eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinEP/220/79/2022 Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie



Og³oszenie z dnia 2023-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
EP/220/79/2022 Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPWSZ w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290274

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Arkoñska 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-455

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spwsz.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spwsz.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

EP/220/79/2022 Dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7e5b0200-a15c-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00084763

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/spwsz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia
oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej, w zak³adce „Korespondencja”. W celu skorzystania z Platformy konieczna
jest rejestracja Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spwsz po klikniêciu na przycisk "Za³ó¿ konto”. Wykonawca
rejestruj±c siê akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentacji postêpowania nie wymaga logowania. Zamawiaj±cy,
informuje, ¿e Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Do przes³ania dokumentów i z³o¿enia oferty nie
jest niezbêdne posiadanie certyfikatu kwalifikowanego. Szczegó³owe informacje o sposobie pozyskania us³ugi kwalifikowanego
podpisu elektronicznego oraz warunkach jej u¿ycia mo¿na znale¼æ na stronach internetowych kwalifikowanych dostawców us³ug
zaufania, których lista znajduje siê pod adresem internetowym: http://www.nccert.pl/kontakt.htm. Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce korzystania z Platformy zosta³y okre¶lone w SWZ, rozdz.10 pkt 10.7. oraz 10.8. Pozosta³e wymagania techniczne zosta³y
opisane w rozdz. 10 SWZ: Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania siê z Wykonawcami. Informacje o ¶rodkach
komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z Wykonawcami oraz informacje o
wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej. Osob±
uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest: Karolina Kozyra, od poniedzia³ku do pi±tku w godz. 07:25 –
15:00, z wy³±czeniem dni wolnych od pracy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)
(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie, ul. Arkoñska 4, 71-455 Szczecin. Administrator wyznaczy³
Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. And¿elika Skobel, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych
mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@spwsz.szczecin.pl. lub telefonicznie pod
numerem 91 813 95 80. Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Dane
osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie
zamówienia
publicznego. Niezale¿nie od postanowieñ powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane
osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia mog± zostaæ przekazane
podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi doradcze, w tym us³ugi prawne, i konsultingowe. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotycz±ce
danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany. Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z
prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo: 1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15
RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie
du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 2) do
sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników; 3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; 4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w
przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych okre¶la PZP

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu
umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia. Do
przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce
upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci. Dane osobowe
przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie
zamówienia i jego archiwizacji. Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania
zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP. Osobie, której dane osobowe zosta³y pozyskane przez Zamawiaj±cego w zwi±zku
z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przys³uguje: 1) prawo do usuniêcia danych
osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO, okre¶lone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, ¿e
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Dane osobowe mog± byæ przekazywane do
organów publicznych i urzêdów pañstwowych lub innych podmiotów upowa¿nionych na podstawie przepisów prawa lub
wykonuj±cych zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej, w szczególno¶ci do
podmiotów prowadz±cych dzia³alno¶æ kontroln± wobec
Zamawiaj±cego. Dane osobowe s± przekazywane do podmiotów przetwarzaj±cych dane w imieniu administratora danych
osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EP/220/79/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych pieluchomajtek dla doros³ych i pieluch dla dzieci dla SPWSZ w Szczecinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ dla Zadania nr 1. Zadanie sk³ada siê z 12 pozycji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1.Przedmiotem Opcji bêd± dostawy asortymentu, to¿same z opisanymi w za³±czniku nr 1 do SWZ i wycenione przez Wykonawcê w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym czê¶æ oferty.
2.W ramach Opcji, wedle wyboru Zamawiaj±cego, mo¿e zostaæ zlecona dostawa wszystkich, niektórych lub jednego asortymentu wskazanego i wycenionego przez Wykonawcê w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym czê¶æ Oferty.
3.Okoliczno¶ci skorzystania z Opcji: wykorzystanie ilo¶ci wyrobów ujêtych w ramach zamówienia podstawowego w trakcie
trwania Umowy (nie pó¼niej ni¿ 7 dni przed zakoñczeniem okresu jej obowi±zywania), z uwagi na zwiêkszenie ilo¶ci
wykonywanych przez Zamawiaj±cego ¶wiadczeñ medycznych.
4.Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia dostaw objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o
ich zlecenie. Dostawy bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone w ilo¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 1 do SWZ.

