eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinŚwiadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szczecińskie Centrum Profilaktyki Uzależnień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368881389

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. J.H. Dąbrowskiego 22-23

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scpu@scpu.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.scpu.szczecin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług medycznych na rzecz osób nietrzeźwych przebywających w Szczecińskim Centrum Profilaktyki Uzależnień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8938b3b-90ae-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024246/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 usługi medyczne i podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nie wpłynęły żadne oferty, a istotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SCPU.D.171.2.2022.AB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) sprawowanie całodobowej opieki medycznej nad osobami przebywającymi w SCPU we wszystkie dni tygodnia w systemie ciągłym – prowadzenie dokumentacji w przedmiotowym zakresie;
2) prowadzenie badań lekarskich osób doprowadzonych do SCPU;
3) podejmowanie decyzji o konieczności udzielania osobom nietrzeźwym niezbędnych świadczeń higieniczno-sanitarnych;
4) udzielanie pomocy doraźnej, która może być stosowana w SCPU (w tym Ogrzewalni);
5) określanie medycznych przesłanek umieszczenia osoby nietrzeźwej w SCPU, bądź ustalanie medycznych przesłanek skierowania jej do szpitala lub innego zakładu opieki zdrowotnej;
6) określanie stanu nietrzeźwości osób doprowadzanych do SCPU poprzez:
a) analizę ilości alkoholu w wydychanym powietrzu zmierzoną aparaturą pomiarową,
b) na podstawie innych symptomów;
7) podejmowanie decyzji o zastosowaniu środka przymusu bezpośredniego, po konsultacji z kierownikiem zmiany lub innym pracownikiem wyznaczonym przez dyrektora SCPU;
8) kontrolowanie stanu osoby, w stosunku do której zastosowano środek przymusu niezwłocznie po zaprzestaniu jego stosowania;
9) powiadamianie pogotowia lub zespołu ratownictwa medycznego w przypadku stwierdzenia lub podejrzenia u osoby doprowadzonej do SCPU wystąpienia istotnych zakłóceń funkcji zdrowotnych organizmu;
10) przeprowadzanie badań lekarskich osób zwalnianych z SCPU;
11) informowanie pacjentów o szkodliwości nadużywania alkoholu oraz motywowanie do podjęcia leczenia odwykowego;
12) wystawianie skierowań do placówek zajmujących się leczeniem choroby alkoholowej;
13) zawiadamianie uprawnionych organów o podejrzeniu występowania chorób zakaźnych u pacjentów zgodnie z procedurami obowiązującymi w SCPU (Zarządzenie nr 10/2010 zmienione Zarządzeniem 12/2013);
14) stosowanie procedur postępowania z odpadami niebezpiecznymi zgodnie z procedurami obowiązującymi w SCPU (Zarządzenie nr 08/2015);
15) stosowanie procedur mycia i dezynfekcji narzędzi i sprzętu medycznego (Zarządzenie nr 9/2015);
16) prowadzenie dokumentacji medycznej obowiązującej w SCPU;
17) określanie ilości środków farmaceutycznych, leków oraz sprzętu medycznego niezbędnego do prawidłowej obsługi pacjentów ustalane będzie wspólnie
z zamawiającym w oparciu o rozporządzenie Ministra Zdrowia w sprawie izb wytrzeźwień i placówek wskazanych lub utworzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego z 8 grudnia 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 1850);
18) przestrzeganie terminów ważności leków, środków oraz wyrobów medycznych,
a o upływie terminów informowanie zamawiającego lub wskazaną przez niego osobę;
19) utrzymywanie w należytym stanie urządzeń i sprzętu medycznego powierzonego wykonawcy do realizacji zadań wynikających z umów;
20) współpraca z dyrekcją, pracownikami SCPU oraz organami ścigania w zakresie zadań SCPU w Szczecinie;
21) wykonawca zobowiązany jest do stosowania zarządzeń wewnętrznych dyrektora SCPU w zakresie spraw związanych z opieką medyczną w SCPU.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części.
1) Część I obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 500 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 10 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
2) Część II obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1120 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 40 godzin w niedziele,
c) 50 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
3) Część III obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1050 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 210 godzin w niedziele,
c) 20 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
4) Część IV obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 1080 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 720 godzin w niedziele,
c) 150 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy;
5) Część V obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 270 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
- w całym okresie obowiązywania umowy.
6) Część VI obejmuje świadczenie usług medycznych w maksymalnej ilości:
a) 2100 godzin w dni od poniedziałku do soboty,
b) 14 godzin w niedziele,
c) 10 godzin w inne niż niedziela dni wolne od pracy,
- w całym okresie obowiązywania umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 85120000-6 - Usługi medyczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495120 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRAKTYKA LEKARSKA RUSŁAN SEGEDA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721715778

7.3.3) Ulica: UL. POLNA 6/15

7.3.4) Miejscowość: BIAŁOGARD

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-03-01 do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zaproszenia do negocjacji wysłano dla części od I do VI do sześciu przedsiębiorców. W wyniku postępowań negocjacyjnych doszło do następujących rozstrzygnięć:
1. Część I - ISPL Dariusz Dębowski, Dobra, Polska - unieważniono postępowanie na podstawie art. 255 pkt 8 PZP.
2. Część II - ISPLO Arabski Grzegorz, Goleniów, Polska - zawarto umowę w dniu 01.03.2022 r. na kwotę 86.000,00 zł brutto.
3. Część III - Praktyka Lekarska lek. Bogdan Malicki, Pośrednictwo Ubezpieczeniowe Bogdan Malicki, Szczecin, Polska - zawarto umowę w dniu 01.03.2022 r. na kwotę 92.300,00 zł brutto.
4. Część IV - Praktyka Lekarska Rusłan Segeda, Białogard, Polska - zawarto umowę w dniu 01.03.2022 r. na kwotę 148.200,00 zł brutto.
5. Część V - IPL Paweł Kotowski, Szczecin, Polska - zawarto umowę w dniu 01.03.2022 r. na kwotę 18.900,00 zł brutto.
6. Część VI - Tarek Al-ansi IPL, Szczecin, Polska - zawarto umowę w dniu 01.03.2022 r. na kwotę 149.120,00 zł brutto.
Łączna kwota wszystkich zawartych umów to: 495.120,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.