eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej firmy DRAGER, będących w posiadaniu Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085294 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej firmy DRAGER, będących w posiadaniu Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-913

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zeromski-szpital.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej firmy DRAGER, będących w posiadaniu Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb78425f-a740-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011438/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie przeglądów konserwacji i napraw aparatów i urządzeń firmy Drager

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042118/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne czynności wymagane w celu dopuszczenia wskazanych, w specyfikacji warunków zamówienia, urządzeń medycznych do dalszego użytkowania zgodnie z instrukcją obsługi producenta sprzętu, w szczególności:

1. Dokonywania kontroli stanu technicznego i kontroli bezpieczeństwa aparatury, wykonywania okresowych konserwacji, czyszczenia elementów aparatury i urządzeń, wykonywania napraw, sporządzania orzeczeń o stanie urządzeń nie nadających się do naprawy, przeprowadzania testów bezpieczeństwa elektrycznego, legalizacji urządzeń - zgodnie z dokumentacją techniczną, instrukcją obsługi aparatu i instrukcją serwisową, stosownie do zaleceń producenta oraz zgodnie z obowiązującymi normami, w szczególności z normą PN-EN 60601-1 i/lub PNEN62353,
2. Potwierdzenia wykonania przeglądu wpisem w paszporcie technicznym urządzenia. Wpis ma zawierać następujące informacje: datę wykonania przeglądu, informacje o stanie technicznym aparatu, (aparat jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji, aparat niesprawny, aparat dopuszczony warunkowo do użytkowania), datę następnego przeglądu. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia wykonania prac w karcie pracy (raporcie serwisowym), gdzie należy umieścić następujące informacje: datę wykonania, imię i nazwisko osoby wykonującej, nazwę aparatu, model, nr seryjny, lokalizację (nazwa oddziału /zakładu), szczegółowy opis wykonanych czynności, wykaz wymienionych podczas przeglądu/naprawy materiałów zużywalnych lub podlegających wymianie zalecanych przez producenta przewidzianych w dokumentacji technicznej aparatu, informacje o stanie technicznym aparatu (aparat sprawny, niesprawny, dopuszczony warunkowo do dalszej eksploatacji). Kartę Pracy (raport serwisowy) Wykonawca przekazuje do Sekcji Aparatury Medycznej.
3. Pisemnego przekazania przedstawicielowi Zamawiającego (Sekcja Aparatury Medycznej) informacji na temat stwierdzonych usterek lub wad koniecznych do ich usunięcia i zobowiązany jest do uzyskaniu zgody do bezzwłocznego podjęcia naprawy. W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji, o wyłączeniu urządzenia z użytkowania. Jeżeli urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę kasacji środka trwałego.
4. Podejmowane przez Wykonawcę czynności serwisowe, nie mogą być przyczyną utraty certyfikatów, świadectw technicznych i innych dokumentów danego aparatu, dopuszczających go do użytkowania.
5. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu będącej w jego posiadaniu aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi i materiałów, w siedzibie Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądów sprzętu zgodnie z ustaleniami pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w sposób zgodny ze wskazówkami producenta i ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr107 poz. 679), w czasie ustalonym w porozumieniu z pracownikiem Zamawiającego.
7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zleconych mu usług według najlepszej posiadanej wiedzy fachowej, zgodnie z wymaganiami stawianymi przez producentów urządzeń, dozoru technicznego, (jeżeli wymaga) zasadami obowiązującymi przy wydawaniu orzeczeń technicznych oraz aktualnym poziomem technologicznym tego rodzaju usług.
8. Wykonawca zapewnia, że usługa przeglądów technicznych, napraw urządzeń medycznych będzie realizowana przez osoby posiadające kwalifikacje lub uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca przejmuje odpowiedzialność za zawinione szkody, wyrządzone podczas wykonywania przeglądu technicznego lub naprawy aparatu.
9. Wykonawca gwarantuje ciągłość usług przedmiotu zamówienia przez cały okres trwania umowy. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystywania przy realizacji usługi materiałów i części fabrycznie nowych, oryginalnych zalecanych przez Producenta.
11. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu, obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.Poż.
12. Wykonawca będzie wykonywał przeglądy, naprawy w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli zaistnieje konieczność wykonania w/w czynności w siedzibie serwisu, Zamawiający zostanie poinformowany o takiej potrzebie. Koszty transportu aparatu Zamawiający-Wykonawca i Wykonawca-Zamawiający ponosi Wykonawca.
13. Osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie wykonywała przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do obsługi sprzętu medycznego na poziomie dozoru i eksploatacji, o ile jest ono zasilane z sieci elektrycznej oraz/lub świadectwo kwalifikacyjne w zakresie obsługi sprzętu medycznego zasilanego niepalnymi gazami medycznymi, o ile dane urządzenie jest zasilane gazami.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Ze względów technologicznych i wykonawczych oraz racjonalnego wydatkowania środków publicznych nie ma możliwości podzielenia niniejszego zamówienia na części, z uwagi na fakt, że zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wysokospecjalistyczny sprzęt jak respiratory, kardiomonitory czy aparaty do znieczuleń - jednego producenta. Podział zamówienia na części rodziłby ryzyko nieudzielenia zamówienia na którąkolwiek z części postępowania i ponownego ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia, co skutkowałoby ewentualnym brakiem przedmiotu zamówienia przez znaczny czas, a w konsekwencji niemożnością realizacji podstawowych zadań Zamawiającego w zakresie leczenia pacjentów, co mogłoby w konsekwencji doprowadzić do narażenia ich życia i zdrowia.
4.2. Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

