Og³oszenie z dnia 2022-03-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00107908/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00184227/01 - Wynik z dnia 2022-05-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku „P” przy ul. Frascati 2 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kancelaria Sejmu
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Biuro Inwestycyjno-Techniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001103340
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 4/6/8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-902
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro-zam@sejm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sejm.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Kancelaria Sejmu
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Obs³uga Sejmu i jego organów
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Kancelaria Sejmu
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001103340
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: Wiejska 4/6/8
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-902
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro-zam@sejm.gov.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: http://sejm.gov.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana d¼wigu osobowego w budynku „P” przy ul. Frascati 2 w Warszawie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f041fe4e-a384-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00085199
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00083240/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Wymiana d¼wigu osobowego w bud. "P" przy ul. Frascati 2 w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://sejm.gov.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://sejm.gov.pl/zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt IX Rozdzia³u I SWZ.
1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami bêdzie odbywa³a siê poprzez: miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP, dostêpny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz pocztê elektroniczn± zamawiaj±cego: e-mail: biuro-zam@sejm.gov.pl.
3. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje, wykonawcy przekazuj± drog± elektroniczn± na adres e-mail zamawiaj±cego: biuro-zam@sejm.gov.pl.
4. W korespondencji kierowanej do zamawiaj±cego wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
6. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie, o których mowa w pkt V.1 sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej (opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
7. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePuap) dostêpnych na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.
8. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913, z pó¼n. zm.), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ. Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.
9. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10. Identyfikator postêpowania (ID generowany przez miniPortal) jest dostêpny na Li¶cie wszystkich postêpowañ na miniPortalu.
11. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów, lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania odpowiednio na ePUAP (oferty) lub na pocztê elektroniczn± Zamawiaj±cego (dokumenty, które nie musz± byæ przekazywane na ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z pkt XXI Rozdzia³u I SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BIT-ZP.3021.6.2022.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana d¼wigu osobowego w formule „zaprojektuj i wybuduj” w bud. „P” przy ul. Frascati 2 w Warszawie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7,5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z pkt XVII Rozdzia³u I SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±:1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
4.1. w zakresie do¶wiadczenia:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie roboty budowlane polegaj±ce na monta¿u co najmniej 3 wind osobowych obs³uguj±cych nie mniej ni¿ 4 kondygnacje (ka¿da winda), w tym monta¿ 2 wind powinien byæ wykonany w obiektach czynnych.
Zamawiaj±cy dopuszcza, aby monta¿ wind by³ wykonany w ramach jednej, dwóch lub trzech umów.
4.2. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca do realizacji zamówienia skieruje
1) projektantów posiadaj±cych uprawnienia projektowe bez ograniczeñ, w specjalno¶ciach:
a) konstrukcyjno – budowlanej;
b) architektonicznej;
c) elektrycznej;
2) do kierowania robotami budowlanymi:
a) kierownika robót posiadaj±cego uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej i posiadaj±cego odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków;
b) kierownika robót elektrycznych posiadaj±cego uprawnienia budowlane bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych;
3) osobê/osoby posiadaj±c±/ce ¶wiadectwo/a kwalifikacyjne serii „E” uprawniaj±ce do eksploatacji instalacji i urz±dzeñ elektrycznych o napiêciu do 1 kV oraz osobê/by posiadaj±c±/ce ¶wiadectwo/wa kwalifikacyjne serii „D” uprawniaj±ce do dozoru nad eksploatacj± instalacji i urz±dzeñ elektrycznych o napiêciu do 1 kV;
4) osoby z uprawnieniami d¼wigowymi UDT do prac demonta¿owych i monta¿owych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt III. 2. 4.1. Rozdzia³u I SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia, niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci oraz o podstawie dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie warunku, o którym mowa w pkt III. 2.4.2. Rozdzia³u I SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Oferta powinna byæ sporz±dzona zgodnie z Formularzem Oferty zamieszczonym w Rozdziale III SWZ.2. Wraz z ofert± nale¿y z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia: o braku podstaw wykluczenia lub spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu ;
2) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt VI SWZ - je¿eli dotyczy;
3) wadium w formie gwarancji/porêczenia w postaci elektronicznej (orygina³) - je¿eli wykonawca wnosi wadium w innej formie ni¿ pieniê¿na,
4) pe³nomocnictwa lub dokumenty, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, jest umocowana do jego reprezentowania (odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, innego w³a¶ciwego rejestru lub inne dokumenty); wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
5) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców w postêpowaniu; pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy (zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp),
b) o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy (zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
3. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upe³nomocnionego przedstawiciela wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn i wierszy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3 500,00 z³ (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce piêæset).6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt V.1 Rozdzia³u I SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia i odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawcy je spe³niaj± - zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (pkt III.2.4. Rozdzia³u I SWZ), wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku warunku opisanego w:
1) pkt III.2.4.1. Rozdzia³u I SWZ- wymagane do¶wiadczenie powinien posiadaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (do¶wiadczenie nie podlega sumowaniu);
2) pkt III.2.4.2. Rozdzia³u I SWZ– spe³nianie warunku mog± wykazaæ wykonawcy ³±cznie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi/roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z pkt 9 Rozdzia³u IV Projektowane Postanowienia Umowy SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-04 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Budynek, w którym zostanie zrealizowane przedsiêwziêcie, pozostaje w wspó³zarz±dzie Kancelarii Prezydenta RP, Kancelarii Sejmu i Kancelarii Senatu.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceñ z opinii kominiarskich w budynkach bêd±cych w zasobach Terenowego Zespo³u Obs³ugi Mieszkañców Ogrodowa.
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i M³odzie¿y.
- Udzielanie ¶wiadczeñ zdrowotnych w zakresie opieki pielêgniarskiej w Nocnej i ¦wi±tecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bie¿±cych remontów, napraw i monta¿u elementów ma³ej architektury na terenie bêd±cym w administrowaniu Zarz±du Terenów Publicznych w Dzielnicy ¦ródmie¶cie w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Czê¶æ 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarno¶ci. Czê¶æ 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu ul. Stra¿ackiej (pe³na nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleñ ko¶ci ¶ródrêcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Po³udniowym sp. z o.o.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Ostrowie Wielkopolskim
- Kompleksowa odbudowa Zagrody Styp - Rekowskich w P³otowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego budowy ¶cie¿ki dydaktycznej "Grodzisko"
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Termomodernizacja i modernizacja budynku przy ul. Fio³kowej 24 - roboty budowlane
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.