eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOchrona osób i mienia w formie dozorowania na terenie Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia w formie dozorowania na terenie Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "ZACISZE"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000686641

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Traktorzystów 42

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-695

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322025432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dpszacisze.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.biuletyn.abip.pl/dpszacisze/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1ccaa01-749c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w formie dozorowania na terenie Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1ccaa01-749c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00046222/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia w formie dozorowania na terenie Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP.260.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 152600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest jednoosobowa ochrona obiektu, osób i mienia oraz terenu wraz z położonych na nim garażami Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” w Katowicach przy
ul. Traktorzystów 42.
II. Obiekt składa się z 3 kondygnacyjnego budynku. Teren wokół budynku jest ogrodzony płotem i znajdują się jeszcze na nim 3 garaże – w dwóch parkowane są samochody, trzeci stanowi magazyn na sprzęt ogrodniczy i meble ogrodowe. Na teren obiektu można wjechać bramą główną lub tzw. bramą towarową – obie bramy sterowane są jest pilotem zdalnego sterowania.
III. Bramy wjazdowe, parking, część ogrodu wyposażone są w system monitoringu.
IV. Budynek wyposażone jest w sygnalizację alarmu pożaru.

Obowiązki pracowników służby dozoru:

1. Pracownicy pełniący służbę zobowiązani są do:
1) bezwzględnego zachowania w tajemnicy informacji dotyczących ochrony obiektu, systemu zabezpieczenia fizycznego i technicznego, taktyki ochrony obiektu, wyposażenia i czasu pełnienia służby oraz wszelkich innych wiadomości, których ujawnienie mogłoby mieć wpływ na bezpieczeństwo chronionego obiektu lub osób w nich zamieszkałych lub zatrudnionych,
2) szczegółowego zapoznania się z topografią chronionego obiektu oraz najbliższej okolicy, a w szczególności rozmieszczenia przyłączeń energetycznych, wyłącznika głównego oraz zabezpieczeń instalacji elektrycznych, usytuowania głównych zaworów odcinających, rozmieszczenie urządzeń i sprzętu przeciwpożarowego, zapoznania się z drogami dojazdowymi ppoż. i ulicami wokół obiektów i budynków, i budynków sąsiednich pod kątem możliwych zagrożeń.

2. Obowiązki szczegółowe:
1) kontrola ruchu pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających na teren Domu Pomocy Społecznej „Zacisze”,
2) kontrola i ewidencja ruchu osobowego mieszkańców, uniemożliwienie wyjścia mieszkańcom, którzy ze względu na stan zdrowia nie mogą opuszczać obiektu (na podstawie informacji od zamawiającego)
3) kontrola i ewidencja osób odwiedzających mieszkańców oraz korzystających z pokoi gościnnych,
4) kontrola osób wchodzących i wychodzących z budynku – sprawdzenie, do kogo dana osoba chce się udać /w przypadkach wątpliwych sprawdzenie tożsamości oraz zanotowanie danych personalnych/,
5) prowadzenie książki przebiegu służby, oraz udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego
6) przechowywanie, wydawanie oraz przyjmowanie kluczy do pomieszczeń uprawnionym Pracownikom DPS i potwierdzenie każdorazowo tych czynności w stosownej ewidencji,
7) obsługa systemu monitoringu wizyjnego,
8) obsługa centrali telefonicznej – odbieranie i odpowiednie łączenie rozmów w sposób komunikatywny, rzeczowy i kulturalny,
9) obsługa centrali i instalacji ppoż., i reagowanie na sygnalizację zaistnienia pożaru,
10) obchód zewnętrzny obiektu w ramach ciągłego kontrolowania obiektu,
11) zamykanie i otwieranie bram,
12) obsługa oświetlenia zewnętrznego (włączenie i wyłączenie),
13) codzienne sprawdzanie prawidłowości zamknięcia drzwi do budynków,
14) w przypadku awarii tj. dźwigów, wody, energii elektrycznej, CO natychmiastowe poinformowanie Kierownika Zespołu Techniczno - Gospodarczego, natomiast w dni wolne od pracy poinformowanie telefoniczne odpowiednie, co do rodzaju awarii Firmy, z którymi podpisano umowy usług konserwacyjnych,
15) meldowanie Dyrekcji DPS „Zacisze” o nadzwyczajnych wypadkach,
16) wykonywanie innych czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa i ładu publicznego,
17) zgłaszanie osobom odpowiedzialnym w danym czasie o osobach nietrzeźwych, naruszających przepisy porządkowe, BHP, ppoż., stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa mieszkańców i pracowników DPS,
18) wykonywanie innych poleceń Zamawiającego tj. Dyrektora Domu Pomocy Społecznej „Zacisze” i Kierownika Zespołu Techniczno – Gospodarczego związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku, ochrony mienia ruchomego i nieruchomego przed kradzieżą, wandalizmem, zalaniem, pożarem i innymi losowymi wypadkami.

3. Przestrzeganie zasad należytego zachowania się w służbie, a w szczególności:
1) uprzejmego i taktownego odnoszenia się do personelu, mieszkańców i petentów,
2) spokojnego, lecz zdecydowanego i energicznego postępowania w czasie interwencji,
3) schludnego wyglądu zewnętrznego, noszenia czystego umundurowania,
4) punktualnego zgłaszania się do służby z pełną gotowością do podjęcia obowiązków służbowych,
5) zawiadamianie Policji w zakresie ochrony i bezpieczeństwa obiektów oraz porządku publicznego w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa mieszkańców i pracowników DPS,
6) zawiadomienie Straży Pożarnej w zakresie ochrony i bezpieczeństwa przeciwpożarowego obiektu i terenu w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa mieszkańców i pracowników DPS,
7) dbanie o należyty porządek na stanowisku pracy.

4. Pracownikom służy dozoru w czasie pełnienia służby zabrania się:
1) oddalania się z miejsca pełnienia służby bez zezwolenia,
2) przyjmowania wizyt rodziny, przyjaciół i znajomych,
3) spożywania alkoholu lub innych środków odurzających, upośledzających sprawność psychiczną i fizyczną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189353,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189353,09 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.