eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfino › Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-03-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfino

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gryfino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 4

1.5.2.) Miejscowość: Gryfino

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 91 416 20 71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gryfino@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gryfino.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.gryfino

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cf5c6ce-8272-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041795/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365040,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług na terenie Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz obsługa Punktu Informacji Turystycznej
i obiektów edukacyjnych w Glinnej w roku 2022.

Miejscem realizacji Przedmiotu zamówienia jest teren Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej (Powiat Gryfino, Gmina Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie) oraz obiektów edukacyjnych i rekreacyjnych w Glinnej.

Szczegółowy opis prac składający się na przedmiot zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiący, załącznik nr 4 do SIWZ.

Z uwagi na charakter obiektu Ogrodu Dendrologicznego w Glinnej oraz Punktu Informacji Przyrodniczo-Leśnej w Glinnej (wiata), obiektów edukacyjnych i turystycznych zlokalizowanych w sąsiedztwie wiaty wymagana jest „Pełna Dyspozycyjność Czasowa, która szczegółowo opisana jest w załączniku nr 4 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz nr 6 (wzór umowy).

Na podstawie art. 60 PZP, Zamawiający określa obowiązek osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań dotyczących Pełnej Dyspozycyjności Czasowej. Przyjęcie na siebie zobowiązania umownego stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w pkt 16 SWZ.

Na podstawie art. 95 PZP, Zamawiający nie określa wymagań dot. zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63513000-8 - Usługi informacji turystycznej

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

92531000-2 - Usługi świadczone przez ogrody botaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

art. 255 pkt 2) PZP: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu”

W niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta, złożona przez Wykonawcę Zakład Usług Leśnych „Jodełka” Halina Małecka. Oferta Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) PZP, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy. W tym przypadku jest to niezgodność z art. 63 ust. 2 PZP, zgodnie z którym w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Kosztorys ofertowy złożony przez w/w Wykonawcę nie został prawidłowo podpisany. Podpis elektroniczny kosztorysu ofertowego został negatywnie zweryfikowany.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218851,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218851,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.