Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00038905/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bylica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Postomino 30
1.5.2.) Miejscowość: Postomino
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://postomino.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Bylica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a304899-7f6b-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030823/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Bylica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00038905/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022.SS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 438003,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Bylica”.
2. Istniejący budynek użyteczności publicznej – świetlicy wiejskiej zlokalizowany jest na działce nr 161/1 obr. Bylica, gm. Postomino. Jest to obiekt parterowy wykonany w technologii tradycyjnej, pokryty dachem płaskim o nachyleniu połaci dachowych 3°. Budynek posiada przyłącze energetyczne, wodne oraz odprowadzenie ścieków z węzła sanitarnego do zbiornika bezodpływowego.
3. Zakres zadania obejmuje:
1) Wykonanie robót rozbiórkowych i przygotowawczych,
2) Wykonanie docieplenia ścian i stropodachu budynku,
3) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
4) Wykonaniu częściowych wyburzeń wraz z zamurowaniem ścianek działowych,
5) Wykonanie projektowanych ścianek działowych,
6) Wykonaniu nowych posadzek w budynku,
7) Skucie odparzonych, uszkodzonych tynków wewnętrznych oraz wykonanie nowych z tynku cementowo-wapiennego,
8) Przemurowanie ogniomuru (attyki),
9) Przemurowanie komina z cegły klinkierowej,
10) Wykonanie instalacji kanalizacyjnej do projektowanego wyposażenia WC, kuchni oraz zaplecza wraz z montażem nowego zbiornika bezodpływowego betonowego o pojemności 8 m3 na nieczystości ciekłe,
11) Wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody do projektowanego wyposażenia WC, kuchni oraz zaplecza – UWAGA! Zamawiający rezygnuje z wykonania buforu ciepłej wody użytkowej o pojemności 180L. W zamian należy zamontować 2 szt. 3-fazowy podgrzewacz wody wyposażony w elektroniczne sterowanie, czytelny wyświetlacz LCD (wyświetlający ustawioną temperaturę wody ciepłej) wraz z niezbędna instalacją elektryczną zasilającą w pomieszczeniu 1.2 i 1.6 celem zabezpieczenia w ciepłą wodę użytkową urządzenia czerpalne w pomieszczeniu 1.2, 1.5 i 1.6,
12) Montaż armatury łazienkowej tj. umywalek, misek ustępowych, pisuarów oraz poręczy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z dok. projektową,
13) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła – UWAGA! Zamawiający dokonuje zmiany pojemności bufora c.o. ze 100l na 60l. Ponadto, instalacja centralnego ogrzewania musi zostać doposażona w grzałki elektryczne zapewniające prawidłowe funkcjonowanie instalacji,
14) Wykonanie instalacji wentylacyjnej,
15) Wykonanie instalacji elektrycznej i niskoproądowej oraz odgromowej,
16) Wykonanie opaski wokół budynku z kostki brukowej betonowej,
17) Dostawę i montaż tablicy informacyjno-promującej wykonanej z płyty kompozytowej o wym. 120/80 na stelażu, zgodnie ze wzorem Zamawiającego.
4. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1) projekt budowlany modernizacji świetlicy wiejskiej w m. Bylica,
2) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy,
3) specyfikacja warunków zamówienia.
5. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, w tym koszty odtworzenia nawierzchni parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
6. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
7. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
8. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
9. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę.
10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
11. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586747 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814126,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586747 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MTD BUDOWNICTWO s.c. Tomasz Daszczyński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MTD Budownictwo s.c. Maciej Daszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 839 316 89 81
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 33
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MTD BUDOWNICTWO SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ I MACIEJ DASZCZYŃSCY
jakie przetargi wygrała firma
MTD BUDOWNICTWO SPÓŁKA CYWILNA TOMASZ I MACIEJ DASZCZYŃSCY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586747 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI POSTOMINO
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Staniewice
- Realizacja zad. inwest. pn.: "Rozbudowa drogi gm. nr 160063Z na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap II" oraz realizacja pierwszego etapu zad. pn.: "Budowa kanal. sanit. w m. Nacmierz i Jezierzany"
więcej: przetargi POSTOMINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Modernizacja i remont budynku Urzędu Gminy Moskorzew"
- "Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków komunalnych w Szepietowie - etap II"
- Rewitalizacja budynku: Dworek Ryxa w Prażmowie - projekt oraz wykonanie prac budowlanych - 3 etap.
- "Poprawa efektywności energetycznej dwóch budynków szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 w ZSP nr 3 oraz SP nr 6 w ZSP nr 1)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.