Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00037313/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
- 2022/BZP 00045177/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Renowacja pałacu w Wiśniowej IV etap” zakup mebli, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD dofinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 158648305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Renowacja pałacu w Wiśniowej IV etap” zakup mebli, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD dofinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-945d33c7-7f50-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084539
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Renowacja pałacu w Wiśniowej IV etap” zakup mebli, wyposażenia, sprzętu rtv i agd dofinansowanego z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00037313/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.1.2022.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 269112,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej realizowany w ramach dwóch części.Część I – sprzęt RTV i AGD
Zakres części I obejmuje między innymi:
1) zakup fabrycznie nowego sprzętu RTV i AGD, zgodnie z SWZ,
2) dostarczenie sprzętu RTV i AGD do „Zespołu Pałacowo – Parkowego w Wiśniowej”, Wiśniowa 111, 28 – 200 Staszów (w tym rozładunek i wniesienie do pomieszczeń Pałacu),
3) montaż sprzętu RTV i AGD na miejscu,
4) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, producentów, modeli oraz parametrów technicznych i funkcjonalnych sprzętu RTV i AGD określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia jak również w projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny
4.5.5.) Wartość części: 39539,95 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup wyposażenia do prowadzenia działalności kulturalno – edukacyjnej realizowany w ramach dwóch części.Część II – różne meble i wyposażenie
Zakres części II obejmuje między innymi:
1) zakup fabrycznie nowych mebli i wyposażenia zgodnie z SWZ,
2) dostarczenie mebli do „Zespołu Pałacowo – Parkowego w Wiśniowej”, Wiśniowa 111, 28 – 200 Staszów (w tym rozładunek wniesienie do pomieszczeń Pałacu),
3) montaż mebli i wyposażenia na miejscu,
4) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony przedmiot umowy;
oraz inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat ilości, producentów, modeli oraz parametrów technicznych
i funkcjonalnych mebli określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia.
Szczegółowy zakres, sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia jak również w projekty umów, odrębne dla każdej części, stanowiące załącznik nr 8 SWZ.
Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 2 lat od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39141100-3 - Regały
39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane
39171000-1 - Witryny wystawowe
39531000-3 - Dywany
4.5.5.) Wartość części: 229572,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47793,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111196,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47793,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PH ENERGIA S.C. (HUBERT WIDOMSKI WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PH ENERGIA S.C. (1.KNS Przemysław Wielgo 2. PRZEMYSŁAW WIELGO WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ PH ENERGIA)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260779849
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H. WIDOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47793,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 16
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 472197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „IMPEX TRADE” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276542997
7.3.3) Ulica: Bytkowska 1B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-955
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem nieruchomości miasta i gminy Staszów"
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Dostawa krzeseł
- ZAKUP MEBLI I WYPOSAŻENIA KOMPUTEROWEGO DLA ZSCKR W DOBROCINIE
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.