Podstaw± okre¶lenia warto¶ci dostaw zleconych w ramach Opcji (w celu okre¶lenia jej zakresu) bêd± ceny jednostkowe
poszczególnych asortymentów zawarte w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowi±cym czê¶æ oferty.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejsz± ofertê w danym Zadaniu uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska
najwiêksz± liczbê punktów w/w kryteriach oceny ofert.
2. Je¿eli nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans
ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o
najwy¿szej wadze.
3. W przypadku, gdy cena nie jest jedynym kryterium oceny ofert i nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie
lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybierze spo¶ród tych ofert ofertê,
która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze. Je¿eli oferty otrzyma³y tak± sam± ocenê w kryterium o
najwy¿szej wadze, Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±.
4. W przypadku, gdy cena nie jest jedynym kryterium oceny ofert i nie mo¿na wybraæ oferty w sposób, o którym mowa w pkt 3,
Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert
dodatkowych, zawieraj±cych now± cenê.
5. W przypadku, gdy cena jest jedynym kryterium oceny ofert i nie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na
to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie
okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê.
6. W przypadku z³o¿enia ofert dodatkowych o tej samej cenie, Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry podlegaj±ce ocenie jako¶ciowej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wstêpnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w pkt 6.1. i pkt 6.3., Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 PZP, tj. wstêpne o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, sporz±dzone zgodne ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 do SWZ.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt 6.1. i pkt 6.3., Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5
dni terminie, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych: a) o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j.: Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub
oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej grupy kapita³owej stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ), b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1.Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
- w postaci kart katalogowych lub folderów lub ulotek informacyjnych lub kart technicznych potwierdzaj±cych zgodno¶æ z rzeczywisto¶ci± o¶wiadczeñ Wykonawcy dotycz±cych parametrów podlegaj±cych ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert oraz opisuj±cych oferowany przez Wykonawcê asortyment
-nieodp³atnych próbek (wzory) w ilo¶ci dwóch sztuk z ka¿dego asortymentu (poz. 1-12) niepodlegaj±cych zwrotowi – w celu potwierdzenia zgodno¶ci z rzeczywisto¶ci± o¶wiadczeñ Wykonawcy dotycz±cych parametrów granicznych oraz podlegaj±cych ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert (tj. o¶wiadczeñ sk³adanych przez Wykonawcê w za³±czniku nr 1A oraz 1B do SWZ);.
2. Wykonawca sk³ada przedmiotowe ¶rodki dowodowe inne ni¿ próbki z ofert±, w postaci elektronicznej w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania dokumentu po¶wiadczonego za zgodno¶æ z orygina³em kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Próbki nale¿y z³o¿yæ przed up³ywem terminu sk³adania ofert osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca, operatora pocztowego lub przes³aæ przesy³k± kuriersk± do Kancelarii Zamawiaj±cego – II piêtro, ul. Broniewskiego 2, 71-460 Szczecin. Chwil± z³o¿enia próbek bêdzie data dostarczenia do miejsca, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
3. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce zgodno¶æ z rzeczywisto¶ci± o¶wiadczeñ Wykonawcy dotycz±cych parametrów podlegaj±cych ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert nie podlegaj± uzupe³nieniu.
4. W przypadku niez³o¿enia wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych parametrów podlegaj±cych ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert lub z³o¿enia niekompletnych lub b³êdnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych, Wykonawca nie otrzyma punktów w tych pozacenowych kryteriach oceny ofert, których dotyczy³y niez³o¿one, niekompletne lub b³êdne przedmiotowe ¶rodki dowodowe.
5. W przypadku niez³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿enia niekompletnych lub wadliwych przedmiotowych ¶rodków dowodowych opisuj±cych oferowany asortyment, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie Wykonawcê do z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych z zastrze¿eniem pkt 3. powy¿ej.
6. W przypadku niez³o¿enia wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿enia niekompletnych lub b³êdnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w pkt 5. powy¿ej, oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

