eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników sądów okręgu łódzkiego.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
dla pracowników sądów okręgu łódzkiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7251042790

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-921

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lodz.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6216c2c5-e8b9-42de-9aa4-93d6916d3440

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sprawowanie wymiaru sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych
dla pracowników sądów okręgu łódzkiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6216c2c5-e8b9-42de-9aa4-93d6916d3440

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680089

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.XXVII.261.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do świadczenia usług dla zgłoszonych przez Zamawiającego Pracowników, ich Dzieci i Osób Towarzyszących, Sędziów w stanie spoczynku, emerytów sądu (zwanych dalej także „Użytkownikami”), polegających na zapewnieniu dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego, podzielonego na:
• program NIELIMITOWANY – Pakiet 1 dla:
Sądu Okręgowego w Łodzi
Sądu Apelacyjnego w Łodzi
Sądu Rejonowego w Brzezinach
Sądu Rejonowego w Łęczycy
Sądu Rejonowego w Rawie Mazowieckiej
Sądu Rejonowego w Łowiczu
Sądu Rejonowego dla Łodzi - Śródmieścia w Łodzi
Sądu Rejonowego dla Łodzi - Widzewa w Łodzi
Sądu Rejonowego w Pabianicach
Sądu Rejonowego w Zgierzu
• program LIMITOWANY – Pakiet 2 TYLKO dla:
Sądu Apelacyjnego w Łodzi

za okazaniem przez Użytkowników imiennych kart dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych (zwanych dalej także „Kartami”). Karty zostaną wydane Zamawiającemu bez dodatkowych opłat.

2. Zamawiający przewiduje zakup NIELIMITOWANYCH i LIMITOWANYCH kart miesięcznych dla Użytkowników.
Przewidywana MAKSYMALNA liczba osób zainteresowanych udziałem w Programie NIELIMITOWANYM – Pakiet 1 wynosi w przybliżeniu:
• 770 karnetów dla PRACOWNIKÓW sądów okręgu łódzkiego;
• 228 karnetów dla OSÓB TOWARZYSZĄCYCH;
• 102 karnetów na BASEN DLA DZIECI do 15 roku życia;
• 110 karnetów „pełnych” dla DZIECI do 18 roku życia.

Przewidywana MAKSYMALNA liczba osób zainteresowanych udziałem w Programie LIMITOWANYM Pakiet 2 – TYLKO dla Pracowników Sądu Apelacyjnego w Łodzi, wynosi w przybliżeniu:
• 18 karnetów dla PRACOWNIKÓW Sądu Apelacyjnego w Łodzi.

3. Wskazana przez Zamawiającego liczba użytkowników jest liczbą szacunkową, dlatego też Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany tej ilości.

Szczegółowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi Załącznik 1.0. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2777334,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2777334,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2777334,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VanityStyle Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010098352

7.3.3) Ulica: ul. Skierniewicka 16/20

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2777334,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.