Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00045114/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa zestawu asenizacyjnego (ciągnik z wozem asenizacyjnym). Zadanie I - Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym. Zadanie II - Dostawa wozu asenizacyjnego (beczki asenizacyjnej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY SOSNOWICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545797
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 10
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowica
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-230
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825912145
1.5.8.) Numer faksu: 825912152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosnowica@sosnowica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowa.sosnowica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.sosnowica.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawu asenizacyjnego (ciągnik z wozem asenizacyjnym). Zadanie I - Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym. Zadanie II - Dostawa wozu asenizacyjnego (beczki asenizacyjnej)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-345d185b-8427-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026955/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa zestawu asenizacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045114/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa ciągnika rolniczego z ładowaczem czołowym1, Silnik o mocy 80 -100kM , czterocylindrowy , z normą emisji spalin min. Stage 3B
2. Wałek WOM 540/540e
3. Skrzynia biegów synchronizowana z rewersem 12/12 o szybkości maksymalnej min, 40 km/h
4. Wydajność pompy hydraulicznej min 40 l/min
5. Trzy pary wyjść hydraulicznych plus wolny powrót
6. Wielkość kol przednich min. 340/85R24
7. Wielkość kół tylnych min. 460/85R34
8. Udźwig podnośnika tylnego min. 3800 kg.
Silnik o mocy 80 -100kM , czterocylindrowy , z normą emisji spalin min. Stage 3B
2. Wałek WOM 540/540e
3. Skrzynia biegów synchronizowana z rewersem 12/12 o szybkości maksymalnej min, 40 km/h
4. Wydajność pompy hydraulicznej min 40 l/min
9. Wyposażony w przedni tuz
10. Kabina: wentylowana , ogrzewana z homologacją na 2 osoby, fotel kierowcy mechaniczny lub pneumatyczny, siedzenie pasażera z pasami bezpieczeństwa , drzwi obustronne zamykane na klucz, z lampą ostrzegawczą, z lusterkami wstecznymi
11. Reflektory przednie i tylne oraz tylne robocze
12. Napęd na 4 koła
13 Główny wyłącznik prądu
14. Tylny TUZ z hakiem CMB
15. Dolny zaczep do wozu asenizacyjnego
16. Górny zaczep przesuwny
17. Możliwość obciążenia tylnej osi min. 1500 kg
18. Sprężarka + instalacja pneumatyczna do przyczepy/naczepy
19 Błotniki przednie
20. Gwarancja 24 miesiące
I.2.Opis ładowacza czołowego
1. Ładowacz kompatybilny z zamawianym ciągnikiem ( zamontowany na ciągnik)
1. Udźwig min. 1600 kg
2. Łyżka do materiałów sypkich szer. 2,0m + widły do palet szybko odpinane ( typ euro)
3. Wysokość załadunku min. 350 cm
4. Rodzaj sterowania „joystick”
5. Sposób mocowania na ciągniku – sworznie
6. Gwarancja 24 miesiące
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 215376,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu asenizacyjnego (beczki asenizacyjnej)Wyposażenie wymagane:
1. Pojemność min. 5000l max. 6500 l
2. Jednoosiowy
3. Zbiornik ocynkowany obustronnie
4. Wydajność pompy min. 6000 l/min.
5. Stopa podporowa regulowana mechanicznie
6. Wąż ssawny długości min. 10 m i średnicy 100 mm
7. Ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa
8. Zawór przeciw zalewowy pompy
9. Wyposażony w manowakuometr
10. Instalacja elektryczna 12v z lampami przystosowana do podłączenia do ciągnika
11. Hamulec zasadniczy pneumatyczny + ręczny postojowy
12. Haki do mocowania węzy po obu stronach
13. Wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika – pływakowy ze wskaźnikiem
14. Wóz będzie posiadał stosowną homologację
15. Grubość blachy zbiornika min. 5 mm
14. Gwarancja 24 miesiące
Wyposażenie pożądane:
- podpora dyszla: stopa podporowa regulowana mechanicznie (jedna lub dwie stopy)
- filtr samoczyszczący
- zawór tylny spustowy
- dodatkowy zawór zasysający boczny ze szczęką
- instalacja oświetleniowa pojazdu
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44614000-7 - Beczki
4.5.5.) Wartość części: 34623,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 341296,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Rolmech sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670003718
7.3.3) Ulica: Pułtuska 41B
7.3.4) Miejscowość: Płońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "ROLMECH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53924,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Techmlek L. Mitura J. Drągowski Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141815268
7.3.4) Miejscowość: Pałecznica Kolonia 11C
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TECHMLEK L.MITURA J.DRĄGOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI SOSNOWICA
więcej: przetargi SOSNOWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ciągnika rolniczego
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu osobowego (cz. 1 zamówienia) oraz zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem (cz. 2 zamówienia)
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego w wersji drogowej wraz z osprzętem dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka do transportu odpadów komunalnych w formie leasingu operacyjnego.
- "Zakup ciągnika do zbierania odpadów komunalnych dla Zakładu Usług Komunalnych w Rajczy w ramach zakupu taboru dla ZUK".
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.