Ogłoszenie z dnia 2021-06-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047945/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
- 2021/BZP 00047945/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06 (po zmianach)
- 2021/BZP 00048802/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00085614 z dnia 2021-06-17 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej Stacją Pogotowia Ratunkowego z siedzibą w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190597157
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzeszkowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-208
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbeblowski@pogotowie.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/4529631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45f8f410-aca0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085614
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
nr POIS.09.01.00-00-0400/201 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047945/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP-2021/30/04/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 217440 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje ta jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części i asortymentów w którym określono takie normy
3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego wyrobu w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta.
5. Zamówienie współfinansowane w ramach Projektu pn. „Zakup 3 ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych” nr POIS.09.01.00-00-0400/201 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 167600 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje ta jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części i asortymentów w którym określono takie normy
3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego wyrobu w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta.
5. Zamówienie współfinansowane w ramach Projektu pn. „Zakup 3 ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych” nr POIS.09.01.00-00-0400/201 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 14000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawę środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji, których szczegółowy opis, asortyment i szacunkowe ilości zawiera Formularz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ.2. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje ta jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych – w zakresie każdej części i asortymentów w którym określono takie normy
3. Zamawiany asortyment Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Zamawiającego.
4. W przypadku niemożności wykonania dostaw z powodu zaprzestania produkcji danego wyrobu w trakcie obowiązywania umowy, przy jednoczesnym braku na rynku zamienników, wykonawca musi przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające ten fakt. Dokumenty te muszą być wystawione przez producenta.
5. Zamówienie współfinansowane w ramach Projektu pn. „Zakup 3 ambulansów oraz środków ochrony indywidualnej i środków do dezynfekcji dla Stacji Pogotowia Ratunkowego w Gdańsku w związku z realizacją działań związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem „COVID-19” oraz innych chorób zakaźnych” nr POIS.09.01.00-00-0400/201 w ramach działania 9.1 Infrastruktura ratownictwa medycznego oś priorytetowa IX Wzmocnienie strategicznej infrastruktury ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
4.5.5.) Wartość części: 35840 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86843,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163237,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105127,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MODERN EVENTS MAGDALENA GĘCA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 321 10 05
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-373
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105127,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu; stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp
2021-06-17 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach wyposażenia laboratoriów w Centrum Ekoinnowacji Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Budowa parku kieszonkowego wraz z rozbudową ogrodu deszczowego na osiedlu Wiszące Ogrody przy ul. Przytulnej w Gdańsku
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości, chemicznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ w Bogatyni
- Dostawa środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie I
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i antyseptycznych.
- Sprzedaż i dostawa środków czystości
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.