Og³oszenie z dnia 2023-02-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00094312/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00179983/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MA£OGOSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009811
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Jaszowskiego 3A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ma³ogoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-366
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413855135
1.5.8.) Numer faksu: 413860159
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@malogoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.malogoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt grantowy „Cyfrowa Gmina”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bdd4acf2-a6d5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00084790
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00051484/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Projekt grantowy "Cyfrowa gmina"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia REACT-EU, dzia³ania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporno¶ci na zagro¿enia dotycz±ca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7250243.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za pomoc± platformy https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz.
Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, przedmiotowe ¶rodki
dowodowe i pe³nomocnictwo, nale¿y sporz±dziæ w postaci elektronicznej,
w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne, przy czym Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie ich w formacie danych: „.pdf, „.doc", lub „.docx", ze szczególnym wskazaniem na format „.pdf”. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ okre¶lone w pkt. wy¿ej, nale¿y sporz±dziæ w postaci elektronicznej w formatach danych wskazanych w pkt. l, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazanej przy u¿yciu Platformy. W przypadku gdy podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, inne dokumenty, lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, podmiotu udostepniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby zosta³y wystawione przez inne podmioty ni¿ Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, podmiot udostepniaj±cy zasoby, jako: a)dokument elektroniczny — nale¿y przekazaæ ten dokument; b)dokument w postaci papierowej — nale¿y przekazaæ cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±ce zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddaj±cym dane kompresji, opatrzenie pliku zawieraj±cego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie jednego z formatów: „.zip” lub „.7Z”. Sk³adanie przez Wykonawców o¶wiadczeñ, podmiotowych i przedmiotowych ¶rodków dowodowych, dokumentów, wyja¶nieñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy (poprzez formularz „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Komunikacja poprzez „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” umo¿liwia dodanie do tre¶ci wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Za datê przekazania sk³adanych dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ i zapytañ oraz innych informacji uznaje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”, i pojawienie siê komunikatu, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego;
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem „Wy¶lij
wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” wynosi 500 MB. Komunikacja z Wykonawcami powinna odbywaæ siê tylko na platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miasta i Gminy Ma³ogoszcz, ul. Jaszowskiego 3A, 28-366 Ma³ogoszcz.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( Dz. U. z 2022 r., poz. 1710, 1812, 1933, 2185);
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania z ¶rodków UE;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IPSiP.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: Zakup i dostawa sprzêtu oraz oprogramowania wraz ze szkoleniem dla pracowników urzêdu w zakresie obs³ugi zakupionego sprzêtu i oprogramowania.
W sk³ad zamówienia wchodz± nastêpuj±ce elementy:
1) Serwer bazodanowy ( P³atnik, Besti@,SQL Express, JBoss ) – 1 szt.
2) Serwer bazodanowy ( Postgres SQL, JBoss ) - 1 szt.
3) Serwer NAS – 1 szt.
4) Sprzêtowy UTM ( firewall, ips, ids )
5) Rozbudowa sieci LAN (wymiana przestarza³ych prze³±czników sieciowych, wymiana na urz±dzenia inteligentne minimalizuj±ce generowany ruch w sieci. Zakup prze³±cznika KVM ).
System monitoringu parametrów ¶rodowiskowych ( sk³adaj±cy siê z: jednostki kontrolnej systemu monitoringu parametrów ¶rodowiskowych, czujnik dymu, wilgotno¶ci i temperatury )
6) Czytnik kart kryptograficznych – 5 szt.
7) Zestaw komputerowy +oprogramowanie biurowe – 17 szt.
8) Szkolenie stacjonarne lub on-line dla administratora sprzêtu, informatyka
w zakresie obs³ugi dostarczanych urz±dzeñ i oprogramowania.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
32420000-3 - Urz±dzenia sieciowe
30214000-2 - Stacje robocze
33195100-4 - Monitory
30233000-1 - Urz±dzenia do przechowywania i odczytu danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w poni¿szych kryteriach.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
wzoru: L= C+ T, gdzie: L– ca³kowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2: Zakup i wdro¿enie platformy e-us³ug Mieszkañca
Zakup portalu eus³ug kompletnego systemu umo¿liwiaj±cego jednostce i obywatelom korzystanie z elektronicznych us³ug publicznych i zasobów informacyjnych w celu minimalizacji konieczno¶ci osobistej obecno¶ci interesanta w urzêdzie wraz z utrzymaniem Centralnej Platformy e-us³ug Mieszkañca przez 18 m-cy.
Wdro¿enie/szkolenie Centralnej Platformy e-us³ug Mieszkañca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
72253200-5 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w poni¿szych kryteriach.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
wzoru: L= C+ T, gdzie: L– ca³kowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3: Oprogramowanie umo¿liwiaj±ce monitorowanie sieci aplikacji
i pracowników, inwentaryzacjê sprzêtu i oprogramowania
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa licencji na oprogramowanie
z mo¿liwo¶ci± monitorowania do 50 stacji roboczych oraz nielimitowan± licz± urz±dzeñ sieciowych wraz z wsparciem technicznym przez 24 miesi±ce.
