Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151324/01 - Wynik z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dzierzkowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1
1.5.2.) Miejscowość: Terpentyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-251
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drogownictwo@dzierzkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dzierzkowice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f226b35-a6ce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077529/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dzierzkowice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f226b35-a6ce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f226b35-a6ce-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email : drogownictwo@dzierzkowice.pl
7. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 10 adres email.
8. UWAGA: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za błędy w transmisji danych, w tym błędy spowodowane awariami systemów teleinformatycznych, systemów zasilania lub też okolicznościami zależnymi od operatora zapewniającego transmisję danych.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZKD.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dzierzkowice” w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja2/2021/7787/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Dzierzkowice Inwestycji: „Modernizacja i przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dzierzkowice”
Nazwa zadania:
Zadanie nr 1
Przebudowa drogi gminnej nr 108524L od km 0+780 do km 1+995 w m. Ludmiłówka gm. Dzierzkowice
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 108524L na odcinku długości 1,215 km w m. Ludmiłówka gm. Dzierzkowice
Zakres robót:
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe , ścięcie zawyżonych poboczy, frezowanie korekcyjne
• roboty nawierzchniowe -wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe i konserwacyjne – profilowanie poboczy gruntowych, utwardzenie poboczy
• gruntowych , korekta wysokościowa zjazdów utwardzonych
• oznakowanie pionowe
Zadanie nr 2
Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 33 od km 0+000 do km 0+907 w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ew. 33 na odcinku długości 0,907 km w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe , oczyszczenie pasa drogowego z zakrzaczeń
• roboty rozbiórkowe: mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa z transport.
• roboty ziemne: mechaniczne roboty ziemne z transportem dla wykonania koryta drogi
• podbudowa -wykonanie dwuwarstwowej podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
• roboty nawierzchniowe - wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe -wykonanie utwardzenia poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
Zadanie nr 3
Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 1415/20 i 543 od km 0+505 do km 1+270 w m. Dzierzkowice -Podwody gm. Dzierzkowice.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce 1415/20 i 543 na odcinku długości 0,765 km w m. Dzierzkowice -Podwody, gm. Dzierzkowice.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe ,ścięcie zawyżonych poboczy gruntowych
• likwidacja miejsc przełomowych w zakresie:
• mechaniczna rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy z transportem
• roboty zimne dla pogłębienia koryta pod warstwy podbudowy z transportem
• wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
• roboty nawierzchniowe -wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe – utwardzenie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem oraz
• profilowanie poboczy gruntowych,
• roboty konserwacyjne -mechaniczne pogłębienie rowu ścinką terenu przy skarpie z wyprofilowaniem dna i skarp
Zadanie nr 4
Przebudowa drogi wewnętrznej na działce o nr ew. 256 od km 0+800 do km 1+480 w m. Dzierzkowice Góry gm. Dzierzkowice.
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działce o nr ew. 256 na odcinku długości 0,680 km w m. Dzierzkowice-Góry gm. Dzierzkowice .
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze : ścinka zawyżonych poboczy gruntowych
• podbudowa- wzmocnienie i nawierzchni na zjazdach z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
• roboty nawierzchniowe -wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe – wykonanie utwardzenia poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
Zadanie nr 5
Przebudowa drogi wewnętrznej na działkach o nr ew. 174, 170/1, 169 w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej położonej na działkach o nr ew. 174, 170/3,170/1 i 169 w m. Terpentyna gm. Dzierzkowice na odcinku długości 0,457 km.
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe , oczyszczenie pasa drogowego z zakrzaczeń
• roboty rozbiórkowe: mechaniczne rozebranie części lewostronnej nawierzchni bitumicznej i podbudowy z transportem pozyskanego rumoszu z rozbiórki
• roboty ziemne: mechaniczne roboty ziemne z transportem dla wykonania koryta pod nawierzchnię drogi , posadowienie obramowania chodnika i pod nawierzchnię chodnika
• elementy ulic - wykonanie obramowania chodnika z krawężnika betonowego 15x30 , obrzeża betonowego 6x20 i 8x30
• podbudowy - wykonanie podbudowy z piasku stabilizowanego cementem pod nawierzchnię chodnika i zjazdów, podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem pod nawierzchnię drogi
• roboty nawierzchniowe - wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej grubości 6 i 8 cm, wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy wiążącej drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej
• wykonanie warstwy ścieralnej drogi z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe - utwardzenie poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, profilowanie poboczy gruntowych naturalnych
Zadanie nr 6
Przebudowa drogi gminnej nr 108533L od km 0+000 do km 1+676 w m. Wyżnica-Kolonia gm. Dzierzkowice
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 108533L na odcinku długości 1,676 km w m. Wyżnica-Kolonia gm. Dzierzkowice.
