Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00665428/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
- 2025/BZP 00007980/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-32cbe5f7-7467-4f1f-9c77-caa676fc39581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i plastycznych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32cbe5f7-7467-4f1f-9c77-caa676fc3958
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029606/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów biurowych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665428
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-IV.271.217.2024.DRT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 688760,13 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 258942,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzedaż i dostawę własnym transportem do siedziby każdej z Jednostek na rzecz, których zamówienie jest wykonywane materiałów biurowych i plastycznych zgodnie z zapotrzebowaniem ilościowo –
jakościowym zawartym w Załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Formularzu rzeczowo – cenowym.
2. Centralny Zamawiający zastrzega, aby papier ksero, który zaoferuje Wykonawca przeznaczony był do wszystkich urządzeń biurowych, w tym kopiarek, drukarek atramentowych i laserowych, do wydruków czarno-białych i kolorowych,
niezawilgocony, gwarantujący płynną pracę urządzeń oraz właściwą jakość wydruku, bez rozmazywania i „cieniowania”
konturów wydruku.
3. Centralny Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Formularzu rzeczowo-cenowym ilości zamawianych materiałów
biurowych i plastycznych są wielkościami orientacyjnymi (szacunkowymi) i mogą ulec zmianie tzn. zmniejszeniu lub
zwiększeniu w trakcie realizacji zamówienia. Dopuszcza się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych
materiałów biurowych i plastycznych, wskazanych
w Formularzu rzeczowo-cenowym, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy co do zakresu ilościowego realizowanego
zamówienia. Jednostkom przysługuje prawo zamówienia wszelkich wymienionych materiałów biurowych i plastycznych
w Formularzu rzeczowo- cenowym (nawet w przypadku wskazania dla danej Jednostki w pozycji ilościowej „0” lub żadnego
wskazania) po cenach jednostkowych w nim określonych.
4. Dostawa materiałów biurowych i plastycznych następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez
poszczególne Jednostki za pośrednictwem poczty elektronicznej - e-mailem lub telefonicznie przez osoby upoważnione z
danej jednostki (np. intendent, pracownik administracyjny, kierownik). W zamówieniu Jednostka przekaże rodzaj i ilość
zamawianych materiałów biurowych i plastycznych jaka ma być dostarczona. Koszt dostarczenia musi być uwzględniony
przez Wykonawcę w cenach jednostkowych materiałów biurowych i plastycznych tj. Wykonawcy nie przysługuje odrębne
wynagrodzenie z tytułu ich dostarczenia.
5. Wykonawca zrealizuje dostawy niezależnie od wartości poszczególnego zamówienia do siedziby poszczególnych
Zamawiających - Jednostek organizacyjnych własnym transportem, na własny koszt. Dostawa obejmuje rozładunek oraz
wniesienie towaru do miejsca wskazanego przez osobę upoważnioną z danej Jednostki organizacyjnej Gminy Stalowa
Wola. Dostawy będą realizowane do ok. 33 budynków, w których zlokalizowane są Jednostki organizacyjne Gminy Stalowa
Wola. Budynki rozmieszczone są na terenie całego miasta Stalowa Wola. Koszt dostarczenia musi być wliczony w
oferowane ceny jednostkowe produktów. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu dostarczenia
produktów.
6. Po zgłoszeniu dokonanym przez Jednostkę, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiane
materiały biurowe i plastyczne w ciągu maksymalnie 5 dni (kryterium oceny ofert - czas realizacji dostawy od momentu
zgłoszenia zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu Ofertowym) oraz dokonać ich rozładunku, wniesienia do budynku – pomieszczenia (np. magazynowego) Jednostki na rzecz której dostawa jest wykonywana, a także umożliwienia
weryfikacji dostarczanych materiałów biurowych i plastycznych przez upoważnionego przedstawiciela Jednostki.
7. Dostawy mogą być realizowane od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godzinach od 7:00 do 14:00. Zmiana dni lub
godzin realizacji dostaw jest możliwa po uzyskaniu zgody poszczególnych Jednostek, na rzecz których dostawy są
realizowane.
Pozostały opis przedmiotu zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197644-2 - Papier kserograficzny
30192000-1 - Wyroby biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215664,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218047,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215664,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180081444
7.3.3) Ulica: Handlowa 4B
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.5) Kod pocztowy: 37-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS L.A. KOPTYRA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 215664,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przygotowywania posiłków dla pacjentów Oddziału Rehabilitacji SPZOZ
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystosci pomieszczeń SPZOZ
- Dostawa mebli - foteli biurowych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola
- Zakup pomocy dydaktycznych w ramach projektu ERA INŻYNIERA
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (IV a, V a) - 47 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 30.05.2025 r.
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych (VIII b) - 20 uczestników w terminie 26.05.2025 r. - 31.05.2025 r.
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup artykułów biurowych i papierniczych oraz tonerów i tuszy do drukarek
- DOSTAWA PUDEŁ ARCHIWIZACYJNYCH I TECZEK WIĄZANYCH TEKTUROWYCH
- Dostawa materiałów biurowych
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Dostawa artykułów biurowych, etykiet termicznych oraz kopert
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.