eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: ZK Nr 1 we Wrocławiu, OZ w Oleśnicy, AŚ we Wrocławiu oraz OZ we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: ZK Nr 1 we Wrocławiu, OZ w Oleśnicy, AŚ we Wrocławiu oraz OZ we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320549

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kleczkowska 35

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-211

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 329 17 72

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_wroclaw@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: ZK Nr 1 we Wrocławiu, OZ w Oleśnicy, AŚ we Wrocławiu oraz OZ we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4abcff6c-8829-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00093658/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Sukcesywne dostawy różnych produktów spożywczych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: ZK Nr 1 we Wrocławiu, OZ w Oleśnicy, AŚ we Wrocławiu oraz OZ we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00525849

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.08.2022.AG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 482417,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb i przetworów rybnych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu, Oddział Zewnętrzny w Oleśnicy, Areszt Śledczy we Wrocławiu oraz Oddział Zewnętrzny we Wrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: burgerów rybnych, tuszy dorsz, śledzi a'la matjas

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

15232000-3 - Ryby solone

4.5.5.) Wartość części: 40436,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są konserwy mięsne do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu, Oddział Zewnętrzny w Oleśnicy, Areszt Śledczy we Wrocławiu oraz Oddział Zewnętrzny we Wrocławiu. Zakres przedmiotu obejmuje dostawę: przysmak śniadaniowy, konserwa mięsna 100-130 g, konserwa mięsna, pasztet mięsny 100-130 g, pasztet mięsny, pasztet drobiowy 100-130 g, pasztet drobiowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa

4.5.5.) Wartość części: 144335,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa konserw rybnych do wskazanych jednostek organizacyjnych Służby Więziennej tj.: Zakład Karny Nr 1 we Wrocławiu, Oddział Zewnętrzny w Oleśnicy, Areszt Śledczy we Wrocławiu oraz Oddział Zewnętrzny we Wrocławiu. Zakres przedmiotu obejmuje dostawę: szprot w oleju, szprot w pomidorach, paprykarz szczeciński 100-130g, paprykarz szczeciński.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 122696,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy Food Md Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-30 do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt Detal MAŁ-MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188

7.3.3) Ulica: Brzeska 2

7.3.4) Miejscowość: Żłobizna

7.3.5) Kod pocztowy: 49-305

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-31 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.