Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Gminy Miłosław i jednostek podległych na rok 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ENERGIA CENTRUM KARINA GAWŁOWSKA - Pełnomocnik Zamawiających
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364136884
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Stanisława Piotrowskiego 4 lokal 19
1.5.2.) Miejscowość: Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@energiacentrum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi-pzp-pl.webnode.page/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.przetargi-pzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Pełnomocnik zamawiających
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Gminy Miłosław i jednostek podległych na rok 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f647f95-8878-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085338
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla
innych trybów udzielenia zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EC-EE-07-WR-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 897766,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia skutecznego rozwiązania umów rezerwowych obowiązujących od 1 stycznia 2023 r. do dnia 31 grudnia 2023 r.; na potrzeby budynków użyteczności publicznej i innych obiektów Gminy Miłosław i jednostek podległych, w łącznej szacunkowej wielkości 898,03 MWh do 127 PPE na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2020 roku poz. 833 z późniejszymi zmianami) oraz na wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 897766,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 897766,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 897766,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 777-00-20-640
7.3.3) Ulica: Pastelowa 8
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-198
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 897766,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Zaprojektowanie i rozbudowa istniejącej instalacji aktywnego odgazowania kwatery II składowiska odpadów na terenie ZUOK "Orli Staw"
- ,,Świadczenie usług przeglądów technicznych i walidacji wraz z gotowością do usuwania awarii urządzeń będących na wyposażeniu w RCKiK w Kaliszu i w Oddziałach Terenowych (części 1-25)''
- Dostawa artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla honorowych dawców krwi - dostawa masła orzechowego
- Dostawa: laptopy, tablety, urządzenie wielofunkcyjne, monitory
- Dostawa wyposażenia dla kierunku lekarskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
- Dostawa energii elektrycznej dla Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej i Bursy Szkolnej w Ełku od 01.07.2025r do 30.06.2026r
- Zakup energii elektrycznej dla Gminnego Przedsiębiorstwa Usługowego ALGAWA Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.