Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zbiorowego zakwaterowania dla maksymalnej liczby 120 uchodźców z Ukrainy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-575
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 523 24 00
1.5.8.) Numer faksu: 89 527 20 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekrzo@uw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-warminsko-mazurski
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zbiorowego zakwaterowania dla maksymalnej liczby 120 uchodźców z Ukrainy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8736334a-9df4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Przedmiotowe zamówienie spełnia wszystkie w/w przesłanki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WO-IV.272.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 766666,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Udostępnienie pokoi hotelowych w Hotelu Santa Monica w Mikołajkach, w celu zbiorowego zakwaterowania uchodźców z Ukrainy, wraz z zapewnieniem noclegów, wyżywienia oraz wymiany bielizny pościelowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 828000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 828000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 828000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Monika Tomkowska, 11-730 Mikołajki, ul. Papieża Jana Pawła II 3, NIP 7422051495
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Piotr Tomkowski, 11-730 Mikołajki, ul. Papieża Jana Pawła II 3, NIP 9542417296
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422219121
7.3.3) Ulica: ul. Papieża Jana Pawła II 3
7.3.4) Miejscowość: Mikołajki
7.3.5) Kod pocztowy: 11-730
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M.P. INVESTMENT MONIKA I PIOTR TOMKOWSCY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
M.P. INVESTMENT MONIKA I PIOTR TOMKOWSCY S.C.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 828000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Ekspertyza techniczna mostu (JNI 10060011) w km 33+074 drogi wojewódzkiej nr 511 Granica państwa - Górowo Iławeckie - Lidzbark Warmiński w msc. Lidzbark Warmiński.
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby RDW Elbląg
- Dostawa środków higieny
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (10 rodzinnego) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr: 624/13, 624/15, 624/17, obręb Purda, gmina Purda
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa organizacji i realizacji wydarzeń edukacyjnych promujących innowacyjne rozwiązania stypendystów ze szkół zawodowych woj. pod. w ramach projektu "Podlaski program wsparcia stypendialnego..."
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 6 zadań (części)
- Świadczenie usług hotelarskich/restauracyjnych/najem sal konferencyjnych/usługi cateringu na potrzeby organizacji spotkań i konferencji przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu.
- Kompleksowa organizacja usług szkoleniowych dla przedstawicieli instytucji i służb, którzy zajmują się przeciwdziałaniem przemocy domowej.
- "Organizacja pracy, gospodarowanie środkami Funduszu Pracy, obsługa kadrowa pracowników PUP, windykacja nienależnie pobranych świadczeń w oparciu o ustawę rynku pracy i służbach zatrudnienia"
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas obozu terapeutycznego, który odbędzie się w terminie 11 - 16 sierpnia 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.