Og³oszenie z dnia 2025-02-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00126973/01 - Wynik z dnia 2025-03-03
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W P£OCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 24 3646323
1.5.8.) Numer faksu: +48 24 3646310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.wszplock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e271f8c6-4e45-41cc-9d07-c1a30053917c
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00085372
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e271f8c6-4e45-41cc-9d07-c1a30053917c3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2.2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia.publiczne@wszplock.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zak³adce „Centrum Pomocy”.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w
konkursie (Dz. U. poz. 2452) (zwane dalej rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych
Szczegó³owe informacje w opisie SWZ dzia³ XVI od pkt 2.6 do pkt 2.17
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e271f8c6-4e45-41cc-9d07-c1a30053917c
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ zawartymi w dziale XXIII. Informacje zwi±zane z RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.2910.3.(5/ZP/25).2025.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 215000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa angiografu w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50421200-4 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu rentgenowskiego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wg kolejno¶ci
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, o ile zosta³y one okre¶lone przez zamawiaj±cego.2. O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 ust 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce:
2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Okre¶lenie warunku:
Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawcy prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania.
2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów/w ;
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca musi posiadaæ licencjê uprawniaj±c± do korzystania z programów komputerowych serwisowych, niezbêdn± zgodnie z ustaw± z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych do wykonania czynno¶ci serwisowych w angiografie Artis Zee floor firmy Siemens, bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca musi byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± wynosz±c± min. 200 000,00 z³
2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek nr 1
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, nale¿ycie wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonuje minimum 2 us³ugi polegaj±ce na wykonaniu napraw angiografów o warto¶ci minimum: 200 000,00 z³ brutto ka¿da us³uga.
W przypadku us³ug okre¶lonych w innych walutach do przeliczenia warto¶ci bêdzie siê przyjmowa³o kurs NBP z dnia wys³ania og³oszenia o zamówieniu do publikacji, a je¶li w tym dniu nie og³asza siê kursu NBP to z dnia kolejnego, w którym dokonuje siê og³oszenia kursu.
Warunek nr 2
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¶li wykonawca dysponuje osobami, które bêd± skierowane przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za ¶wiadczenie us³ug, w postaci minimum 1 osoby posiadaj±cej:
- do¶wiadczenie w naprawie angiografów – minimum 5 napraw w tym min. 2 dotycz±ce wymiany lampy,
- ukoñczone szkolenie specjalistyczne dotycz±ce naprawy angiografów typu Artis Zee floor firmy Siemens przeprowadzone przez producenta, autoryzowanego przez producenta przedstawiciela lub dystrybutora tych angiografów lub przez autoryzowany przez ww. podmioty o¶rodek szkoleniowy potwierdzone dokumentem wystawionym przez podmiot szkol±cy
3. Ocena warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê o¶wiadczenia i dokumenty wymagane w SWZ w systemie „spe³nia/ nie spe³nia”.
4. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w sytuacji, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia ich spe³niania polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
Wykonawca, który powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, musi wykazaæ, ¿e udostêpnione zasoby pozwalaj± mu na wykazanie spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. Sposób spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
a) Warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym musi spe³niaæ ka¿dy wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
b) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
c) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
d) W przypadku, o którym mowa w lit. b i c, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
e) Warunek, o którym mowa w pkt. 2 ppkt 2.3 i 2.4. bêdzie spe³niony, je¶li co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie spe³ni warunek lub wszyscy wykonawcy ³±cznie wyka¿± spe³nianie warunków
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. o¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
dotycz±ce przes³anek wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego:
a) informacja z wykazów okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014,
b) informacja z listy rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± sk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca posiada licencjê uprawniaj±c± do korzystania z programów komputerowych serwisowych, niezbêdn± zgodnie z ustaw± z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych do wykonania czynno¶ci serwisowych w angiografie Artis Zee floor firmy Siemens, bêd±cym w posiadaniu Zamawiaj±cego
3) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± min. 200 000,00 z³.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ ww. dokumentu mo¿e z³o¿yæ inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, który w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku dotycz±cego sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
4) wykaz us³ug (spe³niaj±cych warunek udzia³u w postêpowaniu opisany w dziale V pkt. 2 ppkt 2.4 warunek nr 1 SWZ) wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Okres za który wykazane s± us³ugi liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy us³ug w których wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych, w których wykonywaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
(przyk³adowy wzór – za³±cznik nr 6 do SWZ).
