Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00017407/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz autokarowy pasażerów wraz z bagażem na/ze statku Dar Młodzieży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz autokarowy pasażerów wraz z bagażem na/ze statku Dar Młodzieży2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1ac3b2b-b944-4a77-a1d6-da3202464876
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084521
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005630/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 przewozy autokarowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017407
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/2/2025/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 60185 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przewóz autokarowy pasażerów wraz z bagażem na/ze statku Dar Młodzieży.
1. Przewóz 140 pasażerów z Gdyni (zbiórka pod Uniwersytetem Morskim w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia) do Bremerhaven w Niemczech (port, dokładny adres/ nabrzeże zostanie podane najszybciej jak to możliwe) - dojazd do Bremerhaven w dniu 16.08.2025 ok godz. 0900.
Uwaga: godzinę i datę wyjazdu z Gdyni ustala Wykonawca, tak aby dojechać do celu na wyznaczony dzień.
2. Przewóz 140 pasażerów z Bremerhaven (port, dokładny adres/ nabrzeże zostanie podane najszybciej jak to możliwe) do Gdyni (pod Uniwersytetem Morskim w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia)- wyjazd z Bremerhaven w dniu 16.08.2025 ok godz. 1000 po podmianie pasażerów (podmiana natychmiastowa- bez wielogodzinnej pauzy).
Wszelkie koszty związane z prawidłową i terminową realizacją usługi, w szczególności koszty paliwa, ubezpieczenia, dojazdów, postoju, opłaty za parking, opłaty drogowe i promowe pokrywa Wykonawca, który powinien wliczyć je w cenę oferty.
3. Wykonawca zobowiązuje się na co najmniej 3 dni robocze przez wyjazdem dostarczyć Zamawiającemu imię, nazwisko oraz telefon kontaktowy do kierowcy/kierowców.
4. Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku włącznie,
z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
5. Wymagane jest aby:
a) Wykonawca posiadał aktualna polisę ubezpieczenia OC oraz ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków;
b) Wykonawca zachował należytą staranność przy realizacji zamówienia;
c) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane były wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy;
d) Pojazdy były klimatyzowane, posiadały toalety oraz barek z dostępem do wrzącej wody;
e) Pojazdy były czyste zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz;
f) Pojazdy były w pełni sprawne technicznie, przystosowane do transportu co najmniej określonej w opisie przedmiotu zamówienia liczby osób, przy zapewnieniu wszystkim przewożonym osobom miejsc siedzących;
g) Pojazdy posiadały miejsce na przewóz bagażu pasażerów;
h) Stan techniczny pojazdów spełniał warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, zgodne z obowiązującymi przepisami o transporcie drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nasza Rodzinna sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8411739277
7.3.3) Ulica: Chrobrego
7.3.4) Miejscowość: Łeba
7.3.5) Kod pocztowy: 84-360
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-16INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego w podziale na 64 zadania
- Roboty podczyszczeniowe na terenie administrowanym przez Urząd Morski w Gdyni w szacunkowej ilości 25 000 m 3 w roku 2025
- Zakup aparatury i sprzętu medycznego w ramach projektu "Przebudowa oraz modernizacja Oddziału Neurologicznego i Oddziału Udarowego Szpitala Św. Wincentego a Paulo ...
- Czarter jednostek rybackich umożliwiających uczestnictwo pracowników MIR-PIB w rejsach komercyjnych oraz pomoc w realizacji połowów badawczych prowadzonych przez MIR-PIB.
- Badanie napełnienia pojazdów i struktury biletów posiadanych przez pasażerów w gminach ościennych
- Zakup Gadżetów reklamowych- Koło Naukowe ISTL
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozowe autokarami.
- Usługa wynajmu środków transportu wraz z kierowcą na potrzeby przewozu pracowników i studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w ruchu krajowym i międzynarodowym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
- Zorganizowanie wyjazdów (obozów) i warsztatów wyjazdowych w ramach projektu "Lepszy start" - IV postępowanie
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Organizacja wyjazdów na zajęcia edukacyjne dla uczestników projektu "Kompetencje na + w Sercu Kaszub"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.