Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00026706/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zbkkrakow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a577c85-5434-4546-acd7-754e9955d950
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024892/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00026706
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zarząd Budynków
Komunalnych w Krakowie. Szacowana ilość wywożonych nieczystości to
ok. 6 000 m3 rocznie.
Zamówienie obejmuje wykonanie w systemie obsługi ciągłej wywóz nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych
przez Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie, określonych w Załączniku Nr 1 do umowy, stanowiącym integralną jej
część oraz usług polegających na awaryjnym wypompowywaniu nieczystości ze wskazanych w osobnym zleceniu lokalizacji
pozostających w zarządzie Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
Jednocześnie możliwe jest zwiększenie częstotliwości odbioru nieczystości płynnych w przypadku wystąpienia takiej
potrzeby. Tryb zgłaszania zapotrzebowania wywozu określa umowa.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- terminowego, rzetelnego oraz jakościowo dobrego wykonania usług zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami
ekologicznymi, BHP i innymi, w tym w szczególności ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w
gminach oraz Nr LXXXIII/2359/22 Rady Miasta Krakowa z dnia 27 kwietnia 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania
czystości i porządku na terenie Gminy Miejskiej Kraków (z późn. zm.),
- ponoszenia całkowitej odpowiedzialność za należyte i fachowe wykonanie przedmiotowych usług oraz ponosi
odpowiedzialność cywilną i karną za ewentualne niewłaściwe lub niezgodne z przepisami wykonanie tych usług,
- zachowywania ostrożności przy opróżnianiu zbiorników nieczystości płynnych w celu uniknięcia zanieczyszczenia
otoczenia. Po opróżnieniu zbiorników z nieczystości płynnych Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia ich /szamb, osadników/
poprzez nałożenie pokrywy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196981,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196981,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196981,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU OMEGA DARIUSZ DZIEDZIC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792448095
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DARIUSZ DZIEDZIC F.H.U. "OMEGA"
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ DZIEDZIC F.H.U. "OMEGA"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa akcesoriów i czujników w systemie Masimo SET
- Opracowanie dok.proj. Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Marcowej na wysokości bloku przy ul. Gromady Grudziąż 21 wraz z dostosowaniem infrastruktury drogowej i budową dedykowanego oświetlenia.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 61 przy ul. Popławskiego 17, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wykonanie układu kaskady ciśnień dla pomieszczeń Centralnej Sterylizatorni w pawilonie M-5A na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Stare Miasto zrywa z betonem" zadanie BO.D1.3/24
- Dostawa wyposażenia i specjalistycznego sprzętu gastronomicznego do pomieszczeń budynku Kuchni szpitalnej - ZP-6/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI PŁYNNYCH
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, wywozie i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów będących w posiadaniu Uniwersytetu Kaliskiego im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego
- Konserwacja i bieżące naprawy sieci wod.-kan. na terenie PPN-T Strefy: S1, S1-3.
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.