5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – na potw. warunku z dzia³u V pkt. 2 ppkt 2.4 warunek nr 2 SWZ (wg za³. nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
E. Dokumenty lub o¶wiadczenia wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców (np. konsorcja, spó³ki cywilne).1. wymagane w za³±czeniu do oferty
1.1. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów
1.1.1. o¶wiadczenie wskazane w dziale X lit. A pkt. 2 i lit. B niniejszej SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w zakresie wskazanym w dziale X lit. B pkt. 1 lit. b SWZ
1.1.2. o¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zgodnie z postanowieniami dzia³u V pkt 5 lit. d SWZ
1.2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. potwierdzaj±ce spe³nianie przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia tych podmiotów - wymagane na wezwanie Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert,
2.1. dokumenty w zakresie wskazanym w dziale X lit. C pkt 1 SWZ odpowiednio, w zakresie, w którym okre¶lony wykonawca wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.2. dokumenty w zakresie wymaganym od wykonawcy, wymienione w dziale X lit. C pkt. 2
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 7 pkt 3. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia posiadaj±cych wymagane kwalifikacje i do¶wiadczenie zosta³ okre¶lony w za³±czniku nr 6 do niniejszej umowy i Wykonawca zobowi±zuje siê do wykonania us³ugi przez te osoby. W przypadku konieczno¶ci zmiany osoby wskazanej w tym za³±czniku Wykonawca ma obowi±zek uzyskania zgody Zamawiaj±cego na zmianê oraz aktualizacji ww. za³±cznika przed przyst±pieniem nowej osoby do realizacji zamówienia oraz wskazania osoby, która spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu okre¶lony w SWZ dot. zdolno¶ci zawodowej. Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od Wykonawcy dokumentów potwierdzaj±cych posiadanie wymaganego do¶wiadczenia oraz ukoñczenia wymaganych szkoleñ przez osoby uczestnicz±ce w wykonaniu zamówienia.§ 9 pkt 8. Informacje o podwykonawcach i ich zmianach Wykonawca podaje zgodnie ze wzorem okre¶lonym w za³±czniku nr 7 do niniejszej umowy. Zmiana podwykonawcy lub pracownika podwykonawcy zaanga¿owanego w wykonanie us³ugi lub danych kontaktowych nie wymaga podpisania przez strony aneksu do umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-14 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracê w okoliczno¶ciach, o którychmowa w art. 95 i 438 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Us³uga transportu ¶cieków z terenu Przedsiêbiorstwa Gospodarowania Odpadami w P³ocku Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± - Zak³adu Przetwarzania Odpadów i Zak³adu Sk³adowania Odpadów
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w P³ocku - etap III.
- Remont instalacji wody zimnej, ciep³ej i cyrkulacji oraz instalacji ppo¿ hydrantowej w budynku "Du¿ej Szko³y" Szko³y Podstawowej nr 22 mieszcz±cej siê w P³ocku przy ul. Czwartaków 6
- Wymiana wewnêtrznej instalacji hydrantowej w segmencie B, C, D i E Szko³y Podstawowej nr 2 przy ul. Faustyna Piaska 5 w P³ocku wraz z robotami towarzysz±cymi.
- Dostawa u¿ywanej koparko-³adowarki
- Dostawa i monta¿ wodomierzy i ciep³omierzy w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych bêd±cych w³asno¶ci± MTBS Spó³ka z o.o. w P³ocku.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Okresowe przegl±dy techniczne i konserwacja aparatury medycznej do diagnostyki obrazowej
- EZ.28.44.2025 Us³uga 36 miesiêcznej pogwarancyjnej obs³ugi serwisowej dla aparatów RTG Revolution z detektorem DRX Plus dla WCOiT im. M. Kopernika w £odzi.
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji sprzêtu rentgenowskiego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.