Ogłoszenie z dnia 2023-02-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00242471/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-06
- 2022/BZP 00253888/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach UW administrowanych przez Biuro Gospodarcze dla 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Warszawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 26/28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-927
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225523240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@adm.uw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dzp.uw.edu.pl/dzp-361-18-2022/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa techniczna i konserwacja w budynkach UW administrowanych przez Biuro Gospodarcze dla 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8804b144-fd2c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242471/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-361/18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349416 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I – konserwacja i utrzymaniew stałej sprawności instalacji systemów: sygnalizacji pożaru, dźwiękowego systemu ostrzegawczego, oddymiania klatki schodowej, sterowania klap oddymiania i pożarowych, oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – konserwacja instalacji hydroforowychw oparciu o DTR producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III – konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności instalacji sygnalizacji włamania i napadu.4.5.3.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
4.5.5.) Wartość części: 106416 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136038 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136038 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136038 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Janusz Mrozowski "DOMATECH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261052572
7.3.3) Ulica: 3 Maja 32 m 2
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Konserwacja systemów Polon-Alfa, Honeywell - :SYSTEM SERWIS" Bogdan Mierzejewski
Konserwacja systemów SCHRACK SECONET - AGB Paweł Bolewicki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136038 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19261,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19261,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19261,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Rafał Sowiński TRONIX s.c.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krystyna Sowińska TRONIX s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271685024
7.3.3) Ulica: Jana Olbrachta 58a/173
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-111
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RAFAŁ SOWIŃSKI TRONIX S.C., RAFAŁ SOWIŃSKI TRX S.C.
jakie przetargi wygrała firma
RAFAŁ SOWIŃSKI TRONIX S.C., RAFAŁ SOWIŃSKI TRX S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19261,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59901,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75232 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59901,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-CORP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132482717
7.3.3) Ulica: Czarnocińska 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59901,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-05-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przetarg na wykonanie wymiany pionów elektrycznych (WLZ) w budynkach przy ul. Hawajskiej 8, ul. Hirszfelda 10, ul. Dybowskiego 3, SMB IMIELIN Warszawa
- Przedmiotem Zamówienia jest inspekcja saperska oraz neutralizacja znalezionych niewypałów, niewybuchów i innych potencjalnie niebezpiecznych przedmiotów zalegających na obszarze, na którym będzie zlokalizowana infrastruktura elektrowni jądrowej, przede wszystkim strategiczne obiekty hydrotechniczne, w tym kanały ssawne i zrzutowe wody chłodzącej reaktory.
- Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem artykułów marketingowych oraz artykułów poligraficznych na okres 12 miesięcy
- Usługi świadczeń medycznych - lekarskich i pielęgniarskich oraz świadczeń psychologicznych na rzecz cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Lesznowoli
- DOSTAWA ZESTAWU WSPOMAGAJĄCEGO SERWISOWANIE I OBSŁUGĘ WYDRUKÓW 3D WSPIERANYCH TECHNOLOGIĄ RFID-RTLS - ROZBUDOWA LABORATORIUM
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa, modernizacja i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SP ZZOZ w Janowie Lubelskim"
- Budowa systemu wentylacji sali gimnastycznej w COSSW w Kulach oraz przebudowa systemu wentylacji pomieszczeń kuchennych w Oddziale Zamiejscowym w Sulejowie COSSW w Kulach
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży gazowej (...) dla ZGN ADK Nr 1, 4, 2, 5, 6 (w podziale na 5 części)
- Drobne roboty budowlane na nieruchomościach Skarbu Państwa położonych na terenie działania Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- Wykonanie prac konserwacyjnych i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowej w budynkach administrowanych przez MPGN Sp. z o.o. w Grudziądzu
- Świadczenie usług konserwacyjnych w branży kominiarskiej w budynkach należących w 100% do m.st. Warszawy na terenie ZGN w Dzielnicy Śródmieście, Administracji Domów Komunalnych Nr 1÷6
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.