Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00512808/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
- 2023/BZP 00108449/01 - Wynik z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa produktów sypkich, przypraw, pieczywa, ciast, produktów garmażeryjnych i wody mineralnej (część pierwsza)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 33037474200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-531
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.cossg@strazgraniczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cos.strazgraniczna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/cossg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa produktów sypkich, przypraw, pieczywa, ciast, produktów garmażeryjnych i wody mineralnej (część pierwsza)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9aa6e48-81ca-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084711
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102287/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa produktów sypkich, przypraw, pieczywa, ciast, produktów garmażeryjnych i wody mineralnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: sprawa nr 12/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149571,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów sypkich i przypraw w ilości do 5121,5 l/kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613310-4 - Gotowe zboża śniadaniowe
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15851100-9 - Makaron niegotowany
15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 64460,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa pieczywa i ciast w ilości do 6545 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15812200-5 - Ciasta
15821100-0 - Pieczywo tostowe
4.5.5.) Wartość części: 59120,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa produktów garmażeryjnych w ilości do 1100 kg4.5.3.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe
4.5.5.) Wartość części: 18590,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wody mineralnej w ilości do 4000 l4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69572,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69572,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69572,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „STRYJEWSKA” TERESA STRYJEWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691135236
7.3.4) Miejscowość: KOSZALIN
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "STRYJEWSKA" TERESA STRYJEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "STRYJEWSKA" TERESA STRYJEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69572,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70083,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIESŁAW ŻELEK - Ciastkarnia-piekarnia i hurt artykułami spoż.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8610007832
7.3.4) Miejscowość: KAMIEŃ POMORSKI
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WIESŁAW ŻELEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu złożenia ofert nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym Zamawiający zadanie nr 3 unieważnił na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zm.)
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- "Dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Integracji Społecznej w Łojewie"
- "Dostawa produktów żywnościowych do stołówki przedszkolnej w Kadzidle w 2025 roku"
- " Dostawy artykułów spożywczych do DPS w Wysocku I półrocze 2025"
więcej: Produkty z ziaren zbóż »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.