W przypadku niez³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿enia niekompletnych lub wadliwych przedmiotowych ¶rodków dowodowych opisuj±cych oferowany asortyment, Zamawiaj±cy jednokrotnie wezwie Wykonawcê do z³o¿enia, poprawienia lub uzupe³nienia przedmiotowych ¶rodków dowodowych .
W przypadku niez³o¿enia wymaganych przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿enia niekompletnych lub b³êdnych przedmiotowych ¶rodków dowodowych w odpowiedzi na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa powy¿ej, oferta Wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce zgodno¶æ z rzeczywisto¶ci± o¶wiadczeñ Wykonawcy dotycz±cych parametrów podlegaj±cych ocenie w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert nie podlegaj± uzupe³nieniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia
w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z
2022 r. poz. 835). Wykonawcy z³o¿± stosowne o¶wiadczenie zawarte w za³±czniku nr 3 do SWZ (Wstêpne o¶wiadczenie
Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postêpowania).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku oferty wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w formularzu oferty nale¿y wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia;
2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres
umocowania;
3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu w
zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Ww. o¶wiadczenie
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³adane jest wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) dokumenty, o których mowa w pkt 9.2. SWZ obowi±zany bêdzie z³o¿yæ ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia;
5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za
wykonanie umowy;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyznacz± spo¶ród siebie Wykonawcê kieruj±cego (lidera),
upowa¿nionego do zaci±gania zobowi±zañ, otrzymywania poleceñ oraz instrukcji dla i w imieniu ka¿dego, jak te¿ dla
wszystkich partnerów;
7) Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy w ca³o¶ci przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ³±cznie lub ka¿dego z osobna

