Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00060567/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-20
- 2021/BZP 00065755/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00084668 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016339915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Felińskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-513
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 839 89 81
1.5.8.) Numer faksu: 22 839 12 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dbfozoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dbfozoliborz.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dbfozoliborz.waw.pl/zamowienia/wpis?id=1151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3382042d-b946-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00060567/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO.EJ.2411.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406489,15 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Środki czystości i artykuły do sprzątania4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 210639,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Papier toaletowy i ręczniki papierowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 195850,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, w części 1 - Środki czystości i artykuły do sprzątania zostały złożone trzy oferty. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił wszystkie oferty złożone w tej części, tj. ofertę firmy PH ADMOR Jerzy Moryto na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) ustawy Pzp, a także oferty firm: PH Ewapol Józef Kwiatkowski oraz PPHU Wolpres Katarzyna Prusa, Grzegorz Prus Sp.j. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
W powyższych okolicznościach została spełniona przesłanka wymieniona w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp i postępowanie na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w części 1 - Środki czystości i artykuły do sprzątania należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245483,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311925,86 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, w części 2 – Papier toaletowy i ręczniki papierowe zostały złożone cztery oferty. W wyniku badania i oceny ofert Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp wszystkie oferty złożone w tej części, tj. oferty następujących firm: Tamfol s.c. A.Jaworski, K. Jaworska; PPHU DAFI Adam Łobodziński; PH Ewapol Józef Kwiatkowski oraz PPHU Wolpres Katarzyna Prusa, Grzegorz Prus Sp.j.
W powyższych okolicznościach została spełniona przesłanka wymieniona w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp i postępowanie na dostawę artykułów i środków czystości na potrzeby placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy w części 2 – Papier toaletowy i ręczniki papierowe należało unieważnić.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218492,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245253,85 PLN
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- dostawa obłożeń operacyjnych, materiałów pielęgnacyjnych i rękawic
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.