Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00040418/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5635091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
[D/63/2021] Sukcesywny druk i dostawa książek i czasopism na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4aa108bc-78f9-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002822/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Druk i dostawa (książki, druki akcydensowe,dzienniki laboratoryjne, dyplomy, świadectwa)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040418/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/63/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203042,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 1: Druk i sukcesywna dostawa książek wraz z materiałem ilustracyjnym, czasopism iinformatorów dla Wydawnictwa Uniwersytetu Opolskiego
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1A-1 oraz 1A-2 (folder plików) do SWZ
3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi
na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego
zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego
przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1A
4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy
polegającym na sukcesywnym dostarczaniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o
wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i
ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego
składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od
dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania
środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie
zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w
momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia
(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie
w ciągu:
7.1. maksymalnie jedenastu [ 11 ] oraz minimalnie pięciu [ 5 ] dni roboczych dla książek z
okładką miękką
7.2. maksymalnie trzynastu [ 13 ] oraz minimalnie ośmiu [ 8 ] dni roboczych dla książek z
okładką twardą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki
22110000-4 - Drukowane książki
4.5.5.) Wartość części: 142857,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część nr 2: Druk i sukcesywna dostawa czasopisma „Indeks” wraz z materiałem ilustracyjnymdla Biura Marketingu i Public Relations
2. Opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 1Bdo SWZ
3. Ilości (nakład) wskazane w załącznikach do SWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi
na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego
zapotrzebowania Zamawiającego. Zamawiający ma możliwość zmiany ilości zamawianego
przedmiotu zamówienia w poszczególnych pozycjach podanych w załączniku 1B
4. Dostawa przedmiotu zamówienia w rozumieniu SWZ jest działaniem Wykonawcy
polegającym na sukcesywnym dostarczeniu Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, o
wymaganiach/parametrach nie gorszych niż te określone w opisie przedmiotu zamówienia i
ofercie wykonawcy, w odpowiedzi na jednostkowe, bieżące Zamówienia Zamawiającego
składane Wykonawcy w okresie, o którym mowa w pkt. 5
5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: sukcesywnie w ciągu dwunastu [ 12 ] miesięcy od
dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w ofercie Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Umowa zawarta w wyniku przedmiotowego postępowania wygaśnie mimo niewykorzystania
środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia (wartości na jaką zostanie
zawarta umowa) po upływie terminu obowiązywania umowy (wskazanego w pkt.5) lub w
momencie wykorzystania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia
(wartości na jaką zostanie zawarta umowa) mimo nieupłynięcia terminu, o którym mowa w pkt. 5.
7. Dostawa przedmiotu zamówienia tj.: każdego pojedynczego Zamówienia, następować będzie
w ciągu maksymalnie czterech [ 4 ] oraz minimalnie dwóch [ 2 ] dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22212000-9 - Czasopisma
4.5.5.) Wartość części: 60185,2 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180617,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195908,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195908,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Daniel Krzanowski volumina.pl
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511020261
7.3.3) Ulica: Ks. Witolda 7-9
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-063
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195908,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41742,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41742,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41742,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991148681
7.3.3) Ulica: Perłowa 7
7.3.4) Miejscowość: oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41742,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla mieszkańców Bursy oraz dla uczestników kursów Branżowego Centrum Umiejętności w roku szkolnym 2025/2026 prowadzonych przez Zespół Placówek Oświatowych w Opolu.
- Wykonanie, oznakowanie i dostawa materiałów edukacyjnych i promocyjnych na potrzeby projektów z obszaru różnorodności biologicznej realizowanych z ramach programu FEO 2021 - 2027
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dostawa diatermii elektrochirurgicznej z argonem dla SP ZOZ OCO w Opolu.
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - zeszyty, plakaty
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Dostawa artykułów biurowych, książek i druków medycznych
- Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Sukcesywny druk i dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych Województwa Łódzkiego
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.