Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662714/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daszyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Kisielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-220
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kisielice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipkisielice.warmia.mazury.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b01acdc-683d-4fe9-b2cb-2e8a9fb12d291.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b01acdc-683d-4fe9-b2cb-2e8a9fb12d29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00084998
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053655/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usługa równiarką oraz walcem na drogach należących do Gminy Kisielice - Rejon I, Rejon II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662714
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.2.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1- Rejon I północna część gminy4. Rejon I obejmuje sołectwa:
Biskupiczki, Butowo, Łodygowo, Limża, Galinowo, północna część Sobiewoli, Pławty Wielkie, Klimy, Łęgowo, Nowy Folwark, Stary Folwark, północna część Ogrodzieńca, północna część miasta Kisielice,
8. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt będzie przemieszczał równiarkę oraz walec. Transport maszyn nie jest wliczany w czas pracy.
9. Sposób rozliczenia: ilość przepracowanych godzin pomnożona przez stawkę za godzinę pracy. Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przy pomocy każdego sprzętu oddzielnie (walec lub równiarka). W takim przypadku należność za wykonaną usługę zostanie obliczona dla każdego sprzętu oddzielnie na podstawie stawki określonej w ofercie za 1 godzinę pracy sprzętu. Podstawą rozliczeń będą zatwierdzone przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego karty pracy dostarczone przez Wykonawcę i złożone wraz z fakturą. Karty pracy wystawiane będą oddzielnie dla równiarki oraz walca. Karty pracy podpisane mogą być przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej wsi, gdzie prace były wykonywane.
10. Przewidywana ilość godzin pracy obu zestawów wynosi ok. 880 godzin, po 440 godzin na każdy zestaw (każde zadanie). Ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. Przedstawione wartości ilościowe (godzinowe) na każde z zadań, będą wzajemnie wymienne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonania usługi, nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca wykonania usługi.
11. Ryzyko złego oszacowania kosztów zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace po telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania otrzymanym od przedstawiciela Zamawiającego w terminie zaproponowanym w złożonej ofercie.
13. Przewiduje się, że pierwsze zgłoszenie rozpoczęcia prac nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, kolejne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zaleca wizję w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2- Rejon II południową część gminyRejon II obejmuje sołectwa:
Krzywka, południowa część Sobiewoli, południowa część Ogrodzieńca, Jędrychowo, Trupel, Goryń, Wałdowo, Kantowo, Wola, południowa część miasta Kisielice
8. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt będzie przemieszczał równiarkę oraz walec. Transport maszyn nie jest wliczany w czas pracy.
9. Sposób rozliczenia: ilość przepracowanych godzin pomnożona przez stawkę za godzinę pracy. Zamawiający może zlecić wykonanie usługi przy pomocy każdego sprzętu oddzielnie (walec lub równiarka). W takim przypadku należność za wykonaną usługę zostanie obliczona dla każdego sprzętu oddzielnie na podstawie stawki określonej w ofercie za 1 godzinę pracy sprzętu. Podstawą rozliczeń będą zatwierdzone przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego karty pracy dostarczone przez Wykonawcę i złożone wraz z fakturą. Karty pracy wystawiane będą oddzielnie dla równiarki oraz walca. Karty pracy podpisane mogą być przez wyznaczonego pracownika Zamawiającego lub sołtysa danej wsi, gdzie prace były wykonywane.
10. Przewidywana ilość godzin pracy obu zestawów wynosi ok. 880 godzin, po 440 godzin na każdy zestaw (każde zadanie). Ilość godzin może ulec zmianie, w zależności od zapotrzebowania. Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji zleceń Zamawiającego przez cały okres trwania umowy. Przedstawione wartości ilościowe (godzinowe) na każde z zadań, będą wzajemnie wymienne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
Czas pracy sprzętu liczony jest od rozpoczęcia do zakończenia wykonania usługi, nie wlicza się czasu dojazdu do miejsca wykonania usługi.
11. Ryzyko złego oszacowania kosztów zamówienia leży po stronie Wykonawcy.
12. Wykonawca zobowiązuje się rozpocząć prace po telefonicznym, lub e-mailowym zgłoszeniu zapotrzebowania otrzymanym od przedstawiciela Zamawiającego w terminie zaproponowanym w złożonej ofercie.
13. Przewiduje się, że pierwsze zgłoszenie rozpoczęcia prac nastąpi w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, kolejne wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego.
14. Zamawiający zaleca wizję w terenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110299,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Artur Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441618804
7.3.3) Ulica: Laseczno Małe 29c
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110299,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Artur Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441618804
7.3.3) Ulica: Laseczno Male 89c
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Przebudowa drogi 105503N, Kamionek Wielki - Próchnik w miejscowości Kamionek Wielki
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 przy ul. Spacerowej 12 w Kamiennej Górze
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1929E na odc. Rusiec - Jastrzębice - Etap I
- Przebudowa ul. Mickiewicza w Sierpcu
- Naprawa nawierzchni bitumicznej w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 651 na odcinku Rutka Tartak - Szypliszki w km 58+254-59+185.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.