eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzekuńPrzebudowa drogi gminnej -ulicy Księżycowej w km 0+000-0+231 wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Jagodową w msc. Dzbenin gm .Rzekuń



Ogłoszenie z dnia 2021-06-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085465 z dnia 2021-06-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej -ulicy Księżycowej w km 0+000-0+231 wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Jagodową w msc. Dzbenin gm .Rzekuń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzekuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 33

1.5.2.) Miejscowość: Rzekuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-411

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 643 20 77

1.5.8.) Numer faksu: 643 20 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: awierzba@rzekun.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzekun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.rzekun.pl/zamowienia-publiczne/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej -ulicy Księżycowej w km 0+000-0+231 wraz ze skrzyżowaniem z ulicą Jagodową w msc. Dzbenin gm .Rzekuń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a99ff1f7-a988-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008129/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przebudowa ul. Słonecznej, Księżycowej i Gwiaździstej w msc. Dzbenin wraz z uzupełnieniem infrastruktury technicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044463/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FPZ.271.1.6.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 256730,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Niniejsze zadanie polegało będzie na wykonaniu przebudowy drogi wewnętrznej będącej w Zarządzie Wójta Gminy Rzekuń w msc. Dzbenin działka ozn. nr. 464/19, 464/18, 508 na odcinku od 0+000,00 do 0+231,00.
Zakres robót objęty zamówieniem.:
1) prace przygotowawcze:
• obsługa geodezyjna;
• odhumusowanie pobocza dwustronne;
1) prace rozbiórkowe:
1) prace ziemne:
• korytowanie pod jezdnię i obustronne pobocze;
• korytowanie terenów zielonych
1) prace budowlane:
• ułożenie warstwy ścieralnej z kostki betonowej grub. 8 cm;
• ułożenie podbudowy
• wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej
• wykonanie poboczy z kruszywa naturalnego
• wykonanie chodnika z kostki betonowej grub. 6cm
1) prace wykończeniowe
• wykonanie oznakowania drogi
2.2 W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do:
1) Opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. 2021 poz. 450 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2019 r. nr 220 poz. 2311 ze zm.)
oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( Dz.U. 2017 r. poz. 784). Projekt organizacji ruchu na czas robót winien uwzględniać bezpieczny ruch pieszych i funkcjonowanie komunikacji publicznej w czasie trwania budowy, lub zapewnienie objazdów po ich uzgodnieniu.
2) Oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy
3) Prowadzenia robót przy utrzymanym ruch pojazdów i pieszych
4) Poinformowania mieszkańców o wystąpieniu uciążliwości
5) Udzielenie gwarancji na wykonanie roboty budowlanej na okres 60 lub 72 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót (okres gwarancji uzależniony od wpisu zamieszczonego w formularzu ofertowym przez Wykonawcę);
6) Wykonania na własny koszt obsługi geodezyjnej inwestycji;
7) Wykonania na własny koszt inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zatwierdzonej w PODGiK w 3 egzemplarzach;
8) Przedstawienia do akceptacji przed przystąpieniem do robót kart technicznych, aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane urządzenia i materiały budowlane;
9) Wszystkie materiały, które będą użyte do realizacji przedmiotu zamówienia winny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane;
10) Przedłożenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji odbiorowej w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego;
11) Przedstawienia protokołów badań wszystkich przewodów w zakresie szczelności, badań gruntu (wskaźnik zagęszczenia);
12) Dokonania napraw wszelkich zniszczeń powstałych w trakcie realizacji zamówienia na własny koszt, swoim staraniem i w ramach niniejszego zamówienia;
13) Odtworzenia uszkodzonych lub zniszczonych punktów geodezyjnych na własny koszt
14) Uporządkowania całego terenu zajętego w celu prowadzenia robót.
15) Uzgodnienia z Zamawiającym każdej zmiany technologii wykonania robót. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
16) Szczegółowy zakres robót do wykonania zawierają załączone do SWZ: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (przedmiar robót, który pod kątem ilości materiałowej i rzeczowej służy jedynie pomocniczo. Nie stanowi podstawy rozliczenia). Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie w/w dokumentów zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami. Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej – w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a dokumentami pomocniczymi (tj. przedmiarami robót) – przesądzają zapisy zawarte w opracowaniu SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 7

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178831,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284654,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178831,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mar-Bud Mariusz Kamrat

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-214-17-29

7.3.3) Ulica: ul. Padlewskiego 35 A

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178831,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-06-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.