Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680081/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę przetworów spożywczych i napojów bezalkoholowych dla Domu Pomocy Społecznej
„Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e53494f-84c3-4fad-9e4c-308b6c87b0571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Świadczenie usług w zakresie potrzeb bytowych dla przewlekle somatycznie chorych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę przetworów spożywczych i napojów bezalkoholowych dla Domu Pomocy Społecznej„Senior” w Rudzie Śląskiej w pierwszym półroczu 2025r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e53494f-84c3-4fad-9e4c-308b6c87b057
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070834/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej "Senior" w Rudzie Ślaskiej w pierwszym półroczu 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680081
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27589,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp. Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia1 Ananas konserwowy plastry - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 15,00
2 Brzoskwinie konserwowe - masa netto bez zalewy 300-1000g kg 9,00
3 Chrzan śmietankowy gęsty (minimum 29% zawartości korzenia chrzanu) 150-300g kg 6,00
4 Chrzan tarty na kwasku cytrynowym 150-300g kg 35,00
5 Ćwikła z chrzanem 250-500g kg 3,50
6 Dżemy owocowe niskosłodzone z kawałkami owoców (różne smaki) minimum 40g owoców na 100g produktu 200-500g kg 40,00
7 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 1000-3000g kg 15,00
8 Fasola czerwona, biała konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 3,00
9 Groszek zielony konserwowy soczysty - masa netto bez zalewy 200-500g kg 50,00
10 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 250-599g kg 15,00
11 Ketchup łagodny minimum 55% przecieru pomidorowego 600-1000g kg 55,00
12 Koncentrat pomidorowy minimum 30% 180-250g kg 20,00
13 Koncentrat pomidorowy minimum 30% 800-1000g kg 100,00
14 Koncentrat buraczany płynny minimum 50% soku z buraków 180-400g kg 12,00
15 Krem czekoladowy do smarowania z dodatkiem orzechów - nie więcej niż 34g tłuszczu na 100g produktu 180-400g kg 13,00
16 Kukurydza konserwowa - masa netto bez zalewy 200-500g kg 17,00
17 Miód naturalny 200-500g kg 30,00
18 Musztarda delikatesowa 150-250g kg 16,00
19 Musztarda delikatesowa 500-1000g kg 45,00
20 Ocet spirytusowy 10% kwasowości 0,4-0,5l l 40,00
21 Ogórki konserwowe całe - masa netto bez zalewy 400-1000g kg 115,00
22 Olej uniwersalny rzepakowy 0,9-1l l 360,00
23 Oliwa z oliwek extra virgin 0,25-0,5l l 4,00
24 Papryka konserwowa słodka płaty - masa netto bez zalewy 260-600g kg 70,00
25 Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym 200-600g kg 10,00
26 Pomidory bez skórki - krojone, w soku pomidorowym 1500-3000 kg 40,00
27 Powidła śliwkowe - minimum 150g owoców na 100g produktu 250-500g kg 32,00
28 Przyprawa do zup w płynie z wyciągiem z lubczyku 500-1000g kg 190,00
29 Seler konserwowy, nitki - masa netto bez zalewy 150-500g kg 10,00
30 Sos słodko kwaśny np.: chiński, meksykański, itp. z kawałkami warzyw 300-600g kg 12,00
31 Zaprawa cytrynowa minimum 10% soku z cytryny 0,2-0,5l l 17,00
32 Zaprawa cytrynowa minimum 10% soku z cytryny 1l l 165,00
33 Majonez dekoracyjny 180-490g kg 35,00
34 Majonez dekoracyjny 500-1000g kg 65,00
35 Mielonka konserwowa - turystyczna, tyrolska, gulasz angielski, itp. - minimum 80% mięsa 100-300g kg 44,00
36 Szynka konserwowa wieprzowa - minimum 50% mięsa wieprzowego 100-300g kg 24,00
37 Szynka konserwowa drobiowa -minimum 59% mięsa drobiowego 100-300g kg 18,00
38 Pasztet drobiowy smakowy (np.: z bazylią i suszonymi pomidorami, z pieczarkami, z koperkiem, z pomidorami, z papryką) - minimum 20% mięsa drobiowego 100-200g kg 13,00
39 Pasztet drobiowy - minimum 24% mięsa drobiowego 130g-160g kg 45,00
40 Pasztet drobiowo-wieprzowy - minimum 23% mięsa wieprzowego 100-480g kg 42,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 21457,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp Nazwa artykułu Wymagana gramatura opakowania Jm Orientacyjna ilość zamówienia *1 Napoje owocowe pasteryzowane niegazowane minimum 20% soku 1000-2000ml l 420,00
2 Soczki owocowo-warzywne 100%, przecierowe 250-330ml l 180,00
3 Soki owocowo - warzywne 100%, przecierowe 750-1000ml l 220,00
4 Sok wysokosłodzony - naturalny zagęszczony z owoców czerwonych. Ekstrakt ogólny owoców minimum 60% 330-500ml l 15,00
5 Woda mineralna niegazowana/gazowana 1500ml szt 18,00
6 Soki owocowe 100% 1000ml l 180,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 6131,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21835,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21835,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21835,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS MAŁGORZATA GRUSZCZŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: ŻOŁNIERSKA 20 A
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21835,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-15 do 2025-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5784,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5784,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5784,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH POLARIS MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: ŻOŁNIERSKA 20 A
7.3.4) Miejscowość: KALISZ
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5784,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-15 do 2025-06-30INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup zestawu do badań urodynamicznych dla Przychodni Brackiej Staszic
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o.
- Wykonanie opracowania obejmującego ocenę stanu technicznego oraz projekt wykonania remontu oraz przebudowy załadowni nad torem nr 8 wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę właściwego organu nadzoru budowlanego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Wykonanie instalacji c. o i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Gliwickiej 10 w Rudzie Śląskiej
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Kard. A. Hlonda 24 w Rudzie Śląskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej dla budowy Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych przy ul. Kalinowej w Rudzie Śląskiej
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/15/2025 - Dostawa konserw mięsnych
- Dostawa konserw mięsnych i rybnych dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- "Sukcesywna dostawa napoi oraz asortymentu chrupkiego na potrzeby Parku Śląskiego S.A. w Chorzowie"
- Dostawa nabiału
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.