4.3. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
1. Zamawiający przewiduje w ramach wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, realizację świadczenia usług określonych w niniejszej umowie na podstawie umów o pracę zawartą przez wykonawcę lub podwykonawców w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz.1040, 1043 i 1495), w zakresie wykonywania czynności przeglądów, konserwacji i napraw urządzeń firmy Drager.
2. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu zatrudnienie, o którym mowa ust. 1 powyżej.
3. Udowodnienie Zamawiającemu zatrudniania osób wykonujących wskazane czynności, będzie polegało na przedkładaniu zamawiającemu na koniec każdego kwartału zestawienia osób, które w danym miesiącu wykonywały czynności określone w ust. 1 powyżej wraz z określeniem wykonywanych przez nie prac oraz oświadczeniem każdej z tych osób potwierdzającym, że przy wykonywaniu tych czynności osoba ta była zatrudniona na umowę o pracę przez wykonawcę/podwykonawcę. Dodatkowo wymaga się złożenia przez każdą z tych osób oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w takim zakresie jaki jest konieczny dla realizacji zamówienia. Powyższe dotyczy także zatrudnienia przez wykonawcę cudzoziemców na podstawie umowy o pracę i potwierdzeniem o legalnym zatrudnieniu.
4. W trakcie realizacji umowy Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedkładał będzie Zamawiającemu raport na temat stanu i sposobu zatrudnienia osób zaangażowanych w wykonywanie czynności wskazanych w SWZ. Zamawiający jest uprawniony do żądania oświadczenia za-trudnionych osób o jakim mowa w niniejszym punkcie, a także dokumentów potwierdzających podleganie ww. osób ubezpieczeniom społecznym z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
5. W celu weryfikacji dokumentów potwierdzających zatrudnienie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od osób wykonujących czynności zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z realizacją umowy zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.).
6. Nieuzyskanie przez Wykonawcę zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłości zgodnie z przepisami art. 23 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) celem wykazania przez Wykonawcę wypełnienia obowiązku zatrudnienia, uznane będzie przez Zamawiającego za niewypełnienie obowiązku zatrudnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 677614,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677614,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677614,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drager Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5540232610

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-495

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677614,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.