Ogłoszenie z dnia 2023-02-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487186/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
- 2022/BZP 00494303/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i transport z rozładunkiem paliwa drzewnego – pellet w ilości około 100 ton na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542822059
1.5.8.) Numer faksu: 542822031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i transport z rozładunkiem paliwa drzewnego – pellet w ilości około 100 ton na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f1348b-77ad-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00085645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022238/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa i transport z rozładunkiem paliwa drzewnego pelletuna potrzeby Gminy Aleksandrów Kujawski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00487186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022.EW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport z rozładunkiem paliwa drzewnego – pellet w ilości około 100 ton do następujących kotłowni:
1) Szkoła Podstawowa, Przybranowo 46, 87-700 Aleksandrów Kujawski,
2) Szkoła Podstawowa, Ostrowąs 81, 87-700 Aleksandrów Kujawski,
3) Budynek Komunalny, Otłoczyn ul. Szlak Bursztynowy 31, 87-700 Aleksandrów Kujawski,
4) Gminny Ośrodek Kultury w Służewie, ul. Brzeska 1, 87-710 Służewo,
5) Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej w Opoczkach, Opoczki 22A, 87-700 Aleksandrów Kujawski.
2. Objęte przedmiotem zamówienia paliwo drzewne – pellet powinno posiadać certyfikat DIN Plus wg normy PN – EN 14961-2 Klasa A1 i spełniać następujące parametry fizykochemiczne:
• średnica pelletu – od min 6 mm do max 8 mm,
• długość pelletu – od min 30 mm do max 40 mm,
• zawartość siarki – nie większa niż 0,03 %,
• zawartość popiołu – nie większa niż 0,7 %,
• wilgotność – nie większa niż 10,00 %,
• wartość opałowa – nie mniejsza niż 16 500 kJ/kg.
3. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować, wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
4. Dostawa każdorazowo nastąpi w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie od dnia telefonicznego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej zgłoszenia przez Zamawiającego.
5. Wykonawca gwarantuje, że dostarczony Zamawiającemu na podstawie niniejszego postepowania o udzielenie zamówienia towar jest produktem wysokiej jakości bez wad, odpowiada parametrom określonym w postępowaniu, posiada właściwe atesty, certyfikaty, świadectwa oraz deklaracje zgodności produktu stosowne do obowiązujących przepisów.
6. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu przy dostawie świadectwo jakości, atest lub certyfikat na dostarczoną partię paliwa drzewnego – pellet.
7. Ilość jednorazowej dostawy paliwa drzewnego – pellet do kotłowni wynosić będzie od 2 do 6 ton. Zamawiający wymaga aby paliwo drzewne – pellet było dostarczane w workach foliowych zgrzewanych 15 lub 25 kg z nadrukowaną informacją o producencie i rodzaju certyfikatu jakości. Worki pelletu powinny być pakowane na paletach bezzwrotnych zgodnie z technologią producenta.
8. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku przedmiotu zamówienia do pomieszczenia kotłowni wskazanego w punkcie 1 niniejszej SWZ.
UWAGA!
W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej określeń odwołujących się bezpośrednio do norm, aprobat, certyfikatów, znaku towarowego, patentu oznaczenia pochodzenia służą określeniu minimalnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane materiały będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w SWZ, posiadać będą certyfikaty i aprobaty równoważne do wskazanych w dokumentacji przetargowej. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku wykonawca składa stosowne dokumenty na potwierdzenie równoważności oferowanego wyposażenia wraz z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.U.H. EKO-DOM Urszula Wasilewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761034100
7.3.3) Ulica: Łyskowskiego 47
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY EKO - DOM URSZULA WASILEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUGOWO - HANDLOWY EKO - DOM URSZULA WASILEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.