eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10 i ul. Podchorążych 15 w okresie 12 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2024-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10 i ul. Podchorążych 15 w okresie 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: (75) 64-731-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26d7136e-9a4e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze przy ul. Jana Kochanowskiego 10 i ul. Podchorążych 15 w okresie 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26d7136e-9a4e-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064597/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie 12 miesięcy do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze:
1) przy ul. Kochanowskiego 10;
2) przy ul. Podchorążych 15.
2. Planowany okres realizacji dostawy: od dnia 01.02.2024 r. do dnia 31.01.2025 r. – przy czym rozpoczęcie dostawy będzie uzależnione od rozwiązania umowy, na podstawie której ZAMAWIAJĄCY ma obecnie dostarczaną energię elektryczną oraz skutecznego przeprowadzenia i zakończenia procedury zmiany dostawcy energii elektrycznej (Zamawiający informuje, że obecnie obowiązującymi umowami na sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 i przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze są umowy rezerwowe sprzedaży energii elektrycznej, zawarte na czas nieokreślony z TAURON Sprzedaż
Sp. z o. o.).
3. Przewidywana ilość poboru energii elektrycznej do budynków przy ul. Kochanowskiego 10 i przy ul. Podchorążych 15 w okresie objętym dostawą, tj. 12 miesięcy, wynosi łącznie: 176 MWh.
4. Ilości przewidywanej do zamówienia energii elektrycznej (wskazane w ust. 3) są wielkościami orientacyjnymi, stąd Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w szacunkowych ilościach. Dostawa energii elektrycznej realizowana w trakcie obowiązywania umowy może różnić się ilościowo – w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dla budynku przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze:
1) szacowane zużycie (w okresie 12 miesięcy): 60 MWh;
2) grupa taryfowa: C11;
3) moc umowna: 22kW;
4) nr PPE: 590322412500661547;
5) w budynku zlokalizowane jest jedno przyłącze.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – dla budynku przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze:
1) szacowane zużycie (w okresie 12 miesięcy): 116 MWh;
2) grupa taryfowa: C21;
3) moc umowna: 56 kW;
4) nr PPE: 590322412501096577;
5) w budynku zlokalizowane jest jedno przyłącze.
7. Okres rozliczeniowy: 1 (jedno)-miesięczny.
8. Zamawiający informuje, że w zakresie administrowania ww. budynkami posiada dwie odrębne umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, zawarte na czas nieokreślony z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) – Tauron Dystrybucja S.A.
9. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania czynności związanych ze zmianą sprzedawcy energii elektrycznej. Zamawiający informuje, że przekaże Wykonawcy dane niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy oraz udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD według wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę (jeśli będzie taka konieczność).
2) Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zapewnił Zamawiającemu
w okresie realizacji umowy dostęp on-line do systemu internetowego (na podstawie loginu i hasła), w którym prowadzone będzie dla Zamawiającego indywidualne konto klienta. Dostęp on-line do ww. konta klienta umożliwi podgląd wszystkich danych klienta przetwarzanych elektronicznie przez Wykonawcę, w szczególności: faktur, wskazań pomiarowych (odczytów), zużycia energii – w każdym miesiącu i dla każdego punktu odbioru – z możliwością elektronicznego generowania dokumentów z systemu internetowego w formacie danych kompatybilnym z MS Office (np. w formacie Excel), przy czym faktury VAT będą możliwe do wygenerowania z systemu internetowego w formacie pdf. Koszt prowadzenia konta klienta oraz dostęp on-line przez Zamawiającego do ww. konta zostanie wliczony w cenę dostawy energii wskazaną przez Wykonawcę w ofercie,
tj. nie będzie osobno naliczany.
UWAGA: Wykonawca udostępni Zamawiającemu, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia podpisania umowy, login i hasło do indywidualnego konta klienta on-line w systemie internetowym.
3) W okresie realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ważną umowę zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (TAURON Dystrybucja S.A.) – umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Zamawiającego przy ul. Kochanowskiego 10 i przy ul. Podchorążych 15 za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD.
4) W przypadku przekazywania przez Wykonawcę ustrukturyzowanej faktury elektronicznej za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania (po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym), Wykonawca wskazuje jako adres PEF Zamawiającego NIP Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze, tj.: 6112265072.
5) Zamawiający wymaga zawarcia odrębnej umowy dla każdego z obiektów oraz wymaga każdorazowo odrębnych faktur VAT (dla każdego obiektu).
10. Wykonawca zapewnia standardy jakościowe obsługi odbiorców zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 z późn. zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy.
11. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
12. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127939,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127939,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127939,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010379536

7.3.3) Ulica: ul. Szamocka 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-748

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127939,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zaoferowana cena brutto: 127 939,68 zł
w tym dla budynku:
• Jelenia Góra (58-500), ul. Kochanowskiego 10:
Zaoferowana cena brutto: 43 615,80 zł;
• Jelenia Góra (58-500), ul. Podchorążych 15:
Zaoferowana cena brutto: 84 323,88 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.