Zarz±dzanie prawami dostêpu do wszystkich urz±dzeñ wej¶cia i wyj¶cia oraz urz±dzeñ fizycznych przez które pracownik mo¿e skopiowaæ pliki z komputera firmowego lub uruchomiæ na nim program zewnêtrzny.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego
48900000-7 - Ró¿ne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72253200-5 - Us³ugi w zakresie wsparcia systemu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Ocenie ofert podlegaj± tylko oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2) Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w poni¿szych kryteriach.
3) Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg
wzoru: L= C+ T, gdzie: L– ca³kowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, T – punkty uzyskane w kryterium „Termin realizacji zamówienia”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Sytuacji ekonomicznej i finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunku w tym zakresie;
Zdolno¶ci technicznej i zawodowej:
Warunek dotycz±cy do¶wiadczenia:
Czê¶æ 1: Zakup i dostawa sprzêtu oraz oprogramowania wraz ze szkoleniem dla pracowników urzêdu w zakresie obs³ugi zakupionego sprzêtu i oprogramowania
wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±ce ³±cznie dostawê sprzêtu komputerowego i/lub oprogramowania oraz ich instalacjê i konfiguracjê
o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
Czê¶æ 2: Zakup i wdro¿enie platformy e-us³ug Mieszkañca
a) wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy wykonanie co najmniej 1 zamówienia obejmuj±cego integracjê zintegrowanego systemu dziedzinowego obs³uguj±cego co najmniej obszar podatków lokalnych oraz ksiêgowo¶ci i finansów z systemem elektronicznego obiegu dokumentów i portalem e-us³ug w JST udostêpnionym w sieci Internet prezentuj±cym stan zobowi±zañ wraz z mechanizmem p³atno¶ci elektronicznych zintegrowanego z platform± ePUAP, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
Czê¶æ 3: Oprogramowanie umo¿liwiaj±ce monitorowanie sieci aplikacji
i pracowników, inwentaryzacjê sprzêtu i oprogramowania
a) wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±ce ³±cznie dostawê oprogramowania monitoruj±cego oraz jego instalacjê i konfiguracjê o warto¶ci min. 10 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy;
Uwaga: nie dopuszcza siê sumowania ilo¶ci/ warto¶ci us³ug zrealizowanych
w ramach kilku umów w celu uzyskania progu warto¶ciowego wyznaczonego przez Zamawiaj±cego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w Rozdzia³ VI SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy nastêpuj±cych dokumentów:
a) o¶wiadczenia wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej; w przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼
informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed jej z³o¿eniem – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP;
c) o¶wiadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu
z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –
dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego
porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
d) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego SWZ – za³±cznik nr 10 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Czê¶æ 1: Zakup i dostawa sprzêtu oraz oprogramowania wraz ze szkoleniem dla pracowników urzêdu w zakresie obs³ugi zakupionego sprzêtu i oprogramowania:
a) wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±ce ³±cznie dostawê sprzêtu komputerowego i/lub oprogramowania oraz ich instalacjê i konfiguracjê
o warto¶ci min. 100 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ,
z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Czê¶æ 2: Zakup i wdro¿enie platformy e-us³ug Mieszkañca:
wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy wykonanie co najmniej 1 zamówienia obejmuj±cego integracjê zintegrowanego systemu dziedzinowego obs³uguj±cego co najmniej obszar podatków lokalnych oraz ksiêgowo¶ci i finansów z systemem elektronicznego obiegu dokumentów i portalem e-us³ug w JST udostêpnionym w sieci Internet prezentuj±cym stan zobowi±zañ wraz z mechanizmem p³atno¶ci elektronicznych zintegrowanego z platform± ePUAP, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
Czê¶æ 3: Oprogramowanie umo¿liwiaj±ce monitorowanie sieci aplikacji i pracowników, inwentaryzacjê sprzêtu i oprogramowania:
wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy potwierdzaj±cy realizacjê co najmniej 1 zamówienia obejmuj±ce ³±cznie dostawê oprogramowania monitoruj±cego oraz jego instalacjê i konfiguracjê o warto¶ci min. 10 000,00 z³ brutto wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu zaistnienia podstaw, o których mowa w Rozdziale VI SWZ.
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 1 Rozdzia³u VII SWZ oraz podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zmiany terminu przewidzianego na zakoñczenie dostawy w przypadku:a) wstrzymania dostawy przez Zamawiaj±cego;
b) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezale¿ne od producenta materia³ów dostarczaj±cego g³ówne materia³y lub sprzêt czynniki, które wstrzyma³y produkcjê), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania dostawy;
2) Zmiana zaoferowanego przedmiotu zamówienia na inny o parametrach to¿samych lub lepszych od przyjêtych w ofercie w przypadku wycofania z rynku oferowanego sprzêtu.
3) Zmiana przepisów prawa, w tym przepisów prawa podatkowego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/malogoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-16 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-17
INNE PRZETARGI MA£OGOSZCZ
wiêcej: przetargi MA£OGOSZCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu ICT, specjalistycznego, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych dla Szko³y Podstawowej nr 15 w Mys³owicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jako¶æ kszta³cenia.
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podzia³em na zadania".
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzêtu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- ¦wiadczenie us³ug informatycznych na rzecz Okrêgowej Komisji Egzaminacyjnej w £odz
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hy¿ne"
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.