Ogłoszenie z dnia 2024-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b08855ad-c077-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W trakcie wykonywania usług opiekuńczych Zamawiający uzyskał informację o konieczności dalszego prowadzenia Punktu Opieki - niemniej jednak nie uzyskał informacji o tym, czy zostaną zabezpieczone środki na usługi opiekuńcze, pielęgnacyjne. Do momentu uzyskania przez Zamawiającego informacji o tym, w jakim będzie możliwe uzyskanie środków na sfinansowanie usług, mających być wykonywanymi od stycznia 2024 r. nie było możliwości wszczęcia postępowania. Zamawiający nie wiedział, czy Punkt będzie przez niego prowadzony i czy będzie otrzymywał dofinansowanie. Niezwłocznie po uzyskaniu informacji o przyznaniu środków na sfinansowanie usług, Zamawiający wszczął postępowanie. Ponieważ nie ma możliwości przeprowadzenia i zakończenia postępowania w trybie konkurencyjnym przed dniem 1.01.2024 r., Zamawiający – w związku z pilną koniecznością udzielenia i wykonywania usług – zobligowany jest do zabezpieczenia usług, na czas przeprowadzenia postępowania w trybie konkurencyjnym
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2781.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pielęgnacyjno-opiekuńczych dla podopiecznych przebywających w Punkcie opieki dla osób z niepełnosprawnościami z Ukrainy
4.5.3.) Główny kod CPV: 85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85142000-6 - Usługi paramedyczne
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
85120000-6 - Usługi medyczne i podobne
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 436647,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych w Toruniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870001879
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 436647,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-01-31INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń medycznych i administracyjnych w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa obuwia medycznego
- Dostawa podkładów papierowo-foliowych w rolce i prześcieradeł jednorazowych w rolce
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Urbitor sp. z o.o.
- Usługa odbioru odpadów komunalnych segregowanych (metali i tworzyw sztucznych oraz papieru i szkła) z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Łubianka
- Dostawa cewników, zestawów do szynowania moczowodów oraz worków do zbiórki moczu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu w 2025r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH - PROFILAKTYCZNA OPIEKA ZDROWOTNA NAD PRACOWNIKAMI I KANDYDATAMI NA PRACOWNIKÓW W CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH ORAZ JEDNOSTKACH OBSŁUGIWANYCH PRZEZ CUW
- Świadczenie usługi prowadzenia terapii logopedycznej dla uczestników projektu pn. Daj sobie szansę
- Przeprowadzenie szczepień ochronnych w zakresie przeciwdziałania zakażeniom meningokokowym w Gminie Ostrowiec Świętokrzyski, szczepionką skoniugowaną Nimenrix
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Sukcesywne wykonywanie usług medycznych w zakresie przeprowadzania badań medycyny pracy w 2025r. dla ŻZ oraz pracowników RON 41. BLSz w Dęblinie oraz jedn. i pododdziałów będących na jej zaopatrzeniu
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.