Ogłoszenie z dnia 2025-02-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00605783/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZEMPIŃ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Jerzego Popiełuszki 25
1.5.2.) Miejscowość: Czempiń
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61/28 26 703 wew. 133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.michalska@ug.czempin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czempin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czempin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77985c6f-4126-4512-b5b2-e884e7614406
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00085422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029922/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji w ramach projektu pn. „Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności(...)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00605783
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ.271.1.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie branży inżynieryjnej drogowej przy realizacji zadań:• Rozbudowa rowerowej obwodnicy miasta.
• Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego i budowa drogi rowerowej od Zielony Rynek/Borówko Stare do granicy miasta Czempiń.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego od granicy miasta Czempiń do Borowa.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego z Borowa do Gorzyc.
• Budowa drogi rowerowej z Borowa do Gorzyczek.
• Rozbudowa drogi wojewódzkiej 310 w zakresie budowy drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszego na odcinku Piechanin-Głuchowo.
• Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego w miejscowości Jasień.
• Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu.
• Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności – stacje ładowania samochodów elektrycznych.
• Budowa drogi rowerowej w ciągu ulicy Tarnowskiej.
• Przebudowa ul. Tarnowskiej w Piechaninie w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego wraz z oświetleniem – Część II.
• Budowa centrów przesiadkowych na terenie Gminy Czempiń oraz oświetlenie przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych w miejscowości Piechanin i Głuchowo.
• Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności – zakup i montaż stojaków rowerowych przy hali sportowej Herkules w Borowie.
• Kontrapasy dla rowerów (ul. Nowa, Strumykowa) i oznakowanie poziome kierunku i toru ruchu roweru (ul. Nowa, Strumykowa, Kuczmerowicza, Ogrodowa, Powstańców Wielkopolskich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 167723,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie branży instalacyjnej elektrycznej przy realizacji zadań:• Rozbudowa rowerowej obwodnicy miasta.
• Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego i budowa drogi rowerowej od Zielony Rynek/Borówko Stare do granicy miasta Czempiń.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego od granicy miasta Czempiń do Borowa.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego z Borowa do Gorzyc.
• Budowa drogi rowerowej z Borowa do Gorzyczek.
• Rozbudowa drogi wojewódzkiej 310 w zakresie budowy drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszego na odcinku Piechanin-Głuchowo.
• Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego w miejscowości Jasień.
• Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu.
• Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności – stacje ładowania samochodów elektrycznych.
• Przebudowa ul. Tarnowskiej w Piechaninie w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego wraz z oświetleniem – Część II.
• Budowa centrów przesiadkowych na terenie Gminy Czempiń oraz oświetlenie przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych w miejscowości Piechanin i Głuchowo.
• Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności – Zakup i montaż czujnika i stacji monitorujących jakość powietrza ul. Kościelna, Rynek, księdza Jerzego Popiełuszki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 33917,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie branży instalacyjnej sanitarnej przy realizacji zadań:• Przebudowa chodnika na chodnik z dopuszczeniem ruchu rowerowego i budowa drogi rowerowej od Zielony Rynek/Borówko Stare do granicy miasta Czempiń.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego od granicy miasta Czempiń do Borowa.
• Budowa drogi rowerowej/chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego z Borowa do Gorzyc.
• Rozbudowa drogi wojewódzkiej 310 w zakresie budowy drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszego na odcinku Piechanin-Głuchowo.
• Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu.
• Budowa centrów przesiadkowych na terenie Gminy Czempiń oraz oświetlenie przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych w miejscowości Piechanin i Głuchowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 13584,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przy realizacji zadań:• Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu.
• Budowa infrastruktury związanej z rozwojem zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności – stacje ładowania samochodów elektrycznych.
• Budowa centrów przesiadkowych na terenie Gminy Czempiń oraz oświetlenie przejść dla pieszych/przejazdów rowerowych w miejscowości Piechanin i Głuchowo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 13680,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w zakresie branży instalacyjnej telekomunikacyjnej przy realizacji zadań:• Rozbudowa rowerowej obwodnicy miasta.
• Rozbudowa drogi wojewódzkiej 310 w zakresie budowy drogi dla rowerów z dopuszczeniem ruchu pieszego na odcinku Piechanin-Głuchowo.
• Rozbudowa węzła przesiadkowego w Czempiniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 33457,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961012875
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE CAMINO MARIUSZ KLUCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE CAMINO MARIUSZ KLUCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMATEL Filip Gruszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822262095
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-245
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL "
jakie przetargi wygrała firma
FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126690,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Budowlane CAMINO Mariusz Kluczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961012875
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE CAMINO MARIUSZ KLUCZYK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-BUDOWLANE CAMINO MARIUSZ KLUCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130380,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVEN Michał Piątkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981571684
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGMATEL Filip Gruszczyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822262095
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-245
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL "
jakie przetargi wygrała firma
FILIP GRUSZCZYŃSKI " SIGMATEL "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI CZEMPIŃ
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z likwidacją istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Stary Gołębin.
- Przeprowadzenie prac budowlanych związanych z renowacją budynków pałacu i oficyny północnej w Domu Pomocy Społecznej w Jarogniewicach - etap II.
więcej: przetargi CZEMPIŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej na termomodernizację szkół w gminie Jarocin
- SR.272.u.09.2025.PW Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Remont drogi powiatowej nr 2314G"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Opracowanie dokumentacji budowlanej Ośrodka Jeździeckiego UwS przy ul. Jana Pawła II w Siedlcach
- Nadzór autorski wraz z bieżącym uzupełnianiem dokumentacji projektowej dla inwestycji pn. "Rozbudowa drogi krajowej nr 73 na odcinku od km 129+872,05 do km 130+342,05 w m. Tarnów - etap III"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.