Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00041795/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 20 71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf5c6ce-8272-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084960
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041795/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej
i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022.
Miejscem realizacji Przedmiotu zamówienia jest teren Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej (Powiat Gryfino, Gmina Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie) oraz obiektów edukacyjnych i rekreacyjnych w Glinnej.
Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący, załącznik nr 4 do SIWZ.
Z uwagi na charakter obiektu Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata), obiektów edukacyjnych i turystycznych zlokalizowanych w sąsiedztwie wiaty wymagana jest „Pełna Dyspozycyjność Czasowa, która szczegółowo opisana jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz nr 6 (wzór umowy).
Na podstawie art. 60 PZP, Zamawiający określa obowiązek osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących Pełnej Dyspozycyjności Czasowej. Przyjęcie na siebie zobowiązania umownego stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 16 SWZ.
Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający nie określa wymagań dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
63513000-8 - Usługi informacji turystycznej
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92531000-2 - Usługi świadczone przez ogrody botaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 2) PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu”
W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, złożona przez Wykonawcę Zakład Usług Leśnych „Jodełka” Halina Małecka. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) PZP, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. W tym przypadku jest to niezgodność z art. 63 ust. 2 PZP, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kosztorys ofertowy złożony przez w/w Wykonawcę nie został prawidłowo podpisany. Podpis elektroniczny kosztorysu ofertowego został negatywnie zweryfikowany.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218851,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218851,20 PLN
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
- Zagospodarowanie części terenu wnętrza podwórzowego we Wrocławiu, w kwartale ulic Wapienna, Gajowa, Kamienna, Przestrzenna.
więcej: Usługi informacji turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.