eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DarłowoRemont z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych budynku przy ulicy Marii Skłodowskiej Curie 44 w Darłowie



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych budynku przy ulicy Marii Skłodowskiej Curie 44 w Darłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DARŁOWSKI OŚRODEK KULTURY im. LEOPOLDA TYRMANDA

1.3.) Oddział zamawiającego: DARŁOWSKI OŚRODEK KULTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000659147

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Morska 56

1.5.2.) Miejscowość: Darłowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 314 26 29

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ksiegowosc@kultura.darlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kultura.darlowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.dokdarlowo.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont z przebudową części pomieszczeń wewnętrznych budynku przy ulicy Marii Skłodowskiej Curie 44 w Darłowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3199aaa1-7214-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00084732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Galeria rybacka i marynistyczna - stworzenie miejsca spotkań i edukacji kulturowo - historycznej mieszkańców Darłowa w budynku Domu Kultury w oparciu o regionalne dziedzictwo rybackie”. Umowa o dofinansowanie nr 00481-6523.2-SW1610717/21/22 z dnia 12.04.2022 zawarta w ramach Programu Operacyjnego Rybactwo i Morze. Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego i Budżetu Państwa

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472150/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: L.dz. 733/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 635691,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie, przebudowie, części pomieszczeń budynku Domu Kultury w Darłowie. Obiekt zlokalizowany jest na działce nr 12 obręb ewidencyjny nr 13 miasta Darłowo (przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 44). Zakres robót według opracowanej dokumentacji technicznej (w ograniczonym zakresie), wydanej decyzji nr 673/2017 z dnia 7 grudnia 2017 o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę, dodatkowego załącznika pn. „szczegółowe wytyczne wykonania i wykończenia robót”.
UWAGA!
1) Pomocnicze przedmiary robót. Mają one charakter orientacyjny i w żaden sposób nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji, wobec czego przedmiarowi robót można przypisać wyłącznie charakter dokumentu pomocniczego. Nie należy załączać do oferty,
2) Zakres przedstawionych i załączonych do zamówienia dokumentów, elementów z projektu technicznego, jest znacznie szerszy niż zakres zamówienia, które obejmuje remont i przebudowę części tylko budynku przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 44. Zakres został zaznaczony czerwoną linią (obramówką) na załączonych rysunkach. Ponadto przy sporządzaniu wyceny, należy mieć na uwadze, zapisy opracowanego przez Zamawiającego dokumentu pn. „szczegółowe wytyczne wykonania i wykończenia robót”, gdzie zamawiający określił pożądaną przez siebie specyfikę materiałów, ale również, w niektórych przypadkach, np. lampy oświetleniowe, ich liczbę, która może być inna niż na załączonych rysunkach technicznych. W takiej sytuacji obowiązują zapisy dokumentu pn. „szczegółowe wytyczne wykonania i wykończenia robót”.

Program inwestycji zakłada, iż w parterze budynku przebudowana zostanie cała klatka schodowa. Istniejące schody drewniane zostaną rozebrane, zostanie częściowo wyburzona przylegająca do istniejącej klatki schodowej ściana. Wyburzenie ściany konieczne jest ze względu na poszerzenie projektowanej klatki schodowej (istniejąca klatka nie spełni obecnie obwiązujących norm). Następnie zostaną wykonane nowe biegi schodowe o konstrukcji żelbetowej dwubiegowe ze spocznikiem. Przy schodach zostanie zamontowana platforma schodowa dla osób niepełnosprawnych. Wyburzona ściana odtworzona z przesunięciem.

W ramach remontu parteru zostaną wykonane także roboty remontowe korytarza (hall) prowadzącego od wejścia z ul. M.C. Skłodowskiej do klatki schodowej. Na korytarzu zostaną skute tynki, posadzki, zdemontowane 3 drzwi do pomieszczeń przyległych do korytarza, itd. Następnie zostaną wykonane nowe tynki, posadzki, wymieniona zostanie instalacja elektryczna i oświetleniowa, wymienione grzejniki, zamontowane 2 kurtyny powietrzne, zamontowane 3 drzwi (w tym dwoje nowych i jedne wcześniej zdemontowane).

Roboty remontowe I piętra polegać będą na rozbiórce części ścian działowych, na zbiciu istniejących tynków, rozebraniu istniejących podłóg drewnianych i usunięciu polepy, zdemontowaniu wszystkich drzwi wewnętrznych.

Następnie zostaną wykonane nowe ścianki działowe z płyt gipsowo – kartonowych na stelażu metalowym nowych sanitariatów oraz jako wydzielenie nowych pomieszczeń. Część (2) pomieszczeń zostanie wykończona zostanie materiałami dźwiękochłonnymi.
Na piętrze zostaną wymienione wszystkie instalacje elektryczne, wykonana nowa instalacja wodociągowa w obrębie nowych łazienek, wymienione grzejniki po przeróbce instalacji centralnego ogrzewania, instalacja elektryczna (w tym nowe oprawy oświetleniowe, włączniki i gniazda wtykowe). Wykonane zostaną roboty wykończeniowe w tym, nowe podłogi, tynki, roboty malarskie, itd. Zamontowana zostanie nowa stolarka drzwiowa do wszystkich pomieszczeń. Wykonane zostanie docieplenie stropu nad I piętrem.

Zgodnie z programem użytkowym, przestrzeń budynku, która zostanie przebudowana w ramach zamówienia składała się będzie z następujących pomieszczeń (docelowy układ zgodnie z rys. 4 i rys. 5 projektu technicznego):
1) Parter budynku:
- Hall nr 1 (powierzchnia użytkowa 27,1m2 - numer pomieszczenia 1/01)
- schody z platformą dla osób niepełnosprawnych (pow. użytkowa 8,65 m2 numer pomieszczenia 1/02);
Razem powierzchnia użytkowa : 35,75 m2
2) Przebudowane zostanie całe 1 piętro budynku:
- Klatka schodowa (pow. użytkowa 11,37 m2- numer pomieszczenia 2/01);
- Hall nr 2 (powierzchnia użytkowa 5,32 m2 – numer pomieszczenia 2/02);
- Szatnia, pomieszczenie gospodarcze (pow. użytkowa 10,62 m2 - numer pomieszczenia 2/03);
- Sala wielofunkcyjna (pow. użytkowa 77,97 m2 - numer pomieszczenia 2/04);
- przedsionek W/C damskiego (pow. użytkowa 2,18 m2- numer pomieszczenia 2/05);
- W/C damskie (pow. użytkowa 1,24 m2 - numer pomieszczenia 2/05);
- W/C dla osób niepełnosprawnych + męskie (pow. użytkowa 5,63 m2 - numer pomieszczenia 2/07);
- Hall nr 3 (pow. użytkowa 22,98 m2 - numer pomieszczenia 2/08);
- Sala nr 1 (pow. użytkowa 11,03 m2 - numer pomieszczenia 2/09);
- Sala nr 2 (pow. użytkowa 11,03 m2 - numer pomieszczenia 2/10);
Razem powierzchnia użytkowa (174,31 m2);

Gruz budowlany należy zutylizować we własnym zakresie zgodnie z przepisami szczegółowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1003582,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1003582,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1003582,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany i Marketing Andrzej Starzyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330214748

7.3.3) Ulica: E. Plater 16a/2

7.3.4) Miejscowość: Darłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-150

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1003582,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.