Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00093143/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00097835/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00104061/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00105779/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-31
- 2022/BZP 00260217/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00212130/01 - Wynik z dnia 2022-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
• elektrycznych łóżek szpitalnych ( 32 szt. )
• materacy przeciwodleżynowych ( 32 szt.)
• szafek przyłóżkowych ( 32 szt.)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Katowickie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raciborska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kco.katowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
• elektrycznych łóżek szpitalnych ( 32 szt. )
• materacy przeciwodleżynowych ( 32 szt.)
• szafek przyłóżkowych ( 32 szt.)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6441c7fc-a3a0-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085408
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030676/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 zakup i dostarczenie łóżek z materacami i szafek przyłóżkowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pracuj bezpiecznie projekt nr WND- RPSL.08.03.02-24-002F/21
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wyłącznie elektronicznie poprzez platformę Marketplanet pod adresem https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowe do korzystania z platformy Zamawiającego:
1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10;
2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przeglądarka MS Internet Explorer 10.0 (lub nowsza) z obsługą Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przeglądarka Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit.
3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przeglądarka MS Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub Firefox z obsługą Javy, siła szyfrowania: 128bit;
4) podłączenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);
5) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: K.C.O./TP/11/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
elektryczne łóżka szpitalne ( 32 szt. ) – Pakiet nr 1,
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192120-9 - Łóżka szpitalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materace przeciwodleżynowe ( 32 szt.) – Pakiet nr 2,
4.2.6.) Główny kod CPV: 39143112-4 - Materace
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szafki przyłóżkowe ( 32 szt. ) - Pakiet nr 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – warunki zostały określone w SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej – warunki zostały określone w SWZ;
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i 109 ust. 1 ustawy Pzp, a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SWZ Zawartość Oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Opis sprzętu, foldery, fotografie, materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje o każdym parametrze, potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań.b) Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu, w tym deklaracja CE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis sprzętu, foldery, fotografie, materiały informacyjne zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje o każdym parametrze, potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań.b) Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu, w tym deklaracja CE.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać:1. Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 1 do SWZ – Formularz Oferty.
2. Wypełniony i podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy Załącznik Nr 2 do SWZ – Oferta Cenowa - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry i wymogi.
3. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1565, z późn. zm. ).
6. Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1565, z późn. zm. ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Marketplanet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na kompletne pakiety w następujący sposób:• kompleksowo Pakiet nr 1 wraz z Pakietem nr 2
• osobno Pakiet nr 3
Uwaga!
Zakup łóżek jest dofinansowany ze środków unijnych, natomiast zakup materaców i szafek przyłóżkowych jest finansowany przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z dwóch lokalizacji Szpitala
- Zakup i montaż zasilacza awaryjnego (UPS) na potrzeby Urzędu Miasta Katowice
- Usługi hotelarskie na Konferencję pn. "XIV Konferencja Naukowo-Techniczna Bezpieczeństwo robót strzałowych"
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Modernizacja pomieszczeń II piętra budynku "A" na potrzeby Działu Produkcji Odczynników Serologicznych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach.
- Dostawa instrumentów muzycznych - kotłów symfonicznych oraz fortepianów dla Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na dwa zadania
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, dostawa i montaż łóżek szpitalnych wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi"
- 4-P-25 Dostawa aparatury medycznej
- Dostawa sprzętu medycznego
- Meble na potrzeby szpitala
- Dostawa mebli medycznych dla UCK
- Wyposażenie Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne Przedszkolaki (...)"
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.