Zakres robót
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe , ścinka zawyżonych poboczy gruntowych
• roboty ziemne: mechaniczne roboty ziemne z transportem dla wykonania koryta na poszerzeniach
• podbudowy -wykonanie dwuwarstwowej podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem na poszerzeniach
• roboty nawierzchniowe -wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno -asfaltowej
• roboty wykończeniowe – profilowanie poboczy gruntowych , utwardzenie poboczy z mieszanki
• niezwiązanej z kruszywem
• oznakowanie pionowe i elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego – montaż progów zwalniających
Zadanie nr 7
Przebudowa drogi gminnej nr 108681L od km 2+040 do km 4+485 Dzierzkowice Wola-Ludmiłówka gm. Dzierzkowice .
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej nr 108681L na odcinku długości 2,445 km położonej na gruntach wsi Dzierzkowice Wola i Ludmiłówka gm. Dzierzkowice
Zakres robót obejmuje:
• roboty przygotowawcze : roboty pomiarowe , oczyszczenie pasa drogowego, humusu
• roboty rozbiórkowe: mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej i podbudowy z kruszywa z transport.
• roboty ziemne: mechaniczne roboty ziemne z transportem i na odkład dla wykonania korony i koryta drogi
• podbudowy - wykonanie dwuwarstwowej podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem
• roboty nawierzchniowe -wykonanie dwuwarstwowej nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej
• roboty wykończeniowe - utwardzenia poboczy z mieszanki niezwiązanej z kruszywem, profilowanie poboczy gruntowych
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60;
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40.
2. Każda oferta będzie oceniona w skali 100 pkt.
3. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Okres gwarancji (G) – waga 40
Punkty w kryterium „okres gwarancji” przyznawane będą w następujący sposób:
a) okres gwarancji wynoszący 3 lata – 0 pkt,
b) okres gwarancji wynoszący 4 lata –20 pkt,
c) okres gwarancji wynoszący 5 lat – 40 pkt.
Uwaga! Zamawiający zastrzega, że oferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 3 lata i dłuższy niż 5 lat.
W przypadku, gdy Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji, lub poda okres gwarancji inny niż jeden ze wskazanych powyżej, Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje okres gwarancji wynoszący 3 lata i przyzna ofercie 0 punktów w tym kryterium.
4. Liczba punktów przyznana ofercie badanej jest sumą punktów otrzymanych w kryteriach „cena” i „okres gwarancji”.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, tj. z najwyższą liczbą punktów, spośród nieodrzuconych ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych, polegającą na budowie i/lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości min. 1 000 000,00 zł. Warunek zostanie oceniony na podstawie wykazu robót budowlanych (załącznik nr 6 do SWZ) polegających na budowie i/lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej o długości min. 1 000 000,00 zł. wykonanych, nie wcześniej niż okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
b) Dysponuje osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
co najmniej 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji Kierownika budowy, posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami (bez ograniczeń) w specjalności inżynieryjnej drogowej. W/w osoba musi wykazać się co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji Kierownika budowy.
Wymagana okres doświadczenia zawodowego, należy liczyć do dnia składania ofert.
UWAGA: Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Uprawnienia powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) oświadczenie wykonawcy (w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym zgodnie z ust. 1 - załącznika nr 4 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ;
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 3, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 3, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 40 000,00 PLN (słownie zł: czterdzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
BSZK O/Dzierzkowice 02 8717 1019 2004 4000 0039 0002
4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotę wadium,
c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy. 12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Został określony w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do postępowania.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-02-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty składane elektronicznie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-22 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.