Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00050724/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085093 z dnia 2021-06-16 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Dobre wykształcenie – lepsza praca”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 4 IM. JANUSZA GROSZKOWSKIEGO W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023691
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Bielska 100
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 217-38-22
1.5.8.) Numer faksu: 32 217-38-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs4.projekt@oswiata.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zs4.tychy.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zs4.bip.tychy.edu.pl/6117/strona1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu „Dobre wykształcenie – lepsza praca”,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f57b2b1c-8c89-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000560/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Kursy i szkolenia dla uczniów oraz nauczycieli realizowane w ramach Projektu pn. „Dobre wykształcenie – lepsza praca” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL 2014-2020
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dobre wykształcenie – lepsza praca” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach RPO WSL 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS4-717/2/11.2.1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202970 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A I: "Programowanie sterowników PLC – kurs podstawowy” wraz z egzaminem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 66000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A II: "Projektowanie płytek PCB" wraz z egzaminemSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A III "Inteligentny dom” w systemie FIBARO wraz z egzaminem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A IV: „Szkolenie AutoCAD – poziom podstawowy” egzaminem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A V: Szkolenie SEP-1 wraz z egzaminem kwalifikacyjnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A VI: „BHP – bezpieczna praca na wysokościach I stopnia” wraz egzaminem kwalifikacyjnym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część A VII: Spawanie i pomiary w światłowodach” wraz egzaminem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć A VIII: „Projektowanie instalacji satelitarnych i cyfrowej telewizji naziemnej DvB-T” wraz egzaminem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B I: "Programowanie sterowników PLC – kurs podstawowy” wraz z egzaminem kwalifikacyjnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 9900 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B II: "Projektowanie płytek PCB" wraz wraz z egzaminem kwalifikacyjnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 4000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B III: "Inteligentny dom” w systemie FIBARO wraz z egzaminem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 600 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B IV: "Profesjonalna administracja Linuksem” wraz z egzaminem kwalifikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 4200 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B V: Pakiet 2 szkoleń : „MikroTik MTCRE i MikroTik MTCNA” wraz z egzaminem kwalifikacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 6600 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B VI: „JavaScript developer” wraz z egzaminem kwalifikacyjnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część B VII: „ Python-Developer” wraz z egzaminem kwalifikacyjnym.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć B VIII: Pakiet 4 szkoleń z aplikacji Exell: ; „Makra w MS Excel”; /„Wprowadzenie do Visual Basic for Applications w Excelu”, /„Programowanie VBA w Excelu” ; „Exell VBA i współpraca z bazami danych” wraz z egzaminem.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
4.5.5.) Wartość części: 3670 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie opisał warunków zamówienia oraz żądanych od Wykonawców dokumentów podmiotowych i przedmiotowych w sposób jednoznaczny, co w konsekwencji miało wpływ na sporządzone przez wykonawców oferty. Pomimo bezpośredniego powiązania warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium pozacenowego Zamawiający nie zażądał jako przedmiotowego środka dowodowego wykazu osób.
Ponadto w treści Specyfikacji warunków zamówienia nie rozdzielono oświadczenia dotyczącego potwierdzenia spełniania warunku udziału (wykazu osób) od oświadczenia składanego celem uzyskania dodatkowych punktów w ramach kryterium pozacenowego (dokumentu przedmiotowego).
Wyżej opisane zastrzeżenia co do dokumentów zamówienia stwierdzono po otwarciu ofert, gdzie zmiana SWZ nie była już możliwa. Stosownie do przepisu art. 255 pkt. 6 Pzp, Zamawiający unieważnia postepowanie w sytuacji, gdy postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, mając na uwadze zasadę zapewnienia zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz zasadę przejrzystości postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zakwalifikował opisany wyżej stan faktyczny, jako niemożliwą do usunięcia wadę uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
2021-06-16 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach projektu grantowego - wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogowo w ramach realizacji projektu Cyberbezpieczny Samorząd".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.