Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00492614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00502904/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00513418/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO
W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM” W ROKU 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W KORONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000896150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Kotomierska 3
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pppkoronowo@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://poradnia-koronowo.twoja.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8468521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGOW RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM” W ROKU 2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2563800c-82c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00484404/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM” W ROKU 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00492614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PPPP.26.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 265680,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistów:Pakiet I- Psycholog, Część 1a
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia, na kierunku psychologa oraz przygotowanie pedagogiczne,
b) studia podyplomowe w zakresie WWRD, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania rozwoju i społecznego rozwoju dziecka,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu psychoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 17000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistów:Pakiet I- Psycholog, Część 1b
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia, na kierunku psychologa oraz przygotowanie pedagogiczne,
b) studia podyplomowe w zakresie WWRD, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania rozwoju i społecznego rozwoju dziecka,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności
medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu psychoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistów:Pakiet I- Psycholog, Część 1c
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia, na kierunku psychologa oraz przygotowanie pedagogiczne,
b) studia podyplomowe w zakresie WWRD, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania rozwoju i społecznego rozwoju dziecka,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności
medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu psychoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistów:Pakiet I- Psycholog, Część 1d
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia, na kierunku psychologa oraz przygotowanie pedagogiczne,
b) studia podyplomowe w zakresie WWRD, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej dla pobudzania rozwoju i społecznego rozwoju dziecka,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy terapeutycznej z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach
określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu psychoterapii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2a
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2b
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2c
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2d
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2e
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet II- Pedagog-terapeuta Część 2f
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/pedagogika specjalna w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju lub jednolite studia magisterskie pierwszego i drugiego stopnia w kierunku pedagogika/pedagogika specjalna oraz studia podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, terapii pedagogicznej, terapii rodzin lub innego rodzaju terapii właściwej do pobudzania psychoruchowego i społecznego rozwoju dziecka,
b) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem,
c) przynajmniej jeden rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności, terapeutycznej, rehabilitacyjnej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących je specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu integracji sensorycznej dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet III- Logopeda Część 3a
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia i studia podyplomowe w zakresie logopedii/neurologopedii,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem i jego rodziną,
d) przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu logopedii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet III- Logopeda Część 3b
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia i studia podyplomowe w zakresie logopedii/neurologopedii,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem i jego rodziną,
d) przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu logopedii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zajęć specjalistycznych, terapeutycznych z dziećmi z różnymi niepełnosprawnościami lub zagrożonych niepełnosprawnością od 0 do rozpoczęcia nauki w szkole w ramach wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjnego-opiekuńczego na terenie Powiatu Bydgoskiego przez specjalistę:Pakiet III- Logopeda Część 3c
Wykonawca musi posiadać co najmniej następujące kwalifikacje i doświadczenie:
a) posiada ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku pedagogika/psychologia i studia podyplomowe w zakresie logopedii/neurologopedii,
b) przygotowanie pedagogiczne,
c) co najmniej jeden kurs doskonalący w zakresie pracy z małym dzieckiem i jego rodziną,
d) przynajmniej 1 rok doświadczenia w pracy z małym dzieckiem (do 7 r.ż.) i jego rodziną.
Zakres świadczonej usługi:
a) udzielanie rodzicom specjalistycznej informacji dotyczącej problemów rozwojowych dziecka,
b) wskazywanie właściwych dla dziecka i jego rodziny form kompleksowej, specjalistycznej pomocy, w szczególności medycznej rehabilitacyjnej, terapeutycznej, fizjoterapeutycznej,
c) wskazywanie jednostek udzielających specjalistycznej pomocy dzieciom,
d) realizowanie z zespołem innych specjalistów wczesnego wspomagania rozwoju dziecka na warunkach i w formach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 127 ust. 19 pkt 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. -Prawo oświatowe,
e) koordynowanie korzystania z usług specjalistów dostępnych na obszarze powiatu, w tym:
• zbieranie i upowszechnianie informacji o usługach i świadczących jej specjalistach,
• prowadzenie akcji informacyjnych,
f) udzielaniu dzieciom i ich rodzinom kompleksowej przemocy od chwili wykrycia zagrożenia niepełnosprawnością, ze szczegółowym uwzględnieniem dzieci do 3 roku życia,
g) prowadzenie dodatkowych usług z zakresu logopedii dla dzieci objętych wczesnym wspomaganiem, których stan zdrowia wymaga dodatkowego wsparcia terapeutycznego oraz ich rodzin np. prowadzenie wsparcia indywidualnego i grupowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Skoczyńska-Grygiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Skoczyńska-Grygiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16643,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Krużyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16643,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16643,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aneta Krużyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Tuchola
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Miękczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Zielonczyn
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcela Jesionowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Osielsko
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Miękczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Zielonczyn
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Dłuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Koronowo
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Michalska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000000000
7.3.4) Miejscowość: Zielonczyn
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sandra Porzych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Wtelno
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Oliwia Herba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Bytkowice
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Mazurkiewicz-Szewc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izabela Mazurkiewicz-Szewc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000000
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KORONOWA
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia zewnętrznej walidacji i certyfikacji szkoleń projektowych FERS.01.05-IP.08-0510/23-00.
- Realizacja Programu Profilaktyczno-Wychowawczego Epsilon rekomendowanego przez Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku pedagogika resocjalizacja studia II stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 5 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
- USŁUGA ZABEZPIECZENIA SZKOLEŃ SPECJALISTYCZNYCH PIONU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH W 2025 ROKU
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU SAMORZĄDOWYM NR 6 W TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.