowadzenie w budynku prac budowlanych:
- remont elewacji zewnêtrznej
- remont ¶cian zewnêtrznych budynku
- remont i docieplenie fundamentów
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- remont i ocielenie stropodachu
- opaska odwadniaj±ca;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert.
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
CENA (C) - 60%
OKRES GWARANCJI I RÊKOJMI (GR) – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
b. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:- wykona³ w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 2 z najwa¿niejszych robót budowlanych, polegaj±cych zgodnie z opisem w pkt. 3 o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500.000,00 brutto ka¿da,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 lub art. 109 ust. 1 pkt 2-5 i 7-10, je¿eli udowodni zamawiaj±cemu, ¿e spe³ni³ ³±cznie nastêpuj±ce przes³anki:
1). naprawi³ lub zobowi±za³ siê do naprawienia szkody wyrz±dzonej przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem, w tym poprzez zado¶æuczynienie pieniê¿ne;
2). wyczerpuj±co wyja¶ni³ fakty i okoliczno¶ci zwi±zane z przestêpstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawid³owym postêpowaniem oraz spowodowanymi przez nie szkodami, aktywnie wspó³pracuj±c odpowiednio z w³a¶ciwymi organami, w tym organami ¶cigania, lub zamawiaj±cym;
3). podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, organizacyjne i kadrowe, odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestêpstwom, wykroczeniom lub nieprawid³owemu postêpowaniu, w szczególno¶ci:
a) zerwa³ wszelkie powi±zania z osobami lub podmiotami odpowiedzialnymi za nieprawid³owe postêpowanie wykonawcy,
b) zreorganizowa³ personel,
c) wdro¿y³ system sprawozdawczo¶ci i kontroli,
d) utworzy³ struktury audytu wewnêtrznego do monitorowania przestrzegania przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów,
e) wprowadzi³ wewnêtrzne regulacje dotycz±ce odpowiedzialno¶ci i odszkodowañ za nieprzestrzeganie przepisów, wewnêtrznych regulacji lub standardów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Z postêpowania o udzieleniu zamówienia wyklucza siê Wykonawców w stosunku do których zachodzi którykolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp
2. Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
1). spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: warunek zostanie uznany za spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci min. 400.000,00 z³ brutto.
b. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- wykona³ w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie:
- co najmniej 2 z najwa¿niejszych robót budowlanych, polegaj±cych zgodnie z opisem w pkt. 3 o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 500.000,00 brutto ka¿da,
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunku wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy te warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs waluty NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania. Za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia w miejscu publicznym dostêpnym w swojej siedzibie oraz na swojej stronie internetowej. Je¶li w tym dniu ¶redni kurs NBP nie bêdzie opublikowany Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem og³oszenia.
c. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje osobami, która bêdzie pe³niæ funkcjê
kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi bez ograniczeñ.
W przypadku sk³adania oferty wspólnej ww. warunek Wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie.
3. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y „spe³nia- nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach z³o¿onych przez Wykonawcê, a wymaganych zgodnie z SWZ.
UWAGA
Informacja dla Wykonawców polegaj±cych na zasobach innych podmiotów.
1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodniæ Zamawiaj±cemu, ¿e realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c zobowi±zania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpnianie Wykonawcy przez inne podmioty zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ci innych podmiotów, je¶li podmioty te zrealizuj± roboty budowlane do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu, o którym mowa w pkt. 1 „uwaga” nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia. Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub zobowi±za³ Siê do osobistego wykonania odpowiedniej czê¶ci zamówienia, je¿eli wyka¿e zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub sytuacjê finansow± lub ekonomiczn±, o których mowa w pkt. 1 „uwaga”.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca przystêpuj±c do przetargu jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 19.000,00z³ (s³ownie: dziewiêtna¶cie tysiêcy z³otych). Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Gminy S³awoborze, PBS ¦widwin nr 54 8581 0004 0006 7247 2000 0002.
4. Kopiê dowodu wp³aty nale¿y za³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny brutto podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PBS ¦widwin nr 54 8581 0004 0006 7247 2000 0002. Wniesienie zabezpieczenia w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego bêdzie skuteczne z chwil± uznania tego rachunku bankowego kwot± zabezpieczenia (wp³yw ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiaj±cego musi nast±piæ an 1 dzieñ przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego).