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowieñ Umowy jest mo¿liwa poprzez:
1) zmianê terminu realizacji dostaw o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu tego terminu w przypadku:
a) skutków dzia³ania si³y wy¿szej, rozumianej jako zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego Strony, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie mog³y przewidzieæ ani mu zapobiec, o ile maj± one wp³yw na termin dostawy Wyrobów przez Wykonawcê, w tym w szczególnosci skutki dzia³ania si³y wy¿ej w postaci epidemii, wojen, klêsk ¿ywio³owych,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego, których wyst±pienia Zamawiaj±cy, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, nie móg³ przewidzieæ w dniu zawarciu Umowy ;
2) zmianê sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy lub zmiany Wynagrodzenia
w przypadku:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotycz±cym realizowanej Umowy, który
spowoduje konieczno¶æ zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê,
b) zmiany wielko¶ci opakowania – z zachowaniem zasady proporcjonalno¶ci w stosunku do ceny jednostkowej za wyrób, o ile zamiana taka nie bêdzie skutkowaæ zmniejszeniem ilo¶ci sztuk dostarczonego Wyrobu oraz nie bêdzie skutkowaæ zwiêkszeniem nale¿nej Wykonawcy ceny za dostarczenie tego Wyrobu w stosunku do jego ilo¶ci i ceny okre¶lonych w wyci±gu z oferty Wykonawcy, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do Umowy,
c) zmiany numeru katalogowego b±d¼ nazwy w³asnej Wyrobu z zastrze¿eniem, ¿e bêdzie on spe³nia³ wymagania okre¶lone w za³±czniku nr 1 do Umowy,
d) zmiany sposobu konfekcjonowania dostarczanych Wyrobów, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany przez wytwórcê (producenta) tych Wyrobów,
e) korzystania przez Zamawiaj±cego z czasowych promocji cen Wyrobów, objêtych Przedmiotem Umowy, gdy Wykonawca poinformuje Zamawiaj±cego o promocji, wskazuj±c który Wyrób jest ni± objêty, w jakim okresie trwa promocja oraz cenê promocyjn±, dodatkowo przywo³uj±c oznaczenie Umowy, na podstawie, której dany Wyrób jest dostarczany,
f) zmiany przedmiotu dostawy poprzez zast±pienie Wyrobów wskazanych przez Wykonawcê w ofercie innymi wyrobami o analogicznym przeznaczeniu i spe³niaj±cymi wszystkie wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w dokumentach stanowi±cych za³±cznik nr 2 do Umowy; w szczególno¶ci lecz nie wy³±cznie zmiana taka jest dopuszczalna w przypadku pojawienia siê wyrobów nowszej generacji, o lepszych parametrach, w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych, czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiaj±cego;
3) zmianê terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku niewyczerpania kwoty, o której mowa w § 2 ust. 1, z zastrze¿eniem, ¿e okres przed³u¿enia terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 12 miesiêcy;
4) zmianê miejsca dostawy, okre¶lonego w § 1 ust. 3 Umowy, poprzez wskazanie dodatkowego miejsca dostawy, znajduj±cego siê w obrêbie administracyjnym Gminy Miasto Szczecin, w przypadku wprowadzenia takiej zmiany Zamawiaj±cy zobowi±zany bêdzie do ka¿dorazowego wskazania w zleceniu miejsca dostawy
(Pozosta³e uregulowania dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³y opisane w Sekcji IX- Pozosta³e informacje).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy (SmartPZP)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-15 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Pozosta³e uregulowania dotycz±ce rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia:
2.Zamawiaj±cy na podstawie art 436 pkt 4 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Wynagrodzenia w przypadku wyst±pienia: (i) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego, (ii) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, (iii) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne lub (iv)zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2018 r. poz. 2215 z pó¼n. zm.) - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany Wynagrodzenia na podstawie art. 439 ustawy Pzp w przypadku zmiany cen materia³ów i kosztów zawi±zanych z realizacj± zamówienia innych ni¿ te wskazane w ust. 3 powy¿ej.
Zmiany wysoko¶ci Wynagrodzenia bêd± dokonywane wed³ug zasad opisanych poni¿ej:(1) ka¿da ze Stron mo¿e ¿±daæ zmiany Wynagrodzenia (odpowiednio podwy¿szenia lub obni¿enia) w przypadku zmiany kwartalnego Wska¼nika cen towarów i us³ug konsumpcyjnych (pot. Inflacja – rodzaj wska¼nika A - analogiczny okres roku poprzedniego=100), og³aszanego obwieszczeniem Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego („Wska¼nik GUS”) /¼ród³o GUS, www.stat.gov.pl/(2) zmiana kwartalnego Wska¼nika GUS uzasadnia ¿±danie zmiany Wynagrodzenia pod warunkiem, ¿e ró¿nica pomiêdzy kwartalnym Wska¼nikiem GUS obowi±zuj±cym w dniu, w
którym up³ywa³ termin sk³adania ofert w postêpowaniu, w nastêpstwie którego zawarto Umowê, a ostatnio opublikowanym kwartalnym Wska¼nikiem GUS obowi±zuj±cym przed wyst±pieniem przez Stronê z wnioskiem o zawarcie aneksu, wynosi co najmniej 10%;
(3) zmiana Wynagrodzenia nast±pi nie wcze¶niej ni¿ od nastêpnego miesi±ca kalendarzowego;(4) zmiana Wynagrodzenia dotyczyæ bêdzie czê¶ci Wynagrodzenia przypadaj±cej do zap³aty po zaistnieniu zdarzenia opisanego w pkt 1)-3) powy¿ej;(5) Strona wystêpuj±ca z wnioskiem o zawarcie aneksu mo¿e uczyniæ to nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 5 miesiêcy od dnia zawarcia Umowy;(6) Strona, która wyst±pi³a z wnioskiem o zawarcie aneksu mo¿e uczyniæ to ponownie nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od dnia, w którym wyst±pi³a z poprzednim wnioskiem o zawarcie aneksu;(7) W przypadku kolejnych wniosków o zawarcie aneksu sk³adanych przez Stronê postanowienia zawarte w pkt (1) – (4) stosuje siê odpowiednio, z tym, ¿e:
a) ró¿nicê uzasadniaj±c± ¿±danie zmiany Wynagrodzenia oblicza siê pomiêdzy kwartalnym Wska¼nikiem GUS obowi±zuj±cym w dniu wyst±pienia przez Wykonawcê z poprzednim wnioskiem o zawarcie aneksu a ostatnio opublikowanym kwartalnym Wska¼nikiem GUS obowi±zuj±cym przed wyst±pieniem przez Wykonawcê z wnioskiem o zawarcie aneksu;
b) zmiana Wynagrodzenia nast±pi nie wcze¶niej ni¿ od nastêpnego miesi±ca
kalendarzowego;c) zmiana Wynagrodzenia dotyczyæ bêdzie czê¶ci Wynagrodzenia przypadaj±cej do zap³aty
po zaistnieniu zdarzenia opisanego w pkt a), b) powy¿ej;
(8) ewentualna zmiana Wynagrodzenia nie bêdzie dotyczyæ okresu, w którym Przedmiot Umowy by³ realizowany w warunkach opó¼nienia niezawinionego przez Zamawiaj±cego;(9) Strony ustalaj± maksymaln± warto¶æ zmiany Wynagrodzenia w efekcie zastosowania
powy¿szych postanowieñ ka¿dorazowo na poziomie do 10% kwoty odpowiadaj±cej niezrealizowanej czê¶ci Umowy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.