eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1dda650-5c1f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084552

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423884/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5750.291.1.174.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo Uniwersytetu Gdańskiego, zwanych dalej „artykułami” dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 22462000-6 (materiały reklamowe), 39294100-0 (artykuły informacyjne i promocyjne).
3. Pod pojęciem „sukcesywnej dostawy” należy rozumieć dokonywanie etapami zamówień częściowych (w różnych ilościach) składanych drogą elektroniczną, poprzez wewnętrzny system zamówień Uniwersytetu Gdańskiego (poczta elektroniczna – tzw. sklep UG), przez poszczególne jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamówienie obejmuje m.in.:
1) sukcesywną dostawę artykułów w terminie określonym w rozdziale IV pkt 2 SWZ,
2) wniesienie do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
6. Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień przesłania drogą elektroniczną zamówienia do Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
7. Miejscem dostawy artykułów będą jednostki organizacyjne Uniwersytetu Gdańskiego z terenu Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia). W przypadku nieobecności uprawnionego pracownika Zamawiającego lub osoby upoważnionej do odbioru zamówionych artykułów, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówienia do dedykowanego punktu obsługi kancelaryjnej danej jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego według załącznika nr 6 do SWZ. W związku z tym przy wycenie oferty Wykonawca powinien wziąć pod uwagę strukturę organizacyjną Uniwersytetu Gdańskiego dostępną na stronie https://ug.edu.pl/uniwersytet/struktura_ug.
8. Zamawiający informuje, że podane w formularzu przedmiotowo-cenowym - załączniku nr 1a do SWZ, ilości artykułów są ilościami prognozowanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości artykułów wskazanych w załączniku nr 1a do umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych pozycji artykułów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty określonej w § 3 ust. 1 umowy.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia maksymalnie o 10% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 projektu umowy. W tym przypadku Wykonawcy
nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego. Przewidziana w niniejszym ustępie rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnej Wykonawcy. Skorzystanie z tego prawa nie stanowi zmiany umowy.
10. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy wykorzystanie min. 90% zamówienia na każdy rodzaj artykułów wymienionych w załączniku nr 1a do umowy, przy jednoczesnym uwzględnieniu możliwości zwiększenia łącznej ilości zakupu danego rodzaju artykułu w ilości ponad 100%, w nakładzie który Wykonawca określi Zamawiającemu, jako minimalny do dokonania zamówienia dodatkowego, celem zagwarantowania ceny jednostkowej artykułu ujętej w formularzu ofertowym Wykonawcy.
11. Zamawiający informacyjnie podaje, że w trakcie realizacji umowy mogą wystąpić zamówienia, które będą opłacane z projektów unijnych, zagranicznych i krajowych – wykaz projektów zawiera załącznik nr 7 do SWZ.
12. W przypadku zamówień, opłacanych z projektów unijnych i zagranicznych oraz krajowych lub innych projektów pozyskanych przez Zamawiającego po dacie podpisania niniejszej umowy, wymóg obowiązków promocyjnych spoczywa na jednostce organizacyjnej Uniwersytetu Gdańskiego dokonującej zamówienia.
13. Zamawiający wymaga gwarancji na artykuły na okres co najmniej 12 miesięcy. Szczegóły dotyczące świadczeń gwarancyjnych i reklamacyjnych zawarte są w § 7 projektu umowy - załącznika nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 637111,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637111,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 637111,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO – ACTIV J. NIEMIERA Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861030399

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: MK Print Janusz Krysa, ul. Komandorska 50, 81-232 Gdynia, NIP: 5861154121; część zamówienia: usługa znakowania tampodrukiem.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 637111,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.