Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00507187/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2022/BZP 00516866/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie przystanków autobusowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322351017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie przystanków autobusowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a12e065-8034-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003907/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.29 Utrzymanie przystanków autobusowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507187
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.50.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości na terenie Gminy Knurów w ramach zadania p.n.:„Utrzymanie przystanków autobusowych”,
2. Zakres rzeczowy:
1) sprzątanie przystanków autobusowych, w tym 2 centrów przesiadkowych (zgodnie z zał. 1a do wzoru umowy),
2) utrzymanie wiat przystankowych (zgodnie z zał. 1 b do wzoru umowy ),
3) usuwanie i wywóz odpadów z koszy ulicznych zlokalizowanych na przystankach autobusowych, oraz z koszy na psie nieczystości,
4) zimowe utrzymanie przystanków.
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć nasfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny
najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127087,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184464,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Administracja i utrzymanie cmentarzy
- Dostawa samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Knurowie
- "Remont konstrukcji stalowej dachu na Krytej Pływalni "aQuaRelax" w Knurowie przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SANITARNA 31 PIESZEJ PIELGRZYMKI ŻOŁNIERZY NA JASNĄ GÓRĘ
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług utrzymania porządku i czystości w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2024/2025, 2025/2026".
- "Rewitalizacja obiektu dworca kolejowego w Ozimku"
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.