Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00511291/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. DR TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311510
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamieniec 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 182015351
1.5.8.) Numer faksu: +48 182015351
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital-zakopane.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital-zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-zakopane.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b64d6b-89f9-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00085468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075745/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00511291
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/25/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Włókna i soczewki do lasera holmowego – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.15 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33162000-3 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 68950,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Sterylne pokrowce – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.16 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Oleje – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.17 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 3670,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Worki komorowe kalibrowane na mocz w systemie zamkniętym – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.18 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141615-4 - Pojemniki na mocz
4.5.5.) Wartość części: 6000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Piłki wielorazowe do kolana i biodra – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.19 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Komora wilgotna – osłona oka jednorazowego użytku – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.20 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33968000-3 - Nakrywki na oczy
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Zestaw do kaniulacji dużych naczyń – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.21 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Nakładki na butelkę typu Extra Spike – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.22 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie wykonywał na rzecz zamawiającego dostawy polegające na sukcesywnym dostarczaniu przez wykonawcę do Szpitala Powiatowego im. dr Tytusa Chałubińskiego w Zakopanem sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku obejmującego: Dreny do jamy brzusznej – wg zestawienia minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych określonych w punkcie 5.23 SWZ.2. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane aktualnymi przepisami prawa np. zezwolenia, świadectwa, certyfikaty, atesty oraz oznakowanie przewidziane zapisami ustawy o wyrobach medycznych świadczące o wymaganym dopuszczeniu do stosowania i obrotu na terenie Polski zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych.
3. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producenta w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4. Zamawiający zastrzega, że oferowany przedmiot zamówienia, opatrzony terminem ważności musi posiadać odpowiednio długi okres ważności pozwalający na swobodne użytkowanie przez okres minimum 12 miesięcy licząc od daty wykonania dostawy.
5. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie wszystkich Pakietów określonych w punktach 5.15 – 5.23 przedmiotowej SWZ, dopuszcza możliwość zaoferowania w formularzu cenowym składanej oferty przetargowej w zakresie określenia cen jednostkowych za 1 sztukę podania poszczególnych ceny z dokładnością nawet do 4 miejsc po przecinku.
6. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że w zakresie Pakietów, w których zastała dopuszczona możliwość zaoferowania opakowania o innej wielkości niż wskazanej w SWZ, wykonawca mający zamiar dokonać takowej zmiany jest zobowiązany do odpowiedniego przeliczenia zamawianej ilości z ewentualnym zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę oraz jest jednocześnie zobowiązany do wskazania dokonania takowej zmiany w składanym formularzu ofertowym.
7. Zamawiający informuje i wyjaśnia, że we wszystkich Pakietach będących przedmiotem zamówienia sprecyzował wielkości opakowań w przypadkach, w których uznał to za istotne. Przez co należy rozumieć, że w pozycjach, w których wielkość opakowania została precyzyjnie określona, zmiana nie jest dopuszczalna. W pozostałych przypadkach, wykonawcy sami mogą określić wielkość oferowanego opakowania handlowego z odpowiednim przeliczeniem zamawianej ilości tak, aby zamawiana ilość była podzielna przez wielkość oferowanego opakowania. W przypadku gdy oferowane opakowania nie są podzielne przez zamawianą ilość wymaga się zaoferowanie ilości opakowań z zaokrągleniem do pełnego opakowania w górę. Ponadto wykonawcy są zobowiązani wskazać dokonane zmiany w składanym formularzu ofertowym poprzez zmianę jednostki miary ze sztuki na opakowania, wskazaniem wielkości oferowanego opakowania oraz dokonać odpowiedniej zmiany ilości.
8. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie produktu o określonych w SWZ parametrach technicznych, jakościowych, eksploatacyjnych i funkcjonalnych, a nie zakup sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku konkretnej marki lub producenta. Z tych względów zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla wykonawców). Z tych względów, oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
9. Zamawiający zastrzega, że realizacja dostaw przez czas trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie na postawie zamówień częściowych składanych przez Kierownika Sekcji Zaopatrzenia Szpitala w Zakopanem za pomocą faksu lub poczty elektronicznej.
10. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141640-8 - Dreny
4.5.5.) Wartość części: 5250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75255,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75255,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VARIMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 008260019
7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 115/4U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-442
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75255,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20476,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22032,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20476,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLYMED – Tomasz Idźkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 016017420
7.3.3) Ulica: Stefana Żeromskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-882
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20476,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie niniejszego Pakietu jest fakt, iż w jego zakresie nie złożono żadnej oferty przetargowej.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SKAMEX S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 384767215
7.3.3) Ulica: Częstochowska 38/5
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-121
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawą faktyczną unieważnienia postępowania w zakresie niniejszego Pakietu jest fakt, iż w jego zakresie nie złożono żadnej oferty przetargowej.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3473,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3473,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3473,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mana Medical Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146688291
7.3.3) Ulica: Piechoty Łanowej 46
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-951
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3473,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010757273
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 7/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22874,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22874,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22874,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: URTICA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932081801
7.3.3) Ulica: Krzemieniecka 120
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-613
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22874,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3402,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3402,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BALTON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010757273
7.3.3) Ulica: Nowy Świat 7/14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-496
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3402,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa pojazdów czterokołowych oraz skuterów śnieżnych na potrzeby GOPR
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków Starostwa Powiatowego w Zakopanem wraz z terenem przyległym
- Dostawa lasera ze skanerem dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
- Dostawa fabrycznie nowego (wcześniej niezarejestrowanego) samochodu osobowego (9 osobowego) typu minibus dla Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego im. Stanisława Marusarza w Zakopanem.
- Wynajem i obsługa toalet przenośnych 2024-2025
- Zakup i dostawa diagnostycznego neuromonitoringu śródoperacyjnego oraz aparatu do elektrodiagnostyki nerwów i mięśni
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- Różne wyroby medyczne oraz obłożenia chirurgiczne
- Sukcesywna dostawa resuscytatorów dla potrzeb Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.