Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00579390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00019725/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00033215/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gruszczycach – etap I – montaż odnawialnego źródła ciepła
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Błaszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/74/procurement1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gruszczycach – etap I – montaż odnawialnego źródła ciepła2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c210ef4-a634-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00084957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520910/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gruszczycach – etap I – montaż odnawialnego źródła ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.60.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego, projektów technicznych oraz projektu wykonawczego modernizacji źródła ciepła,
▪ uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
▪ opracowania świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku po zakończeniu wykonywania robót budowlanych jeżeli wymagane,
▪ o ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów w tym wykonanie niezbędnych ekspertyz i opinii,
▪ uzyskanie pozwolenia na budowę (art. 32 Prawo budowlane) lub dokonanie odpowiedniego zgłoszenia (art. 30 Prawo budowlane) w przypadku, gdy jest to wymagane obowiązującymi przepisami,
▪ pełnienie nadzoru autorskiego.
▪ Wykonanie prac budowlanych związanych z wykonaniem:
• adaptacji pomieszczeń kotłowni, składu paliwa,
• przebudowy układu hydraulicznego kotłowni,
• montażem urządzeń kotłowych,
• przebudową układu odprowadzania spalin
• montażem układu przygotowania c.w.u.
5.2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
5.3. Zadanie współfinansowane jest ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Łodzi.
5.4. Zamówienie będzie realizowane w formule ,,zaprojektuj i wybuduj”, tak więc obejmuje zarówno roboty budowlane jak i wykonanie dokumentacji projektowej ( projekt budowlany i wykonawczy) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń.
5.5. Z uwagi na fakt, że montaż instalacji odbywa się w funkcjonującym obiekcie Szkoły Podstawowej, konieczne jest takie prowadzenia robót instalacyjnych, które nie będą powodować zakłóceń w normalnym działaniu obiektu. Z uwagi na powyższe, preferowany okres wykonywania instalacji to czas ferii zimowych, tj. od 29.01.2024 r. do 11.02.2024 r.
5.6. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć dostawy ciepła z istniejących urządzeń ( lub w inny sposób ) od dnia 11.02.2024 r. do momentu uruchomienia nowego źródła ciepła.
5.7. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku ( kotłowni) w celu pozyskania wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 948002,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1136720,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 948002,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MONTER Zbigniew Cybulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8270016713
7.3.3) Ulica: ul. Wojska Polskiego 145
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U MONTER. Cybulski Zbigniew
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U MONTER. Cybulski Zbigniew
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 948002,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-03-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.