Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00442360/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2023/BZP 00086065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Olkusz w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536273
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łukasińskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326430445
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: olkusz@katowice.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: olkusz.katowice.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Olkusz w 2022 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abc708e2-64d6-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084712
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00124070/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Naprawa i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Olkusz w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2206455,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowej i gruntowej dróg leśnych nr 7,8,9,11/1,4 i 3 w Leśnictwie ŻarnowiecZamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 310436,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej i tłuczniowej dróg leśnych nr 17, 41 oraz zjazdu na leśny szlak stały S0877 w Leśnictwie Żarnowiec.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 89863,18 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej dróg leśnych nr 47 i 73 w Leśnictwie Sierbowice.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 66766,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowej i gruntowej dróg leśnych nr 156, 154, 728 w Leśnictwie Smoleń.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 64361,91 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowej i gruntowej dróg leśnych nr 299/1, 299/2, 275/1 i 275/2 w Leśnictwie Golczowice.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Ścięcie i wyprofilowanie i utwardzenie poboczy gruntowych
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 230105,79 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej dróg leśnych nr 279, 280, 278, 214 i 247 w Leśnictwie Golczowice.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 110670,51 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej zjazdów oraz składnic drewna przy drogach leśnych nr drogi 139 i 142 oraz ubytków w nawierzchni tłuczniowej drogi leśnej nr 111 w Leśnictwie PorębaZamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 165598,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej i tłuczniowej dróg leśnych nr 180 i 176 w Leśnictwie Pazurek.• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 223210,99 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej dróg leśnych nr 486, 478 i 490 w Leśnictwie Rabsztyn.• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 198339,26 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni gruntowej dróg leśnych nr 767, 464, 675 i 386 w Leśnictwie Rabsztyn.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 83313,16 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowych i gruntowych dróg leśnych nr 591, 572, 586, 576, 612, 555, LS52 i 608 w Leśnictwie Gorenice.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 261918,88 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowej i gruntowej dróg leśnych nr 301 i 390 w Leśnictwie Pomorzany.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 97148,79 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa nawierzchni tłuczniowej i gruntowej dróg leśnych nr 655, 654, 626 i 497 w Leśnictwach Żurada i Podlesie.Zamówienie obejmuje w szczególności:
• Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowych
• Likwidację ubytków oraz odcinkowe wzmocnienie nawierzchni gruntowych
• Profilowanie nawierzchni
• Wykonanie naprawy nawierzchni zjazdów z dróg leśnych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 304720,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305810,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463548,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305810,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Ibek TRANS-REM-BUD Firma Transportowo-Handlowa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SZA/008
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371072652
7.3.3) Ulica: Traktorzystów
7.3.4) Miejscowość: Żarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-439
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305810,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87348,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147782,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87348,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Ibek TRANS-REM-BUD Firma Transportowo-Handlowa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SZA/008
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371072652
7.3.3) Ulica: Traktorzystów 12
7.3.4) Miejscowość: Żarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-439
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87348,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66538,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108816,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66538,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU „KOCJAN” Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66538,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65619,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104516,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65619,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU „KOCJAN” Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65619,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238396,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430394,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238396,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU „KOCJAN” Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238396,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111008,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191892,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111008,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111008,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174639,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272476,08 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174639,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Ibek TRANS-REM-BUD firma Transportowo-Handlowa Okręgowa Stacja Kontroli Pojazdów SZA/008
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371072652
7.3.3) Ulica: Traktorzystów
7.3.4) Miejscowość: Żarnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-439
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174639,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221125,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337612,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221125,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221125,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198957,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 321866,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198957,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU ,,KOCJAN" Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198957,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78868,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 138501,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78868,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU ,,KOCJAN" Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78868,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295227,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 406454,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295227,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563Bo
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295227,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92026,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147937,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92026,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boltech Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371844563
7.3.3) Ulica: Kolejowa
7.3.4) Miejscowość: Bukowno
7.3.5) Kod pocztowy: 32-332
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92026,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 297158,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508703,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297158,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHPU ,,KOCJAN" Łukasz Kocjan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371638734
7.3.4) Miejscowość: Osiek
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Kocjan FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297158,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.:" Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej 1069K na odcinku od skrzyżowania z drogą gminną (ul. Nowa) do wiaduktu"
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: " Przebudowa/rozbudowa drogi powiatowej nr 1126K w km od 0+000 do km 2+650"
- Usługę archiwizacyjną - konserwację (naprawę) kopert dowodowych oraz opracowanie zbioru akt w postaci kart kontroli ewidencji ruchu ludności (lit.od K do Ż).
- "Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku".
- Budowa drogi na działce nr 3292 w Olkuszu - ul. Hardego.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Remonty nawierzchni jezdni dróg powiatowych nr 4132S, 4138S, 2629S - 3 części
- Remont dróg gminnych w miejscowościach Klukowo-Kolonia, Stare Kostry i Wyszonki-Błonie
- Konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki na terenie Nadleśnictwa Gniezno w 2025 r.
- Remont ul. Śląskiej w Rybniku
- Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.