3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach (art. 450 ust. 1 ustawy - Pzp):
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
4. Z tre¶ci gwarancji i porêczeñ, o których mowa w art. 450 ust. 1 ust. 2 - 5 Pzp, musi jednoznacznie wynikaæ bezwarunkowe, nieodwo³alne i na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zanie gwaranta do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty stanowi±cej 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie (wysoko¶æ zabezpieczenia), z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego przez Wykonawcê.
5. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia:
a) w wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej,
b) przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego,
c) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach okre¶lonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
6. Za zgod± Zamawiaj±cego Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 1 ustawy Pzp. Zmiana formy zabezpieczenia musi byæ dokonana z zachowaniem ci±g³o¶ci zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysoko¶ci.
7. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Z dokumentu stwierdzaj±cego wniesienie zabezpieczenia w formie innej ni¿ w pieni±dzu, musi wynikaæ, ¿e zabezpieczenie dotyczy nale¿ytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn. „Remont – niedokoñczonego bloku na dzia³ce nr 12/30 po by³ym PGR S³owenkowo”
8. Je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
9. Zamawiaj±cy po wykonaniu ca³o¶ci zamówienia zwraca 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane, tj. po dokonaniu odbioru koñcowego.
10. Kwota w wysoko¶ci 30% zabezpieczenia, pozostawiona na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady, zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady.
11. W przypadku gdy zabezpieczenie wniesiono w formie innej ni¿ pieni±dz i jednocze¶nie w przypadku wyd³u¿enia terminu wykonania umowy Wykonawca zobowi±zany bêdzie na 14 dni przed up³ywem wa¿no¶ci zabezpieczenia dostarczyæ aneks przed³u¿aj±cy wa¿no¶æ obowi±zywania zabezpieczenia, lub nowe zabezpieczenie na przed³u¿ony okres o tre¶ci to¿samej z dokumentem pierwotnym, pod rygorem realizacji uprawnieñ wynikaj±cych z zabezpieczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zgodnie z art. 454 ust.1 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie:a) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ okoliczno¶ciami zaistnia³ymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy,
b) zmiany obowi±zuj±cej stawki podatku VAT ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany – w przypadku zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dacie zawarcia umowy,
c) zmiana zakresu przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana mo¿e byæ tylko okoliczno¶ciami wynikaj±cymi ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy,
d) zmian sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana ta spowodowana mo¿e byæ tylko okoliczno¶ciami wynikaj±cymi ze zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia umowy,
e) konieczno¶æ dokonania zmian projektowych, które s± niezbêdne dla prawid³owego wykonania Kontraktu, wprowadzonych w trybie nadzoru autorskiego przeprowadzonego zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego lub usuwania b³êdów w tej dokumentacji
f) zmiany decyzji administracyjnych od których uzale¿nione jest prowadzenie Robót
Okre¶la siê nastêpuj±cy tryb dokonywania zmian postanowieñ umowy:
a) zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci,
b) strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ zawartej umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ zmiany umowy,
c) wniosek o zmianê postanowieñ zawartej umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie,
d) Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku zmiany postanowieñ umowy, je¿eli Wykonawca w terminie 14 dni od wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ dokonania zmiany, nie z³o¿y Zamawiaj±cemu, na pi¶mie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o dokonanie zmiany.
W sprawach nieuregulowanych umow± bêd± mia³y zastosowanie przepisy ustawy Pzp, kodeksu cywilnego, prawa bankowego oraz wekslowego i czekowego.
Zmiany do umowy do swej wa¿no¶ci bêd± wymaga³y formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrze¿eniem art. 454 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-03-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https//slawoborze.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-30 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- "Przebudowa WDK im. Józefa Pi³sudskiego celem spe³nienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podzia³u budynku na strefy po¿arowe"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w £odzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarz±dzanych przez ZNW£ do obowi±zuj±cych przepisów p.po¿. i budowlanych
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu u¿ytkowania budynku mieszkalnego jednorodzinnego na budynek u¿yteczno¶ci publicznej - hospicjum domowe oraz budowê budynku gospodarczego wraz z infrastruktur±
- Adaptacja pomieszczeñ w Zespole Szkó³ Nr 2 w Narzymiu na potrzeby Klubu Dzieciêcego Radosny Maluch
- Utworzenie oddzia³u przedszkolnego w Ma³kach - dobudowa budynku przedszkola do budynku istniej±cej